Wat is er nodig voor een goed motorprogramma ?

aangezien hier de kenners zitten ;-)

kunnen jullie je meningen loslaten over dit onderwerp en wie weet word er wat mee gedaan ! ;-)

ik zal er tevens zorg voor dragen dat deze onderwerpen bij de juiste personen terecht komen, en wie weet zien we jouw onderwerp wel terug op tv ;-) (B)



*** Go with the Flow ***



Stem of voeg toe aan:
| Meer

Reacties (95)

  risk | 19-02-2005 | 11:37 uur Reageer op dit bericht
Kijk naar TopGear en gebruik een dergelijk Format voor een motorprogramma.

Ik geloof niet dat we met zijn alle zitten te wachten op de zoveelste Bekende Nederlander die op een gehuurde fiets door Amerika hobbelt!!

En waarom worden motorfietsen altijd als een recreatief vervoer middel gezien en niet als een ideaal woon/werk verkeer ding??

Heb je nog een uurtje??? =) =) =) =) =)

xx Geen Motorweer????

Wie zegt dat!!!!!

Remko

  Superklomp | 19-02-2005 | 11:43 uur Reageer op dit bericht
Hééé, een televisiebobo? Wat leuk!


Too old to die young

  VfrRider | 19-02-2005 | 11:43 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Heb je nog een uurtje???

goed bezig risk ! en ja hoor heb nog wel een uurtje ;-)
zeker als je met goede ideeen, en statements komt !!

heb dat stukje route 66 ook gezien met stapel !
viel me op dat route 66 erg groot vlak en saai was ;-).
waren geen haarspeldbochtjes meer maar eerder hele grooooooooooote ovals ;-)

maar goed risk gooi het eruit en laat maar weten wat de motorrijders willen zien in hun favorieten motorprogramma

*** Go with the Flow ***



  VfrRider | 19-02-2005 | 11:48 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Hééé, een televisiebobo? Wat leuk!

ik ben geen tv bobo !!!
maar ik heb wel via een mail een primeur gehad over de start van het motorprogramma van MX ;-)

want ik baalde van motorlife, daar was niet veel aan ´´ sorry ´´ ;-)

dus ik d8t, dat is wat voor de BN ers om daar een discussie mee te voeren en al die ideeen en meningen te sturen naar MX.

ik weet zeker dat ze het lezen, en dat ze er misschien wel ideeen tussenuit zullen pikken en dat wij daardoor lekker kunnen genieten van een goed motorprogramma op de zaterdagmiddag / avond ;-)

datum hoor je nog van me, want ik moet dat nog 1 weekje geheim houden !!

*** Go with the Flow ***



  Krimson | 19-02-2005 | 12:05 uur Reageer op dit bericht
Ik sluit me helemaal aan bij het top-gear-concept-idee! Laat ze
ook aandacht besteden aan eigengebouwde fietsen en zo. Het
moet in ieder geval niet weer een programma zijn dat aan de
leidband loopt van fabrikanten en importeurs

groetjes Captain Krimson
tevens grooten van Mrs Wooten die vind dat ik al vaak genoeg
met Frunobulax op TV ben geweest dat zij ook eens wil...

well.....huhuh..... with so many
positive vibrations..... maybe nothing
can go wrong!

  Krimson | 19-02-2005 | 12:07 uur Reageer op dit bericht
En ratten natuurlijk!!!! =)=)=)

groetjes Captain Krimson
tevens grooten van Mrs Wooten die roept: en ratten natuurlijk
ja...

well.....huhuh..... with so many
positive vibrations..... maybe nothing
can go wrong!

  Krimson | 19-02-2005 | 12:08 uur Reageer op dit bericht
Wellicht aandacht voor onnadenkend weggedrag van
automobilisten en hoe dat op motorrijders overkomt. Te dicht
op het wiel rijden, snijden etc.

groetjes Captain Krimson
tevens grooten van Mrs Wooten die het wel weer genoeg vindt

well.....huhuh..... with so many
positive vibrations..... maybe nothing
can go wrong!

  boozehound | 19-02-2005 | 12:24 uur Reageer op dit bericht
Ik ben het helemaal eens met dat idee over het "topgear" concept.
En niet van die bekende nederlanders die dan op zo'n geleende fiets stappen met van die verhalen waar niemand op zit te wachten.

een dag niet geleefd, is een dag niet geleefd.

