![]() |
RayBrinky | 06-04-2002 | 17:50 uur | Abonneer op dit bericht |
![]() ![]() |
![]() |
Okay Motorhelden,.. wie kan mij helpen. Het betreft een Suzuki GSX600F uit '90. Hij pruttelt en knalt gigantisch uit de uitlaat. bougies in orde, bobines gemeten, impulsgever gemeten, ontstekingsmodule doet het ook. Carburateurs na gelopen, (sproeiers en vlotters) Choke kabel zit waar ie hoort, gaskabel ook. Kwam met gas vol open eerst tot 1000, daarna hele tijd niets, met nieuwe bougies één keer tot 7000 en nu ook niets meer. Startmotor doet het dus ook. Het raadsel wordt me steeds groter en waarschijnlijk zie ik iets over het hoofd, vonken doet ie wel alleen het tijdstip lijkt verkeerd. Waar kan dat nog aan liggen. Heb de jacht geopend op de oorzaak en hoop deze voor het eind van het seizoen gevonden te hebben. Wie weet meer dan ik?? Bij voorbaat dank,.. |
|
![]() |
||
![]() |
gsxr1100w. | 06-04-2002 | 20:20 uur | |
![]() |
![]() gsxr1100 |
wanneer is hij voor het laatst synchroon afgesteld. ( de carburateurs). was het zo opeens dat het begon of deed hij al een tijdje stotterig lopen.? anders zit er mischien een breuk in de bedrading tussen noodstopschakelaar,standaardschakelaar,contactslot,cdunit. als je een boek hebt bekijk dan het schema. succes. ps mijn machine deed dat ook en de oorzaak was de carburateurs. Schoonmaken (alles ervanaf)met een kwastje in een bak benzine monteren en synchroon afstellen. ps ook mijn standaardschakelaar zat wat te ruim dus bij ieder hobbeltje of drempeltje een steekvlammetje uit de uitlaat. haal zowieso de bougies er uit maak ze schoon, start de motor opnieuw zonder choke. i.v.m verzuipen.
|
|
![]() |
||
![]() |
RayBrinky | 06-04-2002 | 20:50 uur | |
![]() |
![]() |
De carburateurs zijn 3 weken geleden synchroon gesteld door Motoport. De bougies zijn gelijk vervangen toen ie niet meer wilde starten. De bedrading lijkt in orde. Vonken doet ie wel alleen aanslaan niet! geeft hoop rook en lawaai. Nog andere suggesties?
|
|
![]() |
||
![]() |
nobbie | 07-04-2002 | 15:56 uur | |
![]() |
Yamaha FJR 1300 |
ksou eerst maar eens kijken of je bougiedoppen op de goede bougies/cilinder zitten...... bobine 1 op cilinder 1 en 4 bobine 2 op cilinder 2 en 3 krijgt de motor trouwens wel voldoende benzine, zit er niet toevallig een vacuumslang dubbel?
|
|
![]() |
||
![]() |
RayBrinky | 09-04-2002 | 12:58 uur | |
![]() |
![]() |
Bedankt Nobbie,.. Zoals ik zelf al zei:"Ik zie vast iets over het hoofd" en inderdaad. Heb zondag alweer proefrit gedraaid en draait prima,.. C U on the Road!!
|
|
![]() |
||
![]() |
Gerard | 03-05-2013 | 12:36 uur | |
![]() |
Hallo, ik heb een Suzuki GSX 600 F uit 1995 en ik heb het zelfde probleem. Hij stottert enorm als hij van de choke gaat. Recentelijk bougies vervangen en de motor is afgesteld door de garage. Waar kan ik de vacuumslang vinden en wat is bobine 1 en 2 cilinder 1 zit rechts als je op de motor zit? Bij voorbaat dank!
|
||
![]() |
||
|
||
![]() |
GT750J | 17-05-2013 | 11:53 uur | |
![]() |
Beste Gerard, De garage heeft de motor afgesteld en daarna is hij slecht gaan lopen? hoeveel tijd heeft daar tussen gezeten? vacuumslang zit als het goed is tussen je linker carb en je brandstofkraan(waarvoor wil je die slang hebben? bobine 1 zit links en 2 zit recht, cilinder 1 zit ook links. Als je moto lang stel gestaan heeft kan het vuil in de carburateurs zijn en dan wel je stationair sproeiers, dit zijn de kleine sproeiers in je carburateurs. Succes Robin www.all-tech.nl
|
||
![]() |
||
Reageer