Motorrijder raast met 253 kilometer per uur politie voorbij

Uitgegeven: 22 augustus 2003 12:58, nu.nl

ERM - Een 39-jarige motorrijder uit Nieuw-Dordrecht is donderdag door de politie in Drenthe aangehouden toen hij op de N34 bij Erm met een snelheid van 253 kilometer per uur voorbij reed. Dat heeft een politiewoordvoerder vrijdag gezegd. Op de betreffende weg geldt een maximum van 100 kilometer.
Volgens de zegsman wilde de man uitproberen hoe hard zijn nieuwe motor kon. De snelheidsduivel moest zijn motor en rijbewijs bij de politie inleveren. Over de hoogte van de boete is nog niets bekend.

Tsja.. ik denk er het mijne van... DEBIEL!!!!!!

niets is toeval....
AnneMarie
Stem of voeg toe aan:
| Meer

Reacties (71)

  t_rex1970 | 22-08-2003 | 14:01 uur Reageer op dit bericht
Toch niet een Triumph Rocket III hè... ;-)

t_rex1970 has the need for speed

  Lampje | 22-08-2003 | 14:21 uur Reageer op dit bericht
wat nou debiel???

Tis jammer dat je met die snelheid geen mogelijkheid meer hebt om die gatsies in de gaten te houden.....

Maar Annemarie, houdt jij je altijd aan de max. snelheid??? Eerlijk antwoorden (ja ok, jouw motor gaat niet zo hard)

  Mazzia | 22-08-2003 | 14:46 uur Reageer op dit bericht
Zeg Lampje, moet jij niet aan het werk????? =):P=)

Liking what you do is happiness, doing what you like is freedom! Kus, Mazzia

  Jan900 | 22-08-2003 | 16:01 uur Reageer op dit bericht
Ik vind het op z'n zachtst gezegd NIET handig van die motorrijder, omdat je weet dat je in Nederland bij die snelheid alles kwijt bent. Maar inderdaad vind ik ook dat onze vrijheid steeds meer wordt ingeperkt door regels regels en nog eens regels; en dat maakt soms woedend en wil je ff overal schijt aan hebben. Ik snap het wel van die man!!! Maar het kan helaas niet.

  Lampje | 22-08-2003 | 16:15 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Maar het kan helaas niet
D'r zijn momenten en plaatsen in Nederland waar dat wel kan. Iedereen weet wel een stuk snelweg waar je op bepaalde momenten het rijk voor jezelf hebt. Inderdaad is een provinciale weg niet de meest uitgelezen plek om je topsnelheid te testen.

  AnneMarie | 22-08-2003 | 16:17 uur Reageer op dit bericht
Natuurlijk rij ik weleens te hard! Ik zou liegen als ik nee zei.
Maar 253(!!!!!!!!!!!!) km op een 100-weg.. Die snelheid is niet voor niets ingesteld. Levensgevaarlijk om daar dan met 253 km te rijden.


niets is toeval....
AnneMarie

  Recer | 22-08-2003 | 17:48 uur Reageer op dit bericht
ik snap het niet als ik echt hard wil rijden zal ik naar duidsland gaan!!
en dan moet je ok nog goed oppassen!
maja ik mag pas 25 september af rijden.
dus kan ik dat nog alleen doen met de auto.



john

  kawadude | 22-08-2003 | 18:52 uur Reageer op dit bericht
Ging dat ding niet eens harder dan 253 km/p/u? Gpfff... =)

Kawa...

  gsf400 | 22-08-2003 | 19:59 uur Reageer op dit bericht
gaapgaap boeien hoe hard pietje dan wel klaasje reed.
Ben het met lampje eens knallen waar het kan.
Het lijkt mij veel interresanter om een keer een artikel te lezen dat er iemand met 253 door een haakse bocht vlamt,dan ga ik die eens vragen hoe hij/zij dat doet
de banden

Dit bericht is gewijzigd door gsf400 op 22-08-2003 @ 20:03

  quake3 | 22-08-2003 | 21:31 uur Reageer op dit bericht
He Hallo,
Als men zo hard wil rijden, moet je naar het circuit gaan!!!!
Dan ben je niemand tot last en leer je er ook nog eens van!!!
Je moet vlammen in de bochten dat is pas ware KUNST M.V.G. QUAKE3


