WegMisbruikers !!!!

6 motorrijders gepakt in 1 uitzending van sbs 6 17 april.

hoezo rijders bang maken in het voorjaar WegMisbruikers !!!!

veiligheid oké !

maar ze kunnen ook overdrijven !

ik hoop dat iedereen veilige en boetevrije kilometers mag maken.

ik kijk niet meer na dat programma want ik word er paranoia van WegMisbruikers !!!!

Dit bericht is gewijzigd door VfrRider op 17-04-2004 @ 22:18
Stem of voeg toe aan:
| Meer

Reacties (51)

  Krimson | 17-04-2004 | 22:23 uur Reageer op dit bericht
Viel me ook al op ja! Vooral enkele generaliserende
opmerkingen over motorrijders en dijkjes zetten aardig de
toon. Ofwel; beste Nederlanders, motorrijders zijn
gevaarlijke hardrijders!

gemakkelijk scoren.

(hetgeen niet betekend dat bekeuringen bij dergelijk grote
overschrijdingen onterecht zijn)

Groetjes, Captain Krimson;
tevens grooten van een nog niet
bekeurde Mrs. Wooten

  Suuz | 17-04-2004 | 22:28 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 ik hoop dat iedereen veilige en boetevrije kilometers mag maken.
Daar kom je nou net een beetje te laat mee

Motorrijden is livin' your dream!!!

  annemien | 17-04-2004 | 22:30 uur Reageer op dit bericht
En wat mij vandaag opviel.

Veel motorrijders, heel veel buikschuivers waarvan 90 % met een spijkerbroekje aan het scheuren was door de bochten en ik de overlijdensadvertenties maandag alweer zie staan...

Everybody needs to believe in something.
I believe I'll have another beer. :wink:

Soes

  VfrRider | 17-04-2004 | 22:30 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Daar kom je nou net een beetje te laat mee

ow vertel suuz ???

kom je ook nog in de uitzending ??

*** Go with the Flow ***

  Krimson | 17-04-2004 | 22:32 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
  en ik de overlijdensadvertenties maandag alweer zie staan...
Levert wel organen op :wink:

Groetjes, Captain Krimson;
tevens grooten van Mrs. Wooten
waarvan de berijder tot nog toe
alle organen heeft weten te
behouden

  VfrRider | 17-04-2004 | 22:34 uur Reageer op dit bericht
hoi soes,

ik begrijp je reactie volkomen, maar staat er niet iets op jouw site over: bikers code

normen en waarde

diegene die denken dat ze zo rond kunnen scheuren in hun korte broek en t- shirt, hebben gewoon een tekort aan hersencellen en aandacht!
maar ook die rijders moeten we in hun waarde laten en maar hopen dat er niks gebeurd!
mocht er wel wat gebeuren en hun huid zit aan het asfalt geplakt, dan hebben ze dat grotendeels aan zichzelf te danken.



*** Go with the Flow ***

  OlafOnline | 18-04-2004 | 14:52 uur Reageer op dit bericht
Als die presentator het zebrapad oversteekt rem ik niet. :\.

Bijvoorbeeld: Met vriendelijke groet, 'Je Naam'

  Suuz | 18-04-2004 | 15:21 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 ik hoop dat iedereen veilige en boetevrije kilometers mag maken.
 Quote:
 Als die presentator het zebrapad oversteekt rem ik niet.
Veilig = ook veilig voor andere weggebruikers; ook als ze een heel vervelend programma presenteren
 Quote:
 Levert wel organen op
ik ben geregisteerd donor



Motorrijden is livin' your dream!!!

  Viking64 | 18-04-2004 | 20:46 uur Reageer op dit bericht
ff afkloppen, ik heb nog niets gescored dit jaar smilesmilesmile
Gewoon erg goed opletten op al die 'onopvallend' geparkeerde boa's.

VIKINGS have more fun!

  Suuz | 18-04-2004 | 21:08 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Gewoon erg goed opletten op al die 'onopvallend' geparkeerde boa's.
T is misschien een domme vraag, maar waar moet ik op letten? (zie ook "geen controle rechterhand")




Motorrijden is livin' your dream!!!