  Superklomp | 19-02-2005 | 12:31 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 waren geen haarspeldbochtjes meer maar eerder hele grooooooooooote ovals
Tsja, dat kan ook niet anders met zulke fietsen. Grondspeling hebben ze niet smilesmilesmile

Mrs Wooton zou kunnen zeggen: Ze reden ook niet op BMW's.....


Too old to die young

  VfrRider | 19-02-2005 | 12:30 uur Reageer op dit bericht
ik zou graag wat meer willen weten over motorhotels, pensions, campings etc etc in het buitenland met nederlandse eigenaren, die tevens mooie route´s hebben klaarliggen in die omgeving.

en dat die worden beoordeeld en dat we dit uit gaan drukken in 1 cylinder 2, 3 ,4 ipv sterren ;-)

gehele accomodatie moet bekeken worden zoals bijvoorbeeld;

- slaapplaatsen
- sanitaire voorzieningen
- motor parkeergelegenheid ( liefst afgesloten garagebox/ container )
- bar / eetcafe
- redelijke menukaart
- campeerplaatsen ( tenten )

etc etc etc etc ;-)


*** Go with the Flow ***



  Mazzia | 19-02-2005 | 13:19 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 viel me op dat route 66 erg groot vlak en saai was .
Dat klopt, tenminste de delen waar ik geweest ben. En een hoop vergane glorie wat ze krampachtig in stand proberen te houden voor de toeristen sad
Liking what you do is happiness, doing what you like is freedom.....
Kus , Mazzia

  brilly | 19-02-2005 | 13:08 uur Reageer op dit bericht
Zie wel wat in min of meer Bekende Nederlanders of BN ers die op een reasonable priced suzuki o.i.d. een circuit ronden en te zien wat de beste rondetijden zijn. Eventueel met aanhanger om het wat op te leuken. Uiteraard ook een vergelijk van diverse brommers, pekeltesten, en wat exotische handel, (dieselfiets van startwin), ratbikes, uitlaten, helmcrashtesten etc. En niet te vergeten een test van tweedehands fietsen, neem 1000 euro koop een brommer en zorg dat je minstens 2000 km aflegt plus een week vakantie. Doe het zelf, onderhoud,enz. Wat gebeurd er als een moderne fiets tegen brandstof tekort behandeld wordt, wordt ie dan zuiniger, dus schoner, of zuiniger en toch smeriger. enz. enz.



groetn oet Grunn

Dit bericht is gewijzigd door brilly op 19-02-2005 @ 13:22

  Krimson | 19-02-2005 | 13:20 uur Reageer op dit bericht
Die vonkenregens zijn wel mooi voor TV =)=)=)=)

groetjes Captain Krimson
tevens grooten van Mrs Wooten die roept: WOOTEN!!.. WOO-TEN
niet Wooton.... WOOTEN met een E!!...

well.....huhuh..... with so many
positive vibrations..... maybe nothing
can go wrong!

  Superklomp | 19-02-2005 | 16:02 uur Reageer op dit bericht
Sorry, sorry, sorry, Mrs Wooten, tzalniemeergebeuren!


Too old to die young

  Hulzie | 19-02-2005 | 16:21 uur Reageer op dit bericht
Als je dan toch beeldmatriaal wilt schieten op een kamping tik dan in op google motorcamping +ommen , als je twee maand van te voren kenbaar maakt wanneer en de wat, dan zal ik zorgen voor kudde ratbike's, gewone motoren, fraai volk, bbq, en eigenbouwmotoren, en kan je er nog wel een rondje uitlaten ook daar geloof ik.