  Viking64 | 22-08-2003 | 21:48 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Maar 253(!!!!!!!!!!!!) km op een 100-weg.. Die snelheid is niet voor niets ingesteld
Dat betwijfel ik sad Voor sommige wegen (dus niet allemaal) is absoluut een verkeerde snelheidslimiet ingesteld. Sommige verkeersdeskundigen menen dan dat de verkeersdoorstroming dan beter is ?? Ze hebben nu eenmaal een aantal snelheden genomen (70-80 100) en die willekeurig over de wegen uitgestrooid. Neem nou dat schitterende stuk N11 van Alphen (dorp) aan den Rijn naar Leiden. 100 mag je er!! Bewijzen dat je er veilig veel harder kan rijden zijn er zat. Gezien de enorme aantallen verbalen die er geschreven worden. De enige ongelukken gebeuren bij de verkeerslichten. D'r zijn natuurlijk altijd van die mafketels die tijdelijk kleurenblind worden bij het zien van al die gekleurde lampjes :wink:

Met een beetje zelfbeheersing en gezond verstand kan er zat sneller gereden worden. De milieufreaks zullen daar dan wel weer op tegen zijn, maar ja, zeuren zullen ze. En dat terwijl de verkeersuitstoot aan schadelijke stoffen maar een fractie is van de totale verontreiniging. Helaas zijn de motorvoertuigen een makkelijke prooi.....

Ik rijd dus gewoon iedere dag met beleid (veels) te hard, maar ik spot niet met me rijbewijs (wijze uitspraak van Gerrit L. te Z.)

VIKINGS have more fun!

  desmoduci | 22-08-2003 | 21:56 uur Reageer op dit bericht
hij is gewoon........(foto)

DUCATI DUCATI DUCATI, MOOI IS IE EN HARD GAAT IE !

DE MEESTE JAPPEN ZIJN GROTE GRAPPEN

zeeeeer vriendelijke groet, Thijs

  Smurfke | 22-08-2003 | 22:05 uur Reageer op dit bericht
Hé Viking,heb je een foto van risk gevonden =)=).
Ben het met AnneMarie eens,gewoon debiel van die goof.Er zijn zat wegen waar je hard kunt rijden en zeker op zondagmorgen.

Doei Doei,het smurfke

  Viking64 | 22-08-2003 | 22:17 uur Reageer op dit bericht
Dus ben je het ook een beetje met mij eens smile

VIKINGS have more fun!

  kawadude | 22-08-2003 | 23:34 uur Reageer op dit bericht
Bij 80 en dat soort gangetjes rijdt een auto toch helemaal niet zuinig en "schoon"? Das dacht ik wel t geval bij zo'n 120/140... toch? =)

Kawa...

  Smurfke | 23-08-2003 | 07:18 uur Reageer op dit bericht
Ja viking ook een beetje met jou

Doei Doei,het smurfke

  risk | 23-08-2003 | 12:16 uur Reageer op dit bericht
Een oeverloze discussie, waarin iedereen de waarheid denkt te preken!
253 km/u op een provinciale weg is gekkenwerk!!
een snelheid van 70,2 meter per seconde dus!! Enig idee wat daar voor reflexen bij horen?
Dat soort snelheden kunnen prima, maar wel op een circuit, waar iedereen de zelfde kant op rijdt en het aantal zijwegen en uitritten tot een minimum zijn gereduceerd!!

Iedere weggebruiker denkt de wijsheid in pacht te hebben. De praktijk wijst uit dat dat vaak toch niet klopt. Een behoorlijk aantal motorrijders lijdt ook aan een flink stuk zelfoverschatting. De gevolgen daarvan kennen we allemaal wel.

Het is altijd motor weer!!

Remko

  FZred | 23-08-2003 | 13:32 uur Reageer op dit bericht
102/140 ??? dat haalt die rammelbus van kawadude niet eens, laten we over de `zuinige' rijstijl helemaal geen woorden vuilmaken, hehe.
géén gas of vòlgas is het motto.

voormalig radicalred tegenwoordig FZred, hehe.

  kawadude | 23-08-2003 | 18:19 uur Reageer op dit bericht
Hee watch it he... 140 gaat ie echt wel!!! Je moet er wel ff geduld voor hebben en een hele zware rechtervoet ja... maar dan!!! =)

Kawa...

  kawadude | 23-08-2003 | 18:21 uur Reageer op dit bericht
Ow en btw... het motto is gewoon volgas! Anders kan ik net zo goed thuis blijven.

Kawa...

  alfonso | 25-08-2003 | 13:17 uur Reageer op dit bericht
als je lekker hard wilt gaan moet je het circuit op, dat is pas echt leuk ,en goedkoper.

