Vanaf 1 maart 2006 worden alle Honda motorfietsen automatisch en zonder enige kosten, geleverd met Honda Assistance. Doel van deze optimale dienstverlening is om de Honda motorrijder bij pech in binnen- of buitenland, zo snel en efficiënt mogelijk weer op weg te helpen.
De Honda motorrijder kan 24 uur per dag, 365 dagen per jaar en 2 jaar lang een beroep doen op Honda Assistance, een hulpverlening waarbij Honda Nederland de samenwerking is aangegaan met de ANWB en die zowel oplossingen biedt voor pech onderweg als thuis voor de deur.
Zorgeloos rijplezier
Wereldwijd gaat Honda veruit aan kop in het verkopen van tweewielers en ook in Nederland is Honda de absolute marktleider. Natuurlijk heeft dit direct te maken met de betrouwbaarheid van Honda motoren en mede daardoor het zorgeloze rijplezier. Mocht er toch wat gebeuren, dan is het altijd een prettig idee dat men slechts 1 (gratis) nummer hoeft te bellen waarna de nodige hulp wordt geboden. Denk bijvoorbeeld aan hulp langs de weg waarbij reparatie ter plaatse wordt gedaan of de motorfiets naar de dichtstbijzijnde Honda motorfietsdealer wordt gebracht.
Altijd een Honda motorfiets beschikbaar
Mocht reparatie niet mogelijk zijn binnen 24 uur, dan wordt de Honda motor naar de eigen Honda-dealer gebracht. Er is een regeling getroffen dat de Honda rijder een gelijkwaardige vervangende Honda motorfiets krijgt.
Duidelijke informatie
Alle Honda rijders die vanaf 1 maart 2006 een nieuwe motor hebben aangeschaft, worden duidelijk geïnformeerd met een informatiefolder ter grootte van het rijbewijs, zodat deze gemakkelijk mee te nemen en overal waar nodig beschikbaar is.
Bron:
www.honda.nl