Reacties (9)
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
Euh,1 ding snap ik niet,waarom nu 2 berichten![]() ![]() ![]() Dit bericht is gewijzigd door Smurfke op 27-10-2005 @ 10:58
|
|||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
Euh,1 ding snap ik niet,waarom komen ze nu met deze uitspraken,terwijl er (geloof ik) vorige maand nog in Groningen die eieresnijders hebben geplaatst,gaan ze die nu weer weghalen of doen ze daar nu ook plankjes aan de onderkant voor? Wat er ook gebeurd,het zal nooit meer het zelfde zijn op BN
|
|||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
Beter helemaal wegblijven van de vangrail, echt motorvriendelijk zijn ze nl NOOIT!!! Maar op zich een goed streven om die onderkanten dicht te zetten.
Een "tegenprestatie" voor de veiligheid..........omdat motorrijders geen belasting betalen.
Wazig zeg, zo stoffig is ons wegennet toch niet.......... Misschien bevindt die stofwolk zich in Karla's geest????? Groet van D-EXIT
|
|||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||
|
Misschien dat zwevende vangrails op eenhoogte van pakweg 0,8 meter voor de aanglijdende biker het beste zijn. Zonder gekheid; waarom staan er zoveel vangrails (en lantaarnpalen) in de buitenkant van de bochten waar slechts gras, struik of water is ?? huub hendrix noordwijkerhout gsm 06-51080726 fax 084 718 2651
|
|||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
Jammer dat daarvoor eerst eem politieagent op moorddadige wijze van zijn motor moet zijn gereden. Of is dit (weer) toeval? By the way, mag ik de daders na veroordeling motor leren rijden.......... Tzal een kort lesje zijn.........
|
|||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
Ik heb geregeld contact met de mensen van de MAG (Belgiƫ) over veiligheid, enz. Vangrails aanpassen is goed, maar ik zou ze liever zien verdwijnen, waarom geen uitloopstrook, gewoon ne stomme grindbak. Ik denk dat de meeste automobilisten ook liever de grindbak in gaan dan hun blik tegen de vangrails parkeren. Bekijk de meeste bochten (op en afritten) dan dienen de vangrails als beschutting van het groen. Is dit meer waard dan een mensenleven ? foto van mij en Sjaakie Fireblade toen hij voor de 2de keer vertrok (weliswaar met een R1)
|
|||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
Uuuuhhh, vangrails op 0,8 meter hoogte?? Zeg dat even niet te hard, Anders gaat peijs dat nog uitproberen ook. Lijkt me niet echt veilig ook, zo onder de vangrail door naar de baan van het tegemoedkomende verkeer door glijden. Ik hoop toch nog het meest dat we met z'n allen minimaal 0,8 meter bij de vangrail vandaan blijven. P.S. de MAG is bezig met actie tegen de "buitenbocht-obstakels" en de "eiersnijders". Hoe ouder, hoe gekker (en geloof je dat is ERG GEK)
|
|||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||
|
Tjaa. . . het is ook niet de bedoeling vangrails open (of voor motorrijders doorlaatbaar) te constueren waar deze de functie van tegenhouden hebben. primair strven naar: geen onnodige vangrails en...als nodig een constructie die motorrijders opvangt inplaats van in mootjes hakt. Behalve de hakselaar die aan de onderkant van vangrails zit, in het bijzonder gevaarlijk voor de biker die na het verliezen van het contact rubber-asfalt, daar in rechte lijn op afstevent, is de bovenkant van vangrials ook niet te versmaden. De motorrijders die daarin terecht komt, treft tusen de twee de vangmessen, multi stalen dwarsliggers aan (ja echte) die aan een kant scherp zijn. Logisch dat de scherpe kant meestal in de rijrichting gemonteerd is! Bekijk 't maar eens bij het schuilen voor een buitje. huub hendrix noordwijkerhout gsm 06-51080726 fax 084 718 2651
|
|||||||||
![]() |
![]() |
|||||||||
![]() |
Zeg heren ik heb toevallig een documentatie gezien op tv Daar waren ze betonnen T profielen van een meter hoog en 2 meter lang aan een stuk aan het testen Zo raasde er dan een vrachtwagen tegen aan niks aan de hand liep met zijn banden op het afgeschuinde profiel en werd daar na weer mooi in de rijrichting geduwd [je weet wel de bekende tussen slaapjes] door zijn snelheid en wij moterrijders zijn ineens van de eiersnijders en hakselaars af ,probleem opgelost doe dat maar eens met een vangrail een eventuele schade dat was zo verholpen En om zo een vangrail te bouwen dat scheelde ook nog eens 75% En tel daar maar eens wat je aan manuren mee verdient en de veiligheid niet vergeten en ook nog in een klap van dat vervelende licht van de overkant af Ik snap hier de staat niet hoor toonarts@home.nl
|
|||||||||
Reageer
|
|
|
|
|
|