  Najim | 25-08-2003 | 15:54 uur Reageer op dit bericht
Da's now pech hebben (voor de 38 jarige uiteraad).

Najim

  johanwilem | 25-08-2003 | 16:15 uur Reageer op dit bericht
Vind het trouwens wel knap van de politie dat ze hem nog te pakken hebben gekregen....

  Jerna | 26-08-2003 | 08:45 uur Reageer op dit bericht
Ben het helemaal met Remko eens. Het gaat er niet om hoe snel je rijdt, maar om hoeveel meters je aflegt tijdens je reactietijd en hoeveel meters remweg je nodig hebt.
Je hoeft geen wiskundige te zijn om te snappen dat een kind dat honderd meter vóór je plotseling de weg oprent (ja, dat gebeurt echt) bij deze snelheid tussen de voorvork vandaan gepeuterd mag worden.
Bij 100 km/uur én een oplettende motorrijder kan het allemaal wel op tijd lukken. Kind blij, ouders blij, motorrijder blij.

Het asociale van extreme snelheidsovertredingen zit 'm niet in het gevaar voor jezelf, maar in het gevaar wat je anderen aandoet.

En ja, er zijn plekken waar je (op sommige tijdstippen) best wel wat sneller kunt dan de maximumsnelheid. Ga 's avonds laat maar eens over de A32 tussen Heerenveen en Leeuwarden. Wel eens eenzaam gevoeld op de snelweg? Maar ook daar kan afval van een aanhangwagen zijn gekukeld en tegen de tijd dat jij dat met 200+ in het donker ziet liggen ben je het al voorbij en parkeer je je motorfiets waar je zo trots op bent netjes midden in de achterkant van die auto die ook net over dat afval is gereden en een eindje ná de troep kaduuk midden op de weg staat...

Ik rij ook wel eens wat te snel :P. Maar tussen wat te snel en asociaal snel zit een groot verschil.

Wat mij verbaast (en erg tegenvalt) is dat er nog zoveel zijn die dit soort extreme overtredingen goed probeert te praten. Een rood verkeerslicht is zeker soms ook donker oranje. Jaja. En een dikke vette ononderbroken witte streep op die tweebaans weg mag je ook wel even vergeten als je die slak die 80 rijdt op een autoweg voorbij wilt. Hoe noemen ze dat ook al weer? O ja, normvervaging.

Zo! Dat was lekker. :wink:

Groetjes Arjen

  Najim | 26-08-2003 | 11:52 uur Reageer op dit bericht
"Het gaat er niet om hoe snel je rijdt, maar om hoeveel meters je aflegt tijdens je reactietijd en hoeveel meters remweg je nodig hebt."

Volgens mij ben je inderdaad geen wiskundige. Snelheid is degelijk evenredig aan de remweg. Welliswaar niet rechtevenredig maar er is wel een relatie.
Trouwens, moet ik uit het verhaal opmaken dat de mate van overtreding afhankelijk moet zijn van je reaktiesnelheid? Dat is geen slecht idee. Op je rijbewijs moet een getal vermeld staan wat aangeeft wat je reaktie tijd is (onder verschillende omstandigheden).
Najim

  Lampje | 26-08-2003 | 11:47 uur Reageer op dit bericht
Misschien kan je beter eerst naar de WC gaan voor je weer berichtjes gaat beantwoorden Jerna... =)

Ik geloof niet dat hier geprobeerd wordt dit gedrag goed te praten. Meer wordt de discussie aangezwengeld of al die sneldheids limieten ook wel iets dienen....
En een roodverkeerslicht is bij mij heilig. Als ik zie hoevaak ik niet in de ankers moet als ik enthousiast vertrek bij MIJN groen geworden licht, en er dan nog allerlei kruisend verkeer tegenkom sad sad sad, laat ze daar maar eens wat aan doen. De meeste ongelukken gebeuren nu eenmaal in en rond het huis. De (auto)snelwegen zijn relatief het veiligst.