  Viking64 | 18-04-2004 | 22:11 uur Reageer op dit bericht
Misschien een beetje paranoia, maar in principe is iedere geparkeerde auto in de berm of daar in de buurt een mogelijke flitsert....
Je krijgt ervaring in het signaleren van dit soort 'boeven'.
Bepaalde auto's vallen sowieso af, en andere soorten kan je makkelijk herkennen.
Auto's vol met stickers, oudere wagens, voorzien van Twinny-loads, onzin op de hoedenplank enzo vallen direct al af.
De meeste voertuigen waarmee de Boa zijn vervelende werk doet zijn niet ouder dan een jaar of 3 (het zijn bijna altijd leasewagens).
Kijk voor voorbeelden maar op de site van deTuftufclub

VIKINGS have more fun!

  haas | 18-04-2004 | 22:59 uur Reageer op dit bericht
Nou....Ik heb ook wel eens iemand aangehouden zien worden door agenten in een ouwe Kadet...

Nog een tip; vaak zit er in verdachte auto's niemand op de bestuurdersstoel, maar wel op die van de passagier. Dit alleen indien ze stilstaan natuurlijk....


Groetjes, Barbara

-Leven is meervoud van lef(Loesje)-


Dit bericht is gewijzigd door haas op 18-04-2004 @ 23:01

  Ertje | 18-04-2004 | 23:56 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Nog een tip; vaak zit er in verdachte auto's niemand op de bestuurdersstoel, maar wel op die van de passagier. Dit alleen indien ze stilstaan natuurlijk....

=) maar als ze nou een engelse auto hebben?? :P

Zoveel mogelijk bochies en zo af en toe rechdoor!!

Ertje.

  VfrRider | 19-04-2004 | 00:32 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 T is misschien een domme vraag, maar waar moet ik op letten?
ze zitten altijd met 2 man in de auto

de camera zit achter hun achteruitkijkspiegel ( leuk scrabble woord ;-) )
moet toch wel iets van te zien zijn ?

maar je kunt er aardig paranoia van worden, dus niet al te veel stil staan bij dit gebeuren, maar lekker motorrijden en genieten !!

beetje waakzaam kan geen kwaad ;-)







*** Go with the Flow ***

  C-Harley | 19-04-2004 | 00:42 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 de camera zit achter hun achteruitkijkspiegel
en niet alleen daar ook mistlampen in hun bumper zijn vaak flitsers sad Meestal de rechter. staat ook een beetje naar buiten gericht.

If I have to explain
Harley-Davidson
You Wouldn't understand

  Jerna | 19-04-2004 | 08:02 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 vaak zit er in verdachte auto's niemand op de bestuurdersstoel, maar wel op die van de passagier
 Quote:
 ze zitten altijd met 2 man in de auto
 Quote:
 de camera zit achter hun achteruitkijkspiegel
 Quote:
 mistlampen in hun bumper zijn vaak flitsers
Appels en peren... VFR heeft het over die videoauto's zoals je in blik op de weg of wegmisbruikers ook ziet. Viking, Haas en CH hebben het over langs de weg geparkeerde mobiele snelheidscontroles.
Gisteravond in Noord-Holland zo eentje van het type radar-op-dashboard gehad. Boa zat onderuitgezakt op bestuurdersstoel, witte Hella kapje zat niet op de linker "mistlamp" en er staken zo her en der wat zwarte kastjes net boven het dashboard uit. Wij zagen hem van de voorkant en dan is ie makkelijker herkenbaar dan als je van de andere kant aan komt rijden.

In Friesland en Groningen kennen we trouwens eigenlijk alleen de op een driepoot (en soms bijzonder verdekt) opgestelde radarapparatuur.

En flitskasten, die hebben we hier natuurlijk ook. "Het is grijs en het laat mijn banden roken...rara wat is dat?" =)

De groeten van de enige echte TFB

  Smurfke | 19-04-2004 | 08:04 uur Reageer op dit bericht
En als ze op een parkeerplaats langs de weg staan,staan ze meestal zo ver mogelijk naar rechts.Dus nooit in het midden van een parkeerplaats

Wat er ook gebeurd,altijd blijven lachen.