Dit is hetzelfde

Weet het nog beter gemaakt, vrijdag na hemelvaart zorg je dat je om 17.00 uur bij de dissel staat, met tent en de hele kolere bende, om van daar door te reizen naar het Kleppertreffen een paar foto's van vorig jaar kun je hier zien en de zondag daarop reis je door naar Ommen om te kijken wat voor punten ze daar hebben, weet zeker dat er een heleboel met je mee gaan van deze site

En als het niet is wat je zoek, heb je tenminste een harstikke tof weekend met o.a. best burn out enzo, dat doen deze meiden en mannen daar met hun mooie Eliminators........

En op de koop toe nog wat burn outs door de kinderen van onze eigen Gerrit de Lange met hun eigen gemaakte brommers die daar weer te koop staan



Als je niet komt, dan heb je hier ook geen last van



Doeiiiiiiiiiiiiiiii

De rest, vertrek dissel is ca 18.00 uur, eerste aanmeldingen uit het westland al binnen, afstand dissel - gasschoeve ca 25 minutjes (er gaat ook een auto mee voor de nieuwe giga BBQ)



Gaat door tot ........werdt er wel eens wakker ff tusserdoor om 09.00 uur s'morgens en toen zaten ze nog druk te bieren, als ikzelf laat begin, kom ik daar de eerste 24 uur ook niet aan slapen toe.......

Oost West

Thuis best











Dit bericht is gewijzigd door Hulzie op 19-02-2005 @ 18:09

  VfrRider | 19-02-2005 | 17:28 uur Reageer op dit bericht
thanks voor de reactie s !
topgear concept staat wel bovenaan geloof ik ;-)

gevolgt door costum bike´s en ratten en afsnijdende blikken tot competitie voor bn ers met rondetijden op circuit assen ;-).

en zeer zeker de kids niet te vergeten die nu al kunnen oefenen met een burnout ;-) met of zonder motoraandrijving ;-)

ik heb bart verhoeven van motorxpierence gemailt dat ie hier eens op de site moest kijken voor leuke reactie´s !! ;-)

dus jullie hoeven jezelf niet in te houden ;-) en gooi het in de groep hehe

succes



*** Go with the Flow ***



  Hulzie | 19-02-2005 | 17:41 uur Reageer op dit bericht
Geluid aan


Bij deze ook


ook lawaai


Nog meer te zien w.o. ikzelf


Duurt nog week of wat
Aanmeldingen uit R'dam, Terneuzen, Purmerend, Arnhem etc zijn binnen.

Oost West
Thuis best

  Suuz | 20-02-2005 | 10:54 uur Reageer op dit bericht
Weet je waar ik me nou aan erger? Dat motorvergelijkings testen (meestal)gedaan worden op een circuit (waar ze in de praktijk door de toekomstige eigenaren niet of zelden gebruikt worden) en dat ze getest worden door ZEER ervaren rijders! Die vervolgens zeggen dat het ding zo lekker handelbaar is, zo vergevings gezind en echt een fiets waar je zo op kunt stappen... en dan hebben ze het niet over een CBR (want die heeft die reputatie) maar over een RSV Mille!!! Nou, dat geloof ik pas als ze er een doorsnee motorrijder opzetten, en dat het liefst een vrouw met een gemiddelde lengte die net als ik niet overal op past.

Zo dat moest er even uit....

Lekker he? Stoom af blazen.


Motorrijden is livin' your dream!!!





Dit bericht is gewijzigd door Suuz op 20-02-2005 @ 10:59

  prodje | 20-02-2005 | 11:47 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
  Lekker he? Stoom af blazen.

En ik maar denken dat er een stoomtrein over het spoor bij jullie reed.