groeten

  AnneMarie | 26-08-2003 | 12:15 uur Reageer op dit bericht
Heb ik een discussie aangezwengeld door dit berichtje te plaatsen en eronder te zetten dat die man een debiel is om met die snelheid op een prov. weg te rijden?!?!?!?!
Als iemand zo asociaal rijdt, denkt ie er ook bij na over zijn controle over de motor (remmen) bij die snelheid? Wat als hij hard moet remmen, remt zich onderuit, neemt iemand mee die daar staat/loopt en degene overlijd?
En ja, ook IK rij weleens te hard maar nooit onbezonnen en blind als 153 km te hard (max. bij mij is 30km).
En wat betreft stoplichen, rood is rood. Lopend, fiets, auto, vrachtwagen, motor, uitzondering is een spoedrit. Iedereen die door rood rijdt mag wat mij betreft zijn rijbewijs inleveren cq een vette boete. Daar gebeuren de meeste ongelukken mee. Ik kijk wel eerst even een keertje extra om zeker te weten of er niemand doorrijd als ik al groen heb.

niets is toeval....
AnneMarie

  Smurfke | 26-08-2003 | 12:56 uur Reageer op dit bericht
"Het gaat er niet om hoe snel je rijdt, maar om hoeveel meters je aflegt tijdens je reactietijd en hoeveel meters remweg je nodig hebt."

Laatst een voorlichtingscursus gehad van een motoragent en daar werd dus ook gesproken over de reactiesnelheid.Je reactie tijd is minimaal 2 sec.Als je dus 80 km/u rijd is dat dan ongeveer een remweg van 20 a 25 meter voor dat je stilstaat.Kun je wel voorstellen hoelang hij nodig had om tot stilstand te komen.En AnneMarie ik geef je helemaal gelijk,die vent is gewoon debiel.En ja ik rij ook vaak tehard cry maar dan wel op de snelweg.Tja iedereen rijd wel eens door het rode stoplicht.

Doei Doei,het smurfke

  Jerna | 26-08-2003 | 13:08 uur Reageer op dit bericht
Najim: ik had ipv wiskundige beter boerenverstand kunnen gebruiken zie ik. Ik doelde nl. op het beseffen van wat er gebeurt. Als iemand het heeft over een snelheid boven 200 km/uur dan klinkt dat heel wat minder ernstig dan als je het hebt over het aantal meters dat je in een seconde aflegt...

Lampje/Noorman: zo hou ik m'n WC lekker schoon :P Ik ben trouwens voorstander van variabele maximum snelheden, afhankelijk, van drukte, plaats, tijd en type weg. Goedpraten was een beetje sterk uitgedrukt van mij zie ik nu ik alles nog eens doorlees. Kwam door uitspraken als "Ben het met lampje eens knallen waar het kan." en "het motto is gewoon volgas". Had ik misschien met een korreltje zout moeten nemen. 8)

Ik zou trouwens wel eens statistisch onderzocht willen zien of bestuurders die veel snelwegkm's maken ook meer ongelukken op tweebaans wegen hebben. Ik heb daar een theorietje over waar ik wel eens een reactie op wil hebben. Op de snelweg rijdt iedereen (da's de bedoeling tenminste) de zelfde kant op. In de praktijk maak je toch wel regelmatig mee dat je hard moet remmen, maar de auto/motor/vrachtwagen die voor je rijdt heeft ook te maken met reactietijd en remweg en daardoor heb je veel meer meters ruimte voor je dan de afstand die je tot je voorganger hebt. Als je voorganger nu eens GEEN reactietijd/remweg nodig heeft en dus in een afstand van 0 meter-en-een-heel-klein-beetje stilstaat (denk bijvoorbeeld aan een container die van een truck valt) dan is de afstand die je tot je voorganger hebt ook zo ongeveer de afstand die je maximaal ter beschikking hebt om te stoppen... En waar kom je stilstaande voertuigen/objecten nu het meest tegen? Juist, op de binnenwegen.

Ik heb dit zelf kortgeleden meegemaakt op de snelweg. Als ik had moeten remmen voor de auto voor me was dat geen probleem geweest, maar deze auto week uit naar rechts en ik werd geconfronteerd met afgevallen (en dus stilliggende) lading op de weg. Mijn reactietijd (is ooit gemeten en was toen uitstekend) en mijn remweg (heb superremmen) waren bij elkaar opgeteld toch nog te veel om tijdig te kunnen stoppen. Mijn rijgedrag had ik dus ongemerkt ingesteld op die rijdende auto voor me en niet op stilstaande objecten. (Het is goed afgelopen hoor).

Hogere toegestane snelheden hebben naturlijk een averechts effect op hetgeen ik hierboven beschrijf. Of niet?