  Jerna | 19-04-2004 | 08:13 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Dus nooit in het midden van een parkeerplaats
Niet te snel nooit zeggen hoor, want die van gisteravond stond netjes midden op een P langs de N99 een paar kilometer voor de A7/Afsluitdijk.De groeten van de enige echte TFB

  Suuz | 19-04-2004 | 10:51 uur Reageer op dit bericht
Ik wil niet vervelend zijn maar de flitstatief waar ik zaterdag langs kwam en de bijbehorende auto stonden bijzonder verdekt opgesteld! Het statief met alle apparatuur stond achter een bij een kruising (dan let ik ook wat meer op de kruising dan op de mooie omgeving) De bijbehorende (wel lekker standaard) stond in een zijstraat van de kruising; op een zijweg (kunnen jullie het nog volgen?) Het tweede flitstatief stond verdekt opgesteld bij een bushokje (die zag ik alleen omdat ik had gekeerd en de kruising zo naderde dat ik recht tegen het statief aan keek) de bijbehorende (alweer) stond in een zijweg van de kruising. Eerst in de berm, later op een oprit naast een boerderij (en daardoor niet meer zichtbaar vanaf de weg) de zat op de bestuurders stoel, niks op het dashbord behalve die plaat (zie ook "geen controle rechterhand" voor een uitgebreid verslag).
 Quote:
 geparkeerde auto in de berm of daar in de buurt
en
 Quote:
 Nog een tip; vaak zit er in verdachte auto's niemand op de bestuurdersstoel, maar wel op die van de passagier. Dit alleen indien ze stilstaan natuurlijk....
Gaat dus niet altijd op...

 Quote:
 In Friesland en Groningen kennen we trouwens eigenlijk alleen de op een driepoot (en soms bijzonder verdekt) opgestelde radarapparatuur.
Dat bedoel ik!!!



Motorrijden is livin' your dream!!!

  haas | 19-04-2004 | 11:10 uur Reageer op dit bericht
Ik schreef ook 'vaak'. Bovendien is dat(volgens mijn ervaring) alleen zo als ze met de auto zelf flitsen, en niet met statief. Hier in en rond de Brabantse dorpen kom ik ze wel regelmatig met flitsauto's tegen, terwijl statieven meer langs de snelweg gebruikt worden.

Groetjes, Barbara

-Leven is meervoud van lef(Loesje)-

  VFRoom | 19-04-2004 | 11:25 uur Reageer op dit bericht
Ze hebben ook vaak twee achteruitkijk spiegels.

VFRiendelijke groeten,

VFRoom

  annemien | 19-04-2004 | 11:30 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Ze hebben ook vaak twee achteruitkijk spiegels.
En hoeveel vooruitkijkspiegels??? Yep, bijdehandjes op en ik ben wakker =)

Everybody needs to believe in something.
I believe I'll have another beer. :wink:

Soes

  haas | 19-04-2004 | 11:52 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 maar als ze nou een engelse auto hebben??
Wat dan? Dan heb je toch nog steeds een bestuurders- en passagiersstoel? Ik heb niets over links of rechts gezegd....
 Quote:
 Ze hebben ook vaak twee achteruitkijk spiegels.

Verdorie, en ik dacht dat het een lesauto was...!

 Quote:
 en hoeveel vooruitkijkspiegels?



Groetjes, Barbara

-Leven is meervoud van lef(Loesje)-




Dit bericht is gewijzigd door haas op 19-04-2004 @ 12:06

  GS850G | 19-04-2004 | 12:15 uur Reageer op dit bericht
Wat weg misbruikres ze hebben gelijk!
Motoren staan niet boven de wet en ook hun berijders niet.


Ik rijd zelf al jaren motor en ben maar een keer in aanraking geweest met de politie.
Niet voor te hoord rijden maar ik werd van de vluchtstrook ag gehaald omdat ik probeerde gipsplaten terug te koppen, ik zal je aan raden als dit met 150 was gebruerd dan had ik dit niet kunnen navertellen.

Gewoon je snel heid houden en maar ook eens gebruik van de rechterbaan.


Groeten dick

Veel plezier deze zomer!!

  Smurfke | 19-04-2004 | 14:19 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Wat weg misbruikres ze hebben gelijk! Motoren staan niet boven de wet en ook hun berijders niet.

Gewoon je snelheid houden en maak ook eens gebruik van de rechterbaan.

Veel plezier deze zomer!!


Zullen we doen en ook als gedragen en ook meer gebruik maken van de rechterrijstrook.

Wat er ook gebeurd,altijd blijven lachen.

