Reacties (16)
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Ze spraken gisteren op het journaal over auto`s Webmaster,geld dit dan ook voor Motoren?? Ik hoop het niet anders word Toeren een duur uitstapje! Loud Pipes Saves Lifes!
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Tuurlijk geld het ook voor motoren, gewoon weer zakken vullen!!! Ben terug!!!! (onder een andere naam)
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Motoren zijn niet de Veroorzakers v/h Fileprobleem!! Loud Pipes Saves Lifes!
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Dat ben ik helemaal met je eens, het was ook niet mijn idee!! Ben terug!!!! (onder een andere naam)
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Een blik in de Toekomst! Kilometerheffing Loud Pipes Saves Lifes!
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Volgens mij zijn ze vergeten erbij te vermelden dat met de invoering van een dergelijk systeem ook automatische snelheidscontrole kan worden toegepast. Zo'n sattelietje heb je toch zo terugverdiend?????????
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Hmmmm ik heb geen teller, hoe lossen ze dat op dan?
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Er is sprake van vooraf betalen. Vooraf de rit opgeven dan betalen en dan rijden. Welke winkelier of anderszins zelfstandige zou dat ook niet willen? Dat krijgt dus alleen het Rijk voor elkaar. Zelfs belasing betalen we achteraf! Als je wijst, wijzen er drie vingers terug! Hans
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Geen idee hoe ze het precies doen, wat ik wel weet is dat in de gebieden, en dan met name de randstad waar de beruchte trajectcontrolle is en je weet waar die dingen hangen je over de middenstreep moet rijden, je rijd dan precies tussen de lussen door, ik heb het al talloze keren gedaan en het werkt. wanneer die km heffing er op gaat lijken is het dus een makkie
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Nou, ik ken die bedrijven. En geloof mij nou maar: het wordt duurder, zeker niet goedkoper. En dan praat ik nog maar even niet over alle technische problemen die dit gaat opleveren en de ellende die daarmee gepaard gaat. Maar goed, het systeem mag max 5% van de totale opbrengst kosten. Het mag dus best duurder zijn, mits de tarieven maar navenant verhoogd worden. Ik zou voorstellen om een heel vette boete contractueel vast te leggen voor elke dag dat het te laat wordt opgeleverd, een hoger tarief moet gaan opbrengen dan nu voorzien, of niet alle functionaliteit levert. Als het allemaal qua technologie al klaar is dan kan dat geen probleem zijn. Wat een *****land hebben we toch, met politici die dit soort dingen steunen. Is er nou helemaal geen een meer die gezond verstand heeft? Nou ja, we hebben nog 6 jaar de tijd om wat apparatuur te ontwikkelen die de werking van de tolpoorten verstoort. Lang leve de uitvinder van de tol-stingers. Met vriendelijke groet, Dré-ke Alles wat gebeurt was ooit een droom
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Gr. Hans. Growing old is mandatory, growing wise is optional
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Belgisch wegenvignet in 2008 gaat door BRUSSEL (ANP) - Het verplichte wegenvignet voor auto's die in België rijden gaat definitief door. De Belgische deelstaten hebben namelijk een akkoord bereikt over de verdeling van de opbrengst. Het gewest Brussel lag lang dwars, maar neemt genoegen met een kleiner deel van de opbrengst dan geëist. De Brusselse minister van Begroting Guy Vanhengel heeft dat woensdag gezegd. Alle automobilisten moeten in 2008 een vignet kopen. Dat kan door het kenteken in te voeren via internet, telefoon of bij tankstations. De vermoedelijke prijs is circa 60 euro per jaar. Belgen krijgen dit bedrag vergoed via de wegenbelasting. Nederlanders en andere niet-Belgen moeten het vignet ook kopen, bijvoorbeeld als ze door België rijden voor naar een camping in Frankrijk of Spanje. De ANWB en Europarlementslid Corien Wortmann (CDA) uitten vorig jaar bezwaren tegen het Belgische plan. Wortmann ziet liever dat de Belgen de brandstofaccijns verlagen dan de wegenbelasting. Zo hebben de Nederlanders er ook wat aan als ze gaan tanken in België, redeneert de verkeersspecialist van het CDA. Volgens Wortmann is het Belgische plan strijdig met Europese regels. Ze heeft daarover vragen gesteld aan de Europese Commissie. ZO WIE VOLGT ?????????????? eerst hun !!!!! dan wij ??????????
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Motorrijden is livin' your dream!!!
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Het huidige Milieu Probleem begint door te dringen zie ik. We zullen zeker een klein steentje meedragen maar er rijden vandaag de dag, Meer auto`s dan Motoren over de weg! Loud Pipes Saves Lifes!
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Was de initiële raming voor de Betuwelijn ook niet ongeveer dit bedrag? Bedrijven zijn ook niet gek. Als het Rijk eenmaal een besluit heeft genomen dan wortdt, dat koste wat kost, doorgezet. Bedrijven weten dat ook, dus waarom zouden ze het Rijk vooraf kopschuw maken over de kosten. Deze ramingen zijn gemaakt op specs op de achterkant van een sigarendoosje, dus daar kun je later altijd onderuit redeneren ze terecht.. Ik wil maar zeggen: Dit wordt ook VEEL DUURDER!! Als je wijst, wijzen er drie vingers terug! Hans
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Als je wijst, wijzen er drie vingers terug! Hans
|
|||||
Reageer
|
|
|
|
|
|