Reacties (5)
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Ach ja. Daar zaten we nu nét op te wachten..... Nóg duurdere benzine......
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Ach, je kunt gelukkig ook nog gewoon Euro-loodvrij blijven tanken =) =) Shit doesn't happen.... it's made by ass-holes Groeten Bertblauw (fazer600_59@hotmail.com)
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Da's ook nét wat ik al stevig van plan was...... De ANWB heeft de Shell-versie al eens getest. Bleek ondanks alle gezwollen reclametaal dat er geen enkel verschil in prestaties was tussen gewoon loodvrij en Premium, V-Power of hoe die meuk ook heet. Ondanks dat zijn er nog genoeg mensen die er heilig in geloven, net zoals mensen geloven in piramides op de benzinetank, magneetjes op je brandstofleiding etc. etc. Dus die benzineboeren zijn niet helemaal gek.....
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Ik heb tijden met een piramide op mijn tank rondgereden!!! Voor het verbruik maarkte het weinig uit, maar ik kon wel veel meer benzine meenemen!!!! =) =) =) =) Dan kom je dus toch verder op een tank..... Dus werkt het wel!!! ![]() ![]() ![]() Motor weer??? Het zal best.... Maar voor mij even niet....... Remko
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Ik heb die V-Power van Shell al eens geprobeerd en mijn boxer-motor liep ineens bijna trillingsvrij (naar mijn maatstaven dan). k ben snel weer overgestapt op Euro95 want een boxer hoort te trillen. Ik denk trouwens dat de "gewone" superbenzine hetzelfde effect zou hebben gehad (kwestie van octaangehalte dat bij zo'n arm-afgesteld injectiesysteem als bij een bmw uiteraard scheelt), maar die heb ik nooit geprobeerd. Overigens is die Euro95 ook al vloeibaar goud. Begin deze week bij een Shell langs de snelweg € 1,336 voor een liter betaald en dat dan weer 13 keer. Oef. -- Groetjes van de enige echte TFB.
|
|||||
Reageer
|
|
|
|
|
|