Groetjes Arjen

/edit: typefoutjes aangepast

Dit bericht is gewijzigd door Jerna op 26-08-2003 @ 13:12

  annemien | 26-08-2003 | 13:22 uur Reageer op dit bericht
Snappen jullie het allemaal nog??? :wink:



Groetsels Annemien

  Jerna | 26-08-2003 | 13:28 uur Reageer op dit bericht
Ben het met je eens Smurfke. De reactietijd wordt meestal enorm onderschat. Reageren op een plotselinge situatie is wat anders dan een test waarbij je vantevoren weet dat je moet gaan reageren. Dus duurt het ff voor je hersens door hebben dát er gereageerd moet worden. Vervolgens moet er door je hersens nog heel snel een beslissing worden genomen wát er moet gebeuren en pas dan krijgen je ledematen een signaal om iets te doen. Nu duurt het ook nog een heel kort moment voordat dat betreffende ledemaat (hand of voet) ook daadwerkelijk bij de rem is aangekomen en pas op dat moment begint het remmen (en dus de remweg). Hoeveel seconden die reactietijd bedraagt is afhankelijk van een aantal zaken: heb je een goed reactievermogen, ben je goed geconcentreerd aan het rijden, ben je een geroutineerd chauffeur (noodstops kun je oefenen waardoor je er minder 'angst' voor krijgt en waardoor het 'routine' wordt en je hersens sneller reageren) en zo zijn er vast nog meer te bedenken.

En ja, ook ik maak fouten. Te snel op een verkeerslicht af rijden en dan niet meer voor oranje (soms zelfs net rood) kunnen stoppen. Ben zelfs al eens door rood gereden omdat ik zo druk met het verkeer bezig was dat ik die verkeerslichten helemaal niet heb gezien. Als mij zoiets overkomt ben ik kwaad op mezelf.
Overigens zou het door groen rijden volgens mij veel veiliger worden als ieder verkeerslicht zou worden voorzien van een werkende door-rood-flitser. Nog beter is als ze die verkeerslichten allemaal vervangen door minirotondes. Daar zijn ook veel aanrijdingen, maar vrijwel altijd blikschade.

Groetjes Arjen

  Jerna | 26-08-2003 | 13:29 uur Reageer op dit bericht
Hahahaha Annemien. We zijn wel goed bezig he? Maar wees gerust deze berichten zijn binnenkort ook in boekvorm verkrijgbaar. =) =)

Groetjes Arjen

/Edit: foute smilie aangepast

Dit bericht is gewijzigd door Jerna op 26-08-2003 @ 13:31

  Emily | 26-08-2003 | 13:32 uur Reageer op dit bericht

Oké, aangezien ik toch met dat &8$#@-boek voor m'n neus zit:

Werkelijke STOPafstand= aantal reactie (1 seconde) meters+ remmeters.

Met 253 km per uur heb je dus 716 meter nodig voor je werkelijk stilstaat....


  Lampje | 26-08-2003 | 14:51 uur Reageer op dit bericht
Hey Emily,

Doe mij die formule eens uit dat boek....
253 km/u = 70 m/s, gelukkig gaat mijn Dikke Duitser nie zo hard (kom niet verder dan 54.8 m/s, en dan met mijn neus achter de tankdop :wink:)



  Emily | 26-08-2003 | 15:08 uur Reageer op dit bericht
Komtie:

Reactieseconde = km.snelheid : 10 x drie
Remafstand = km.snelheid : 10 in het kwadraat
Stopafstand = remafstand + reactieseconde

Bij 100 km per uur (rekent ff simpeler) wordt dat dan:
reactieseconde: 10x 3 = 30 meter
remafstand: 10x10= 100 meter
stopafstand 30+100= 130 meter

Bij 120 km per uur heb je al een stopafstand van 180 meter...

Da's ff schrikken hé :wink:


  fisherman | 26-08-2003 | 15:19 uur Reageer op dit bericht

pffffffffffff En dan te bedenken dat ik
eigenlijk het wiskundige deel van de
relatie ben ! smilesmile

Laat je niet vangen,

FISH

  Lampje | 26-08-2003 | 16:32 uur Reageer op dit bericht
ze nemen dus voor de remweg een vast gegeven. Nu zit er wel (iets =)) verschil tussen de remweg van een (bv.) Harley Electra Glide en een R1.
Die afstand van 715 meter lijkt mij voor een Harley wel kloppen, maar die rijden geen 253 km/u (toch) En voor een R1 lijkt mij die weg te lang...daar zitten gewoon ankers op... maar goed, bij het CBR hebben ze ALLE wijsheid in pacht