  VfrRider | 19-04-2004 | 15:10 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Wat weg misbruikres ze hebben gelijk! Motoren staan niet boven de wet en ook hun berijders niet.


helaas niet boven de wet, maar om je overal aan de snelheid te houden gaat ook te ver !!!

polderwegen waar je 60 mag en er is totaal niks op de weg, zoals die motorrijder in dat programma.
dat vindt ik gewoon zoeken om iemand een oor aan te naaien !!!

ze deden ook een meting achter iemand en die zat nog net niet op invordering van rijbewijs, dus ze besloten maar om ff te wachten en nog een meting te doen en toen zat ie wel over de limiet ´´ ********** ´´

dat jij je overal aan de exacte snelheid houd is prima, maar met een motor zit je daar al snel overheen !

echt racen op de weg keur ik ook af ( dat kun je beter in duitsland doen ;-) )
maar af en toe een beetje vlot doorrijden moet kunnen !

motorrijders zijn over het algemeen goede weggebruikers, met enorm veel inzicht !
daar kunnen heel wat autorijders wat van leren !






*** Go with the Flow ***

  Suuz | 19-04-2004 | 16:08 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Wat weg misbruikres ze hebben gelijk! Motoren staan niet boven de wet en ook hun berijders niet.
Ik rijd zelf al jaren motor en ben maar een keer in aanraking geweest met de politie.
Niet voor te hoord rijden maar ik werd van de vluchtstrook ag gehaald omdat ik probeerde gipsplaten terug te koppen, ik zal je aan raden als dit met 150 was gebruerd dan had ik dit niet kunnen navertellen.

Gewoon je snel heid houden en maar ook eens gebruik van de rechterbaan.

Ik rij vanaf januari motor en ben tot nu toe 1 of 2x geflitst. Ik rij bijna dagelijks en had hier willen neer zetten dat ik me over het algemeen aan de snelheid hou, maar dan zou ik liegen. Dat wil echter niet zeggen dat ik altijd het gas vol open heb! Af en toe hem open trekken moet kunnen (daarvoor rijd ik motor) en op zo'n weg als ik zaterdag reed met die omstandigheden (zie geen controle rechterhand) vraagt gewoon om snelheid. Maar de weg is geen circuit (helaas =) )



Motorrijden is livin' your dream!!!

  WimdR | 19-04-2004 | 20:31 uur Reageer op dit bericht
Vorige week gehoord dat ons kabinetje nog 43 miljoen :idea: extra (!!!) binnen wil halen aan boetes. Vooral verkeersboetes. Die moeten ergens vandaan komen.

En dan toch volhouden dat we die lui in Den Haag zelf hebben gekozen. Wie het weet mag het zeggen. Wie weet het?

Gr. Wim

  VfrRider | 19-04-2004 | 20:39 uur Reageer op dit bericht
hey wim,

keuze´s in den haag weet ik niet, maar je hebt wel een goeie keuze gemaakr qwa motor ;-)

goed bezig

*** Go with the Flow ***

  VfrRider | 20-04-2004 | 15:49 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 op zo'n weg als ik zaterdag reed met die omstandigheden (zie geen controle rechterhand) vraagt gewoon om snelheid
vandaar dat ze daar ook stonden ;-)

ze kwamen vast geld tekort !! nog niet aan hun taks ?

*** Go with the Flow ***

  Smurfke | 20-04-2004 | 19:44 uur Reageer op dit bericht
Heb net dus op sbs6 weer een stukje gezien,en jawel hoor weer een motorrijder gepakt.
Hij reed nogal redelijk door en ze konden hem niet helemaal bijhouden.Het vreemde is dat hij is aangehouden op meting van de autoteller,stond op 130 km,terwijl het meetgetal in beeld 110 km aangaf.Je mocht er maar 60 km/u.Was geen mens of dier te zien.Moesten zeker hun gemiddelde omhoog krikken.

Wat er ook gebeurd,altijd blijven lachen.

  VfrRider | 21-04-2004 | 12:05 uur Reageer op dit bericht
ja grote smurf !! zo gaat dat !!!

probeer dan nog maar eens te denken van


´´ wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen ;-) )

zal niet meevallen !
over het algemeen schijnen ze met motorrijders wel coulant te zijn, maar ze willen nu gewoon wat kak in die hose aan praten bij de motorrijders !