Groet,

Sjouke

  VfrRider | 20-02-2005 | 11:44 uur Reageer op dit bericht
zit wat in suuz !

maar drom denk ik ook dat ze MX met z´n 2e presenteren m/v.
en nodigen ze regelmatig gastrijders uit om een zo neutraal mogelijk mening te krijgen.

maar een brommert afkraken zullen ze niet snel doen, want het zal denk ik ook wel gesponserd worden en zullen ze een beetje netjes moeten blijven denk ik ;-)

en dat is ook de grote kracht bij top gear, daar houden ze geen rekening mee !
is het slecht dan zeggen ze dat ook.

en ik vindt idd dat ze dat hier in nl ook wel mogen doen.
al blijft het dan een persoonlijke mening en die zal niet altijd door iedereen gedeeld worden.

zo zweert de ene bij een BMW en ander bij Honda etc etc etc.

misschien omdat de vrouwen toch zeker in opmars zijn met hun A tje dat ze ook gaan kijken naar de lengte van de rijdsters en het gewicht van de motor, handelbaarheid etc etc.

zou me niks verbazen.

dus je hebt een goed punt aangesneden, wie weet zou ik zeggen !

we zullen het binnenkort kunnen bewonderen

*** Go with the Flow ***



  VfrRider | 20-02-2005 | 16:50 uur Reageer op dit bericht
ondanks er hier zoveel over motoren geklept word is het meer slap geouwehoer denk ik hahaha !

als we kijken naar de balans van vandaag hebben we wel getelt

7 serieuze reacties gemeld !!

- topgear concept
- motor ´´ recreatief vervoersmiddel´´ ipv file oplosser !
- custom bike´s en ratten
- motorhotels pensions e.d in het buitenland met NL eigenaren
- competitie circuit rijden met BN ers ( bekende nederlanders ) dus geen bike netters ;-)
- vrouwen die qua lengte e.d niet op alle motoren uit de voeten kunnen. dus graag wat meer vergelijkingen hiervoor met handelbaarheid e.d


zijn er geen ideeen meer of zijn we tevreden over de huidige motorprogramma´s

let us know ;-)

*** Go with the Flow ***



  Hulzie | 20-02-2005 | 17:09 uur Reageer op dit bericht
Wat denk van die kinderen op die minibike's?

-Zo worden ze hier groot gebracht met motor, hoort bij de opvoeding
-Het hoogste % motoren per inwoners
-Dorpje met 14.000 inwoners, maar in dat dorpje een motorclub met 1100 leden (betalende)
dit is dat en die ratten zijn deze jongens en meiden en die zijn allemaal weer te vinden op dat kleppertreffen

Oost West
Thuis best

  Smurfke | 20-02-2005 | 17:23 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 zijn er geen ideeen meer of zijn we tevreden over de huidige motorprogramma´s
Tja,heb ooit een motorprogramma gezien op veronica met die Chimene Oosterhuis,mooie dame om te zien,verder vond ik het niks omdat er gewoon zoveel reclame inzat voor safe motoren en veel gelul om niets.Ik denk dat het heel moeilijk is om een goed motorprogramma te maken,omdat er zoveel keuze is op de motormarkt dat je nooit iedereen tevreden krijgt in het uurtje dat je dan per week maakt.Denk zelf dat er gewoon een vragenlijst rond moet gaan van de tv producent(via het web)om te bepalen wat de kijker nu echt wil zien in zo'n programma.Wat er ook gebeurt,altijd blijven lachen.

  VfrRider | 20-02-2005 | 18:09 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Denk zelf dat er gewoon een vragenlijst rond moet gaan van de tv producent(via het web)om te bepalen wat de kijker nu echt wil zien in zo'n programma
tjee goed opgemerkt smurf haha ;-).

lees ff terug zou ik zeggen !

* hulzie de kids ze kunnen er idd niet vroeg genoeg mee beginnen, daar ben ik het helemaal mee eens !!! ;-)
en het hoogste percentage motors in jullie dorp mag zeker vermeld worden !

wie weet doet bart er wat mee, want hij leest deze topic !

*** Go with the Flow ***









Dit bericht is gewijzigd door VfrRider op 21-02-2005 @ 14:52

  Naaktzwart | 20-02-2005 | 18:52 uur Reageer op dit bericht
Ooit deed ik mee bij de opnames van Motorlife. Het meedoen is leuker dan de uitzending.
Beetje voorspelbaar: Geef info over gevaarlijke zaken zoals: rijden zonder beschermende kleding, verkeerd en irritant rijgedrag, en vooral fout gedrag van automobilisten waar je als motorrijder goed op kunt reageren. De formule van Top Gear is top maar vind maar eens zulke presentatoren. In ieder geval niet Cimene Oosterhuis. Goeie kop maar niet geloofwaardig.