  Mazzia | 26-08-2003 | 16:42 uur Reageer op dit bericht
Yep, bij CBR hebben ze alle wijsheid in pacht....:wink:

Liking what you do is happiness, doing what you like is freedom! Kus, Mazzia

  Jerna | 26-08-2003 | 17:25 uur Reageer op dit bericht
Hmmm, stel nu dat een R1 50% beter remt dan waar het CBR in hun rekensommetje vanuit gaat. Verander het stukje "Remafstand = km.snelheid : 10 in het kwadraat" van Emily in "Remafstand = km.snelheid : 10 in het kwadraat : 2" en ga dan nog maar eens rekenen. Komen er nog steeds erg interessante afstanden uit. Om over het risico van jezelf onderuit remmen op een R1 nog maar even niet te spreken.

Het is heel gezond om de berekende afstanden als je op de motor op pad bent eens aan de hand van de hectometerpaaltjes (één per 100 meter) of reflectorpaaltjes (1 per 40 meter geloof ik) in te schatten. Da's best eng.

Groetjes Arjen

  gsf400 | 26-08-2003 | 19:47 uur Reageer op dit bericht
Waar jullie over lullen is niet specifiek wiskunde maar natuurkunde n.l. dynamica.
s=v*t
p.s bij een noodstop ram ik gewoon een balk in mijn voorwiel(werkt perfect).

de banden

  Smurfke | 26-08-2003 | 20:38 uur Reageer op dit bericht
Hoi Emily,er is niemand die een reactievermogen heeft van 1 sec.Dus gooi dat boek maar weg.

Doei Doei,het smurfke

  Emily | 26-08-2003 | 20:57 uur Reageer op dit bericht
Ohw... ben jij zo traag dan? ;-) IK heb geen hele seconde nodig om te reageren hoor...

Wat is het gemiddelde hiero? =)

  Smurfke | 26-08-2003 | 21:01 uur Reageer op dit bericht
Tussen het waarnemen en het reageren zit altijd een sec of 2.Nooit minder

Doei Doei,het smurfke

  Emily | 26-08-2003 | 21:20 uur Reageer op dit bericht
Met alle respect, maar daar geloof ik niks van. Twee seconden??? Hoe kom je aan dat getal? Is dat ook niet persoonsafhankelijk?

Ik ben serieus oprecht verbaasd.... (en eigenwijs ook ja ;-))

  Smurfke | 26-08-2003 | 21:26 uur Reageer op dit bericht
Euh,we kunnen het ook aan een expert vragen hoe dat nu zit.Hé Risk vertel ff hoe dat nu precies zit met dat reactievermogen en de lengte van de remweg erna.

Doei Doei,het smurfke

  Najim | 27-08-2003 | 09:24 uur Reageer op dit bericht
Volgens mij heeft RISK een pak slaag gehad:

"Jongeren molesteren agent tijdens aanhouding

Uitgegeven: 26 augustus 2003 12:52

APELDOORN - Een motoragent is maandagmiddag in Apeldoorn door een groep jongeren gemolesteerd. De agent kreeg enkele rake klappen, onder meer in zijn nek. De jongens vernielden bovendien de spiegels van de motor en schopten ook tegen zwaailichten en stopbord. Dat heeft de politie dinsdag bekendgemaakt."


  risk | 27-08-2003 | 09:26 uur Reageer op dit bericht
Heel leuk Najim, heel leuk!
Blij dat jij er om kan lachen!
En wij worden natuurlijk ook betaald om gemolesteerd te worden!!!!!

Dag Najim

  risk | 27-08-2003 | 09:28 uur Reageer op dit bericht
Sorry Smurfke, ik heb na het bovenstaande geen zin om hier nog iets aan toe te voegen.

Ik zal kijken of ik het in een nieuwe Topic kwijt kan!

cu Remko

  fisherman | 27-08-2003 | 09:55 uur Reageer op dit bericht

Verstandig Risk, niet altijd maar dit keer
deel ik je gevoel.

Laat je niet vangen,

FISH

  Smurfke | 27-08-2003 | 09:57 uur Reageer op dit bericht
Oke Remko,dan lezen we het wel in een nieuwe topic.En tot zaterdag dan maar.
PS,je hebt helemaal gelijk als je op dat soort nare berichten van hier boven niet meer antwoord.

Doei Doei,het smurfke

  1 2

Reageer

 
Naam:  
 
 
Je reactie:
 

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:
 
 
Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.

Zoeken

 
 

Dealer-acties

Evenementen

Motorverhuur

Toertochten

Motorvideo's