*** Go with the Flow ***

  Mazzia | 21-04-2004 | 12:21 uur Reageer op dit bericht
Maar smurfke, wat voor politie-agent ben je als je iemand met 130 voorbij ziet komen (motor of auto) en je denkt, aaach lamaar gaan er is toch verder niemand op de weg.....

Zou wel een beetje gek zijn toch???


--
Liking what you do is happiness, doing what you like is freedom.....
Kus , Mazzia

  Ozze Jan | 21-04-2004 | 18:20 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Maar smurfke, wat voor politie-agent ben je als je iemand met 130 voorbij ziet komen (motor of auto) en je denkt, aaach lamaar gaan er is toch verder niemand op de weg..... Zou wel een beetje gek zijn toch???
Aanhouden ok, boete ok, maar vind het zelf nie juist dat je rijbewijs en motor door dit "ernstige" vergrijp wordt afgenomen terwijl eene winkeldief, er veel soepeler afkomt, tis maar een voorbeeld hoor......
Groeten uit het Limburgse,

  risk | 21-04-2004 | 18:35 uur Reageer op dit bericht
Waar gaat dit over???

Hoeveel spiegels en of een auto wel of niet op bijzondere wijze langs de weg staat geparkeerd op een drie, vier of vijf poot!!! =) =) =) =)

We zitten ook wel eens alleen of met drie man in een video auto!
Ik heb nog niets gelezen over de herkenning van onopvallende surveillance en video motorfietsen (die zijn er ook, tot een Blackbird aan toe!!) smile


Er zijn in het verkeer een aantal regels die voor iedereen gelden (ja, ook voor mij!!)

Als je een prent krijgt kun je niemand anders dan je zelf de schuld geven (rechterhand!!)

En bij meer als 50 km te hard en bij gevaarlijk en onverantwoord rijgedrag raak je je rijbewijs kwijt!!

Klaar. simpel en helder!!

En wiens schuld is het als ik een prent thuis krijg????? Die van mij en van niemand anders!!!

Poetsen????
Wat nou Poetsen?
Met dit weer??
Remko

  VfrRider | 21-04-2004 | 18:48 uur Reageer op dit bericht
dag meneer de

je hebt gelijk wat de rechterhand betreft !!
maar ik weet zeker dat ook JIJ je niet altijd en overal aan de snelheid zal houden op een motor !

we praten hier echt niet over racen op de openbare weg, maar als je in een poldergebied ( waar 60 is toegestaan ) of paralel aan de snelweg ( zoals in de uitzending ) en je pakt dan iemand omdat ie ff wat gas geeft en puur zoekt om iemand zn rijbewijs in te kunnen vorderen vindt ik toch erg ver gaan.

tuurlijk ook voor die gast geldt zijn eigen verantwoordelijkheid, maar ik kan het me wel voorstellen dat ie zn eigen genaaid voelt !

omdat de heren van de politie het voor de verkeersveiligheid doen ( op zo´n plek ??? heb je het gezien ? )
niks verkeersveiligheid, gewoon pakken die gozer en we hebben er weer 1 gescoord voor de persoonlijke lijst!!

wie schrijft die blijft !!



*** Go with the Flow ***

  VfrRider | 21-04-2004 | 19:05 uur Reageer op dit bericht
zal ook nog ff reageren op die undercover motoren!

ook die zijn herkenbaar ;-)

kleding van de berijders

camera links voor ( halverwege kuip )

motor met antenne ( zijn er niet veel, dus altijd oppassen !! )

en verder ben ik blij dat je in texel woont risk ( haha geintje )

zou jij niet iets kunnen regelen wat een rijdersbehendigheids cursus betreft ( van de politie ? )
eerlijk is eerlijk, die zullen vast wel een supercursus krijgen ! )

een leuke loting voor de bn ers ? maximaal 100 man ;-)´

we horen het wel hehehe




*** Go with the Flow ***

  WimdR | 21-04-2004 | 20:00 uur Reageer op dit bericht
Beste Risk,

Natuurlijk zijn er grenzen.
En als je niet bekeurd wil worden speel het spel dan niet.
5okm/h te snel is wel een beetje veel te snel.
Maar bekeuringen voor 5 km/h te snel (ik weet het: gecorrigeerd, enzovoort, en: "te snel is te snel") die doen geen recht aan je gevoel rechtvaardig behandeld te worden...
Al is het je eigen schuld.