Scheur veilig, let op mij



Ronald


Dit bericht is gewijzigd door Naaktzwart op 21-02-2005 @ 22:21

  VfrRider | 21-02-2005 | 14:55 uur Reageer op dit bericht
MotorXperience

Zaterdag van 17:00 tot 17:30 vanaf 5 maart

check this out ! ;-)

*** Go with the Flow ***



  Bambi | 21-02-2005 | 21:01 uur Reageer op dit bericht
Hee VFrRider: doe eens een wat van dit: verslag clubbezoek, verslag van een gehandicaptenrun, wat staat er in de motorbladen, een sfeerverslag van TT, aankomst, wat doet men daar nou die dagen, wat is 'Terschelling' nou, kortom wat meer dingen die met het gevoel rondom motorrijden te maken hebben dan wat rondcrossen op een nieuwe motor.
Ook informatief, daar niet van, maar in de bladen staat toch meer inclusief datalogverslagen. Laat dan eens zien hoe zo een test incl dataloggen en Dynojet gemaakt wordt. Wat is het nut van andere uitlaten, doe eens wat ONK verslagen, kortom er is meer dan de showroom van Safe of Motorport.
Laat eens wat zelfbouw zien, motorshows en dan eens niet alleen de Motorrai en de Motor in de Jaarbeurs.
In de Promotor staan vaak genoeg verslagen van toerritten, ga daar eens met een kameraploeg achteraan.
Probeer eens met de kameraploeg bij een presentatie van een nieuwe motor te zijn. We lezen die wel in de bladen, maar da's nog altijd zonder geluid hè. Kortom is zoveel meer dan we de afgelopen tijd hebben gezien op de t.v.
Misschien dat je dit kan doorspelen. Anders krijg je weer zo'n middelmatig flutprogramma'tje.
Waar de alle Nederlandse tv zenders al van vergeven zijn.
Oja Top Gear kijk ik liever op de BBC: duurt een vol uur zonder reclamegezeik.


Bambi
Ik doof? Nee agent, die herrie, dat hoort zo.

  VfrRider | 22-02-2005 | 20:39 uur Reageer op dit bericht
goed punt bambi !!!

zoals ik al eerder zei, de programma maker heb ik gemailt om dit onderwerp regelmatig te checken zodat ze hier hun voordeel mee kunnen doen !

dus ik zou zeggen wie weet ;-)

kijken dus

bedankt voor je reactie



*** Go with the Flow ***



  Hulzie | 22-02-2005 | 20:47 uur Reageer op dit bericht
Hetzelfde als Bambi zegt daar doel ik ook op

-Wat kun je doen met een motor (behalve toeren)
-Wat zijn de feesten?
-Eigenbouw wereldje
-Het hoeft geen 10.000 euro te kosten, kan je fietsen tonen van 9 euro + een nieuwe achterband, maar ook factor eigenbouw +++

en nog veel meer, kortom alles wat niet burgerlijk is en door buitenstaanders juist als eng wordt gezien, het is niet eng, en het zijn gewone mensen

Ooit eens eerder een kudde van die gasten gehad, die hebben het toen in "document" laten zien, jaar of 3,4 geleden, maar in beeld kwam alleen glimmend chroom, helaas, van die beelden proef je geen sfeer

Oost West
Thuis best

  Marlene | 23-02-2005 | 16:59 uur Reageer op dit bericht
Volgens mij kan je ook in zo'n programma
laten zien waarom motorrijders wel eens
regeltjes (een beetje) aan hun laars lappen.
Eigen veiligheid, daarom in de file
liever niet achteraan aansluiten enzo.
En hoe kan een automobilist toch
(een beetje) rekening houden met de
motorrijders.

