Reacties (10)
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
De onkosten van dat soort verkeersmaatregels/vernieuwingen gaat dus voor een mensenleven.Walgelijk om zo tedenken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat er ook gebeurd,altijd blijven lachen.
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
![]() De groeten van de enige echte TFB ![]()
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Wat er ook gebeurd,altijd blijven lachen.
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Het schijnt vrij normaal te zijn voor ambtenaren om eerst ongegeneerd fouten te maken (van ons geld) en vervolgens tot de conclusie te komen dat ze het toch niet goed doorgerekend/nagedacht hebben. Vervolgens wordt er weer een smak geld tegen aangegooid om hun eerder gemaakte fouten te herstellen. En dan mogen we in onze handen klappen als ze het in één keer kunnen herstellen. En het mooie is dat de betreffende ambtenaar door niemand op het matje wordt geroepen. Zou ik in mijn functie deze fouten maken dan word ik hier direct op afgerekend door mijn werkgever. Ja,...hier wordt je wel eens moe van. ![]()
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Dat lucht op! ![]() Motorrijden is livin' your dream!!! Dit bericht is gewijzigd door Suuz op 21-06-2004 @ 12:31
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Zo Suuz en hoe voel je je nu/ Wat er ook gebeurd,altijd blijven lachen.
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Uuuuhhhhh........opgelucht misschien????? -- Liking what you do is happiness, doing what you like is freedom..... Kus ![]()
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
euh... je zou het kunnen om schrijven als prettig =)![]() Motorrijden is livin' your dream!!!
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Een obstakelvrije berm is "ruimtelijk" dus het fraaist. 2) Een onstakelvrije berm is financieel het aantrekkelijkst. Er hoeft immers niks te worden aangelegd. Nog makkelijk met grasmaaien ook. Ik vermoed dat de aansprakelijkheid van Rijkswaterstaat eist dat er "iets" moet staan, en dat dit veel goedkoper is als een echte vangrail. 3) De laatste opmerking is de fraaiste. Vallen juist op provinciale wegen niet de meeste doden, onder alle weggebruikers??? Oftewel als dit de vangrail van de toekomst moet worden dan maar liever niets. Wim
|
|||||||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||||||
![]() |
Je moet een ding goed begrijpen: een ambtenaar is geen mensen en kent ook geen gevoelens. Hij neemt beslissingen op basis van statistieken en financiele afwegingen. Als hij zegt dat dit type weg minder kans op ongevallen heeft, heeft hij ongetwijfeld gelijk. Alle andere argumenten kloppen ook wel, maar feitelijk zegt hij: "Als we dit probleem financieel en statistisch bekijken is deze oplossing goed. Er is niet genoeg geld om ongevallen te voorkomen. Dat er doden gaan vallen is duidelijk."
|
|||||||||||||
Reageer
|
|
|
|
|
|