Groeten, Wim

  Ozze Jan | 21-04-2004 | 20:19 uur Reageer op dit bericht
Heej Risk

Ben het helemaal eens met Risk, wie fout gaat moet op de blaren zitten, is da trouwens een spreekwoord? =)=) Maar ik vind het een schande hoe het recht in Nederland wordt behandeld!. Een brommerpiloot die effe op een lege autobaan of andere weg 60 km te hard rijdt, geen gevaar voor de omstanders want die zijn er nie, effe zijn speeltje uittest, heeft kans om zijn rijbewijs en brommer te verliezen, terwijl der bevolkingsgroepen in Nederland geen belastingsgeld hoeven te betalen omdat men daar nie tegen durft op te treden? Is weer een voorbeeld, kan der nog wel wat verzinnen...sadsad

Groeten uit het Limburgse,

  risk | 21-04-2004 | 20:46 uur Reageer op dit bericht
De aandachtige lezertjes zullen ongetwijfeld wel gelezen hebben dat ik niet heiliger ben als de Paus en ook wel eens een prent oploop!!

De onopvallende dienstfietsen zijn niet zo makkelijk herkenbaar als geschetst. De berijder krijgt budget om zichzelf van kleding en hoofdeksel te voorzien!!

Er zijn onopvallende fietsen met de camera tussen de vorkpoten. En geloof me, die herken je pas als de koffer wordt open geklapt en je mag kijken naar je eigen gedrag!! ( wel een leuke manier om een actie filmpje van je zelf te verkrijgen!! =) )

Ik rij ook wel eens te hard. Nooit veel harder dan 30 te hard, want 125 euro is nog te overzien en de officier van justitie heeft er dan niets meet te maken!! =) =) En zeker nooit meer als 50 km/u te hard. Mijn baan en geen rijbewijs zijn een zeer slechte combinatie!!!

En als antwoordt op volgende vragen, ook van een "collega" wordt het rijbewijs ingevorderd!!!


smile smile smile smile


Poetsen????
Wat nou Poetsen?
Met dit weer??
Remko

  VfrRider | 21-04-2004 | 21:19 uur Reageer op dit bericht
oke risk thanks voor je reactie,

dus de undercover motoren hebben altijd koffers gemonteerd ;-)

ff nog een vraagje als het kan/ en mag ?

hoe zit het eigenlijk met de papieren ?
ik heb mn rijbewijs altijd bij ( voor het geval dat ik m af moet geven ;-) )
maar van mn motor heb ik altijd een copie bij, mag dat ? of is dit niet voldoende ?

eerlijk is eerlijk je hebt een interresant beroep, maar het mooiste lijkt me dan toch wel bij de motorpolitie!
blauwe lampen aan en gassen, en mooie blondjes erop wijzen dat ze dr gordel om moeten doen ;-)
geen bon, maar waarschuwen ´´ ben dan natuurlijk de good cop hehee slijm slijm

zelfs in amsterdam hebben ze een ambulance/motor ´´ ook gaaf ´´ en snel ter plaatse bij een A1-tje





*** Go with the Flow ***

  Viking64 | 21-04-2004 | 21:57 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Er zijn onopvallende fietsen met de camera tussen de vorkpoten. En geloof me, die herken je pas als de koffer wordt open geklapt en je mag kijken naar je eigen gedrag!! ( wel een leuke manier om een actie filmpje van je zelf te verkrijgen!! )
Tja, dan heb ik zeker pech gehad. Een paar kilometer gevolgd door een zwarte Focus (ze konden me niet eerder inhalen) en dan aan de kant en complimenten krijgen voor de rijstijl (wel gem. 45 km/u te hard) maar niente videotje voor thuis sadsadsad VIKINGS have more fun!

  VfrRider | 22-04-2004 | 17:05 uur Reageer op dit bericht
zoooo dat is balen !!

overschrijding van 45 km/pu !!

weet je al wat dat geintje gaat kosten ?

je mag er max 80 km/pu ( dus ze pakken je weer in een polder ) lekker makkelijk hé !!!

als ze zo doorgaan met dat intensief controleren, dan is er geen **** meer aan om ff een keer lekker door de bocht te gassen, of ff aan het gas hangen als je gaat invoegen / inhalen noem het maar op !
ook al is dat gas geven voor korte duur, het kan je duur te komen staan.

ik hoop voor je viking dat je geen bonnen meer krijgt dit jaar !

succes

*** Go with the Flow ***

  Viking64 | 22-04-2004 | 22:39 uur Reageer op dit bericht
Hey VfrRider,

Ik had er gisteren een plaatje bij gedaan maar die is pleite....
Overtreding was vorig jaar in Gelderland....
Kostte (oude tarief...pfff) € 245.00.
Bezwaar werd ongegrond verklaard...
Ach, dit jaar nog niet eentje, dus, ff afkloppen, klop klop klop, valt erg mee!