Dus niet net je raampjes gaan poetsen met
dat antivries-spul als een motor
voorbij komt =) =)
Beetje begrip kweken.

  FZS600_ | 23-02-2005 | 17:28 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Dus niet net je raampjes gaan poetsen met dat antivries-spul als een motor voorbij komt
Lijkt me een goed onderwerp ja,
Scheelt ook weer een hoop uitleg,
als je daarna wordt aangehouden bij
een alcohol-controle smile

Shit doesn't happen.... it's made by ass-holes

Groeten Bertblauw
(fazer600_59@hotmail.com)

  VfrRider | 23-02-2005 | 17:45 uur Reageer op dit bericht
MotorXperience weer op de buis!
Motorliefhebbers hebben even moeten wachten, maar het is eindelijk zover:

vanaf 19 maart verschijnt MotorXperience op SBS6!

De presentatie van dit informatieve en exclusieve programma wordt verzorgd door niemand minder dan Mental Theo. Wil jij ook op de hoogte zijn van de nieuwste motoren, technieken en motoraccessoires?

Kijk dan elke zaterdag van 17:00 tot 17:30 uur naar MotorXperience op SBS 6!

(De herhaling is elke woensdag van 23:55 tot 00:25 uur).

- Verantwoord scheuren op het circuit
- Bikesterweekend: alleen voor vrouwen!
- Sitetip: Bill's Trike Page


www.motorxperience.tv


check this out

*** Go with the Flow ***



  risk | 23-02-2005 | 18:49 uur Reageer op dit bericht
Als ik aan een goed motorprogramma denk is Mental Theo ook de eerste die bij me opkomt als presentator....... Niet Dus.

Er zijn toch wel mensen te vinden met een motorsport achtergrond????

Arjen Brouwer is ook niet mijn favouriet, maar dan het je tenminste nog iemand die iets van motorfietsen afweet!!! Jan Hartog woont ook nog steeds in Abbekerk en zo weet ik er nog wel een paar.........

Dat is dus de truc bij bijvoorbeeld TopGear. De presentatoren weten waar ze over praten.....

xx Geen Motorweer????

Wie zegt dat!!!!!

Remko

  FZS600_ | 24-02-2005 | 08:42 uur Reageer op dit bericht
Je moet zeker een beetje "mental" zijn als kerel, om op ut Bikstersweekend verslag te mogen doen???

Maar wat ik ook erg graag in een motorprogramma zou zien is een onderwerp over de MAG!!!

Deze organisatie doet erg veel goed werk voor ons als motorrijders, maar mag best eens een beetje meer publiciteit krijgen.


Shit doesn't happen.... it's made by ass-holes

Groeten Bertblauw
(fazer600_59@hotmail.com)

  nachtuiltj | 24-02-2005 | 13:53 uur Reageer op dit bericht
op zaterdagmiddag hoop ik op mijn motor te zitten en tijdens de herhaling lig ik al in mijn mandje omdat ik gewoon vroeg op moet voor mijn werk...
ik zal het ongetwijfeld enorm vernieuwende ,onmisbare programma niet zien...
en kan iemand mij vertellen wie Mental Theo is?
of is het zoals ik al denk, dat ik deze heer niet wil kennen?
klink ik cynisch?
goh....

Love is in the " R"

  Smurfke | 24-02-2005 | 15:09 uur Reageer op dit bericht
Hé Uiltje,ken jij Mental Theo niet,dacht dat iedere vrouw die vent wel kende.=)=)=)

Wat er ook gebeurt,altijd blijven lachen.

  nachtuiltj | 24-02-2005 | 15:37 uur Reageer op dit bericht
ah smurfke!
aan jouw reactie te zien, weet ik nu zeker dat ik Mental Theo niet wil kennen en ik ben blij dat ik niet weet wie het is!!!
dank je wel , vriend..(:
ik weet genoeg..hahahaha!

Love is in the " R"

  Smurfke | 24-02-2005 | 16:40 uur Reageer op dit bericht
Voor Uiltje het ik wat op gezocht van Mental Theo.
Je mag hier klikken om te zien wie hij is

Wat er ook gebeurt,altijd blijven lachen.

