Triumph Motorcycles: in 2010 nog meer value for money

Triumph Motorcycles heeft zojuist haar Nederlandse prijslijst voor 2010 bekendgemaakt. Opvallend zijn hierin de nieuwe prijzen maar tevens het zeer brede aanbod, waarmee we als Britse motorfabrikant bewijzen in elk motorsegment een topmodel te kunnen bieden. Bij elke vergelijkingstest winnen onze modellen al de hoofdprijs, deze prijslijst bewijst dat je daarvoor niet de hoofdprijs hoeft te betalen.

Triumph Motorcycles: in 2010 nog meer value for moneyOpvallende items zijn de bevestiging van de prijs voor de nieuwe Rocket Roadster. Voor €18.790 kan deze dikke driecilinder elke dag laten zien dat er met een topvermogen van 148 PK en een verwoestende 221 Nm eigenlijk maar één motor is die de titel "musclebike" verdient. Onze favoriete kreet bij de introductie van dit model was dan ook: "De Rocket Roadster maakt van alle andere zogenaamde musclebikes blozende koorknaapjes!"

Ook met de komst van de Speed Triple SE laten we zien wat meerwaarde nou precies is. Bij dit model doen we dat door de prijs van de schitterende Special Edition gelijk te stellen aan die van het "standaard" model. Zo betaalt men voor een two-tone kleurstelling en sterk verbeterde vering dus.....helemaal niks! Op deze manier hoeven we de kreet "value for money" zeker niet meer verder uit te leggen.

Verder graag uw aandacht voor de Bonneville Sixty, geïnspireerd door de klassieke kleuren van de 1960-versie van het Triumph icoon. Van deze "Bonnie" T100 zullen maar 650 stuks gemaakt worden in een unieke two-tone Meriden Blue/Caspian Blue kleurstelling met handgeschilderde pinstripes, genummerde plaquette op het stuur en certificaat van echtheid. Voor deze unieke motor is de consumentenadviesprijs uiterst vriendelijk gesteld op € 10.690, een bescheiden bedrag voor deze moderne klassieker.

Bron: triumphmotorcycles.nl


Stem of voeg toe aan:
| Meer

Reacties (2)

  Peter Liefhebber | 05-01-2010 | 13:27 uur Reageer op dit bericht
Ik ben een fan van het merk en reed in het verleden met veel plezier op een Trophy 900 ( bouwjaren 1993, 1997 en 2000).

Ik vind het erg jammer dat Triumph geen toermotor meer maakt van dit type omdat de Sprint, n.m.m. een tikje te sportief is.
Wat zou het fantastisch zijn om weer een Trophy te ontwerpen met cardan en een kofferset! De ST1300 en FJR1300 krijgen er dan een geduchte concurrent bij.

  Léon | 06-01-2010 | 14:36 uur Reageer op dit bericht
Voor mij dit jaar (hoop ik) een nieuwe Tiger 1050SE.
Ik heb nu nog een Daytona Super3, maar die hou ik erbij.
Triumph is erg okay!!!
(let op....... 3 uitroeptekens. We blijven in stijl.)xd

Reageer

 
Naam:  
 
 
Je reactie:
 

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:
 
 
Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.

Zoeken

 
 

Dealer-acties

Evenementen

Motorverhuur

Toertochten

Motorvideo's