VIKINGS have more fun!

  de Senna | 23-04-2004 | 14:26 uur Reageer op dit bericht
En wat te denken van die mooie verlichting tegenwoordig sad . Vorige week zondag...tussen Tiel en Gorinchem.....2 kilometer zicht....geen voertuig te bekennen. Lichten boven de snelweg "90 ivm met wegwerkzaamheden".....ZONDAGMIDDAG!!!!!!!!!!! no way...niemand te zien. Ik denk....vooruit...ik draai me gas effe dicht.....zat met 130 onder het bord...je gaat niet ineens vol in de ankers natuurlijk.....en wat denk je.....FLITS!!!! de lul...betekent dus 40 km te hard in een absolute onzin situatie sadsad....ik was NB al aan het vaart minderen!!

ik wacht de prent wel af.....bedankt rechtvaardig Nederland!

Mark


  VfrRider | 23-04-2004 | 15:48 uur Reageer op dit bericht
ja dat is **** the duck !!

maar nu zit ik m ook te knijpen want wij reden daar vorige week zondag ook !

was wel al tegen de avond, hoop dat ze toen al weg waren ;-)

als je tenminste de A2 bedoeld ???

m@zzel

einde van het jaar zullen ze wel minder gaan controleren, want dan zullen ze al een aardig bedrag hebben binnen gehaald !!!!


Get a Life

*** Go with the Flow ***

  Lampje | 23-04-2004 | 15:58 uur Reageer op dit bericht
 Quote:
 Vorige week zondag...tussen Tiel en Gorinchem
Da's k.l.o.t.e. Mark, Maar bel een klein beetje dom. Die A15 wordt al een heeeeele tijd streng gecontroleerd vanwege de werkzaamheden ivm de Betuwelijn. Iedereen weet dat onderhand (behalve jij dan...zonde joh!!) Ik denk dat het toch minimaal de prijs van een achterbandje wordt sadsadsad


a.k.a. Viking64

  AnneMarie | 23-04-2004 | 17:24 uur Reageer op dit bericht
Da's mooi ***** voor je senna, maar dat die borden boven de weg brandde met 90....
Was er dan niet iets van een wegversmalling oid? Dat is geloof ik een onveiligere wegsituatie en branden de matrixborden.



Bye bye, AnneMarie

Kijk ook eens op mijn website!

  Krimson | 23-04-2004 | 21:45 uur Reageer op dit bericht
vandaag ben ik jarig......

in de brievenbus een brief uit leeuwarden. Ik blijk op de
Torbeckeweg in Zaanstad geklokt te zijn op 95km/u (na
correctie). Dat op een plek waar je 50 mag. Ik geloof dat ik
nog net een vrachtwagen voorbij wilde. De flitspaal staat er
net achter het bord 50. Maar ja..... 't is behoorlijk te hard.

Zo zie je dat ook als je probeert nooit meer dan 20 km/u te
hard te rijden toch nog behoorlijk de fout in kunt gaan

€ 270,= wordt mijn verjaardagskadootje voor Zaanstad. Ik
hoop dat ze er iets nuttigs van doen, subsidie aan
jongerenwerk of een bijdrage aan een wasmachine voor een
bijstandsmoeder of zo :wink:

Groetjes, Captain Krimson;
tevens grooten van een
ietwat schuldig oogende Mrs.
Wooten

  Viking64 | 24-04-2004 | 09:08 uur Reageer op dit bericht
Gefeliciteerd met het behalen van deze mooie prent sadsad
Jammer alleen dat dit geld in die bodemloze tramtunnel in Den Haag verdwijnt sadsadsad

VIKINGS have more fun!

  1 2

Reageer

 
Naam:  
 
 
Je reactie:
 

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:
 
 
Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.

Zoeken

 
 

Dealer-acties

Evenementen

Motorverhuur

Toertochten

Motorvideo's