  Hulzie | 24-02-2005 | 16:41 uur Reageer op dit bericht
Als ik aan een beetje motor iets op TV denk,

Denk ik aan een samenvatting van De Zwarte cross, of Dicky Woodtstock, uitgezonden door een presentator met een baard van 4 dgn, 3/54 lang of lang haar, jaar of 40, (type ook biker) en verder ken ik die gasten niet van tv

Ken alleen de kop die journaal van acht uur presenteert, want da's het enigste wat ik kijk

Oost West
Thuis best

  VfrRider | 25-02-2005 | 17:23 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Maar wat ik ook erg graag in een motorprogramma zou zien is een onderwerp over de MAG!!! Deze organisatie doet erg veel goed werk voor ons als motorrijders, maar mag best eens een beetje meer publiciteit krijgen.


yep helemaal mee eens, maar zijn ze niet al een keer bij MX geweest ?
over dat onderwerp van die vangrails bijvoorbeeld ?



*** Go with the Flow ***



  sax | 26-02-2005 | 17:35 uur Reageer op dit bericht
Wat mij betreft mogen de onderwerpen wel meer uitgediept worden. Liever minder onderwerpen per programma dan 2 a 3 minuten een item belichten wat in de meeste gevallen veel te kort is.

Top Gear ken ik niet. Wanneer komt dat op tv?

gROETEn Sax (B)


  sax | 26-02-2005 | 17:51 uur Reageer op dit bericht
Nog een suggestie: Wetgeving in europese landen. Wat voor regels zijn er voor bijvoorbeeld met aanhanger rijden in het buitenland, nieuwe wetgeving enz, enz,

gROETEn Sax (B)


  VfrRider | 27-02-2005 | 22:13 uur Reageer op dit bericht
MX versus Motorlife ;-)

*** Go with the Flow ***



  Viking64 | 27-02-2005 | 22:19 uur Reageer op dit bericht
Vanavond gezien op RTL5, Motorlife (thnx for the tip: Stoffie!!)

Voorbeeld: Rijden ze beide op zo'n Electra glide (of zo'n HD) en rijden ze naar een cactus toe. Klimt die vent erin???? Wat boeit dat een NL'se motorrijder dat nou....

Voorbeeld: Gaan ze in de US of A in Palm Springs een paar kledingzaken in?? Wat heb dat met motoren te maken?? En nog van die juppen zaken ook....

Voorbeeld: Die presentator zit op een Tuono, en ze hebben het over een Vstrom of TL1000 (heb niet zoveel verstand van die jappen...)
Grote letters Aprillia en het over een Suzuki hebben??

Nee laat maar. Doe dan maar blik op de weg ofzo, kan je nog iets over de diverse rijstijlen leren =)=)=)

Heren van MX, trekt u lering hieruit smile


VIKINGS have more fun!!

  Mazzia | 27-02-2005 | 22:33 uur Reageer op dit bericht
Dat motor-life is zo'n uitgekauwd concept!!!
hoeveel van dit soort programma;s zijn er al niet geweest in de loop der jaren? Alsof een onderwerp over helmen nog boeiend kan zijn. "Er zijn 3 soorten helmen, een integraal, een klaphelm :question: en een jethelm. En dan niet te vergeten het potje voor de tjopperrijders!" Duhuh.....Loop de eerste de beste motorzaak binnen en de zaterdaghulp kan je al meer info geven!!

En dan zo'n soapie die de hele aflevering geinterviewd wordt. Wat boeit mij dat nou of hij in Amerika wil doorbreken als acteur, het is toch een motorprogramma???

En als laatste geeft de mannelijke presentator de ijzersterke tip om te controleren of je nog benzine hebt als je motor niet meer wil starten!!!


Mèn wat een kansloos programma zeg!!!



