Reacties (5)
![]() |
![]() |
||
![]() |
Goed dit is mislukt... Maar een test is pas een goede test als je alle mogelijkheden probeerd. Gaan ze nu dan ook een test doen met afgeschafte snelheidslimieten?? (zie Duitsland)
|
||
![]() |
![]() |
||
![]() |
Och, dat was bij de proef op de A13 ook zo. Bovendien waren/zijn de milieu-effecten ook negatief. En inmiddels is de hele A13 qua rijden teruggebracht tot 100 km/uur en in normale verkeers- en weersomstandigheden een ramp, en de ring Rotterdam ook. De A12 is met zijn proeven voor terugbrengen van de snelheid op plaatsen waar niks aan de hand is om elders de verkeersdrukte te verminderen is ook levensgevaarlijk geworden, nu de meesten niet meer op de snelheidsborden letten, maar een enkeling toch ineens op de remmen gaat. Wanneer worden de verantwoordelijken voor dit geklungel nou eindelijk eens ontslagen? Met vriendelijke groet, Dré-ke Alles wat gebeurt was ooit een droom
|
||
![]() |
![]() |
||
![]() |
Heb een aantal jaren in Duitsland gereden Beroepsmatig gezien als Intern.Chauffeur en moet zeggen dat zo`n afgeschafte Snelheidslimiet zijn voordelen heeft als ook {bij Ongeval!) zijn nadelen. Het leek of iedere bestuurder zijn plaats wist van hard rijden. Rechts wij als Chauffeur met 90 op de klok,het midden tussen de 100 en 150 km/u en links de Racebaan voor de snellere jongens. Moet zeggen dat het rijden er heel relax aan toe ging,heb er van genoten. Of zo`n afgeschafte Limiet hier ooit komt betwijfel ik. Te klein land denk ik. Of ze moeten het op sommige autobanen na 22.00u doen dan zit bijna iedereen thuis op de bank?! Jo Thomissen
|
||
![]() |
![]() |
||
![]() |
Volgens mij gaat het bij die snelheidslimieten om andere dingen dan verkeersveiligheid. Vergeet niet dat de milieubeweging zich ten doel heeft gsteld om op alle auto/snelwegen 80 km in te stellen. Ze gebruiken daarvoor veelal argumenten, die geen hout blijken te snijden. Een open discussie met deze milieu-taliban is absoluut onmogelijk. Ze willen koste wat het kost hun doel bereiken, en krijgen daarbij volop steun van Koos Spee en zijn keurkorps. Leven en laten leven!!
|
||
![]() |
![]() |
||
![]() |
Verkeerswegen gedragen zich als waterleiding netwerken. Als je een leiding dikker maakt(vergroot) dan neemt de stroomsnelheid af bij gelijkblijvend aanbod. Dus als je de stroomsnelheid lager wilt maken dan moet je voor eenzelfde aanbod de leiding dikker maken om het zelfde aanbod te verwerken. Simple hè? Iedereen die Delft gehad heeft weet dat! De rest? Als je wijst, wijzen er drie vingers terug! Hans
|
||
Reageer
|
|
|
|
|
|