Helemaal mee eens. Bijtelling leaseauto op 22% houden en meer kilomterstaffels in de regeling zodat ook de leaserijder het in z'n portemonnee merkt als hij wat minder privékilometers rijdt en daarmee het milieu ontziet. De huidige regeling nodigt juist uit om zoveel mogelijk privékilometers te rijden en zo je bijtelling "terug te verdienen."
peter |21-09-2007|16:58 uur
Helemaal onaantrekkelijk maken die lease auto's want ze klagen nou wel maar maken er meer kilometers mee dan ze met de eigen auto zouden rijden want dat raak ze wel in hun eigen portemonee maar nu kunnen ze maar raak tanken over de ruggen van anderen van hun eigen collega's die alleen maar een woonwerk vergoeding krijgen of soms helemaal niet. kijk als die lease auto nou echt zoveel bijtelling kost waarom blijf je hem dan nog rijden. (stom?)
ferdi |21-09-2007|17:12 uur
die leaseauto blijft men rijden omdat men voor het bedrag wat men aan bijtelling p.m. betaald aan de belasting, men normaal nooit zo een nieuwe/grote/snelle bak zou kunnen rijden. Grote nieuwe stoere bak staat goed om de blitz voor de buur(t) te kunnen maken. auto blijft helaas een statussymbool ipv een stuk blik die je van A naar B brengt...
pim |23-09-2007|13:08 uur
motor promoten. Bespaart benzine, je creeert meer ruimte op de weg en als er meer motorrijders zijn dan zal de situatie veiliger worden (motorrijders kijken wel uit hun doppen voordat ze van baan verwisselen)