Liking what you do is happiness, doing what you like is freedom.....
Kus , Mazzia

  Smurfke | 28-02-2005 | 07:42 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Dat motor-life is zo'n uitgekauwd concept!!! hoeveel van dit soort programma;s zijn er al niet geweest in de loop der jaren? Alsof een onderwerp over helmen nog boeiend kan zijn. "Er zijn 3 soorten helmen, een integraal, een klaphelm :question: en een jethelm. En dan niet te vergeten het potje voor de tjopperrijders!" Duhuh.....Loop de eerste de beste motorzaak binnen en de zaterdaghulp kan je al meer info geven!! En dan zo'n soapie die de hele aflevering geinterviewd wordt. Wat boeit mij dat nou of hij in Amerika wil doorbreken als acteur, het is toch een motorprogramma???

En als laatste geeft de mannelijke presentator de ijzersterke tip om te controleren of je nog benzine hebt als je motor niet meer wil starten!!!

Mèn wat een kansloos programma zeg!!!

Groot gelijk Mazzia en daarom kijke ik al geeneens meer naar dat soort smakeloze tv programma's.

Wat er ook gebeurt,altijd blijven lachen.

  Hulzie | 28-02-2005 | 08:44 uur Reageer op dit bericht
Bij ons zit er een knop op dat kastje, ie wil ermee uit, en ermee aan.
Meestal erg handig, voor standje 1

Oost West
Thuis best

  kerstbal | 28-02-2005 | 12:18 uur Reageer op dit bericht
Beetje laat, maar ik wil toch ook nog wel ff reageren. Als je
een fatsoenlijk motorprogramma wilt maken, zal je eerst
eens moeten inventariseren wat voor SOORTEN
motorrijders (way of life-bikers, motorsport fans,
praktische woon-werkmensen, techniek-kickers,
snelheidsduivels, offroad-zandhazen, zelfbouwers,
vakantie-rijders en wat heb je nog meer?) er zijn, en wat
voor die verschillende groepen het meest interessant is.
Een goed motorprogramma focust niet op 1 of 2 van deze
subculturen, als ik het zo mag noemen, maar belicht juist
de diversiteit. Wat HET motorgevoel uiteindelijk is, de X-
factor die al deze mensen bindt, tja, daar kun je 100.000
programma's over maken, maar dat kun je toch niet
overdragen. Dat moet je zelf ervaren.

  _10e | 28-02-2005 | 13:09 uur Reageer op dit bericht
AMEN!!!!!

Ik kan niet anders doen dan me bij de voorgaangers aan te sluiten.

Hondablauw staat bij jou......en ook bij mij!!

Toedeloedie, 10e

  _10e | 06-03-2005 | 19:57 uur Reageer op dit bericht
Nou.... Ik heb net dus zitten kijken naar het motorprogramma. Het eerste wat mij weer opvalt is dat er in gegaan wordt op wie de beide gasten zijn, wat ze doen of deden. 1 van de 2 heeft haar rijbewijs nog niet eens. Dus wat moet zij in dat programma????? Dan gaan ze een toer doen in het favoriete landschap van Mental Theo, heb weinig van de omgeving gezien. En nog zoveel onderwerpen.
Eigenlijk is een half uur te weining om zoveel verschillende items te bespreken als dat ze gedaan hebben. Wel is er gesproken over de verschillende beurzen die er gehouden gaan worden, helaas niet duidelijk de data erbij. Ook hebben ze de broertjes Goorbergh geintervieuwd, ook goed!
Volgende week gaan ze het o.a. hebben over caferacers. Kijk dat is leuk, eens iets anders dan de fietsen die in de showroom van Safe staan. :P :P :P
Maar toch denk ik niet dat het gros van de motorrijders warm lopen voor dit programma. En heb je nog geen rijbewijs dan ook niet, denk ik. Dus er is naar mijn idee nog wel wat te doen.

Tja sorry...maar dit is mijn mening!!!

Hondablauw staat bij jou......en ook bij mij!!

Toedeloedie, 10e

  1 2

Reageer

 
Naam:  
 
 
Je reactie:
 

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:
 
 
Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.

Zoeken

 
 

Dealer-acties

Evenementen

Motorverhuur

Toertochten

Motorvideo's