Route Mobiel voor iedereen toegankelijk

Pechhulpdienst Route Mobiel zet de metingen van een doorlopend onderzoek naar de tevredenheid van haar klanten online. Via www.routemobiel.tevreden.nl zijn sinds kort doorlopend de resultaten van een klanttevredenheidsonderzoek van Route Mobiel op te vragen. De pechhulpdienst heeft besloten de cijfers die naar voren komen uit het onderzoek voor iedereen toegankelijk te maken. Volgens Route Mobiel past deze werkwijze binnen modern ondernemerschap.

Het onderzoek is ontwikkeld door de Erasmus Universiteit Rotterdam in samenwerking met onderzoeksbureau Tevreden. Van de ruim 2.500 klanten die tot nu toe reageerden, krijgt de dienst een gemiddeld cijfer van 7,7. Een percentage van 89 procent zou Route Mobiel aan vrienden of kennissen aanbevelen. De claim dat de dienst binnen een half uur aanwezig is werd volgens het onderzoek vier op de vijf keer gehaald.

‘We zijn uiteraard blij met de resultaten van de enquête’, aldus oprichter Michiel Muller. ‘Dit wijst erop dat onze manier van pechhulpdienstverlening aansluit bij de wensen van de huidige consument.’ Toch zet Route Mobiel de cijfers niet alleen online om zichzelf op de borst te kloppen. Alle pechhulpverleners waar Route Mobiel mee samenwerkt hebben namelijk toegang tot gespecificeerde cijfers, waardoor iedere individuele medewerker kan zien of hij of zij boven of beneden het gemiddelde scoort en waar dus ruimte is voor verbetering.
Stem of voeg toe aan:
| Meer

Reacties (5)

  hj vd belt | 01-08-2005 | 14:04 uur Reageer op dit bericht
gelezen in de telegraaf.

Route Mobiel
AMSTERDAM - Sinds een klein half jaar ben ik lid van Route Mobiel. In deze periode heb ik tweemaal gebruik gemaakt van de de diensten van Route Mobiel.

Deze week kreeg ik een brief van Route Mobiel met de volgende mededeling: "het blijkt dat uw voertuig helaas niet tegen de lage prijs die Route Mobiel voor haar dienstverlenining rekent, tegen pechhulp kunnen verzekeren. Omdat Route Mobiel geen prijsdifferentiatie kent, zien wij ons genoodzaakt om de verzekeringsovereenkomst niet te continueren. Wij beëindigen hierbij de verzekering op de einddatum vermeld op uw mobiliteitsbewijs." Ik stond perplex toen ik dit las! Dit is toch de ongekeerde wereld! Het riekt naar discriminatie! Route Mobiel bedankt!


  Viking64 | 01-08-2005 | 19:41 uur Reageer op dit bericht
Ghahahaha, maar jij hebt dat helemaal niet nodig Henry!! smile

Vikings have more Fun!!

  Jerna | 02-08-2005 | 10:12 uur Reageer op dit bericht
Route Mobiel eist onderhoud aan auto's

Uitgegeven: 2 augustus 2005 09:50

UTRECHT - Route Mobiel heeft een paar honderd klanten in een brief laten weten dat de pechservice hun contracten niet verlengt. Het bedrijf eist van de klanten dat zij eerst onderhoud aan hun auto laten verrichten. Dat heeft directeur M. Schröder dinsdag gezegd.

Volgens Schröder gaat het om ongeveer een half procent van het klantenbestand dat in een aantal maanden, en soms een aantal weken, drie keer of vaker hulp heeft ingeroepen. "Zij zijn gewezen op de gebreken van hun voertuig, maar steeds wordt hetzelfde euvel geconstateerd."

Bron: NU.nl


--
Groetjes van de enige echte TFB.

  ikuzus | 02-08-2005 | 16:25 uur Reageer op dit bericht
Hahahhahaha, ze willen dus alleen maar voertuigen die goed onderhouden zijn en waar dus de kans op pech minimaal is, tja zo kan ik ook wel een hulpdienst op poten zetten =) =) =) =) =)
Lang leve de ANWB, al is die dan wat duurder.

Suzuki the best there is,
ikuzus

  Viking64 | 02-08-2005 | 20:07 uur Reageer op dit bericht
Vergeet niet dat de ANWB ook bijhoudt hoe vaak iemand geholpen is en of het een terugkerende klacht betreft!!
Als jij je auto slecht onderhoud en dan de ANWB (ww) erbij roept om de probleemen op te lossen, lukt je dat misschien 1x maar een 2x heb je wel een probleem!!
jh vd Bblt zal dit kunnen onderschrijven.

(overigens ben ik (uit gemakzucht) ook nog steeds ANWB+WW+Irk lid (ook van wege mijn bedrijfswagen).

Vikings have more Fun!!

Reageer

 
Naam:  
 
 
Je reactie:
 

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:
 
 
Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.

Zoeken

 
 

Dealer-acties

Evenementen

Motorverhuur

Toertochten

Motorvideo's