![]() |
tim | 06-03-2000 | 20:03 uur | Abonneer op dit bericht |
![]() ![]() |
![]() |
ik heb een suzuki gn250, een erg klein opstapfietsje (vanwege 25kw eis). Weet iemand nog een leuke veilige manier om dit tamme beestje pittiger te maken? het is een 250cc 4-takt blok een-cilinder, 4-kleps DOHC. fijne dag verder, Tim |
|
![]() |
||
![]() |
frieser | 20-03-2000 | 12:02 uur | |
![]() |
![]() |
Wacht een jaartje, rijd deze bak de sloot in en koop een R1! Geen dank voor deze tip!
|
|
![]() |
||
![]() |
Theo Verst | 25-03-2000 | 11:03 uur | |
![]() |
![]() |
Gezien de schrikbarende prijzen van onderdelen is het niet raadzaam om hier veel geld aan uit te geven. Als je van plan bent om deze motor lang te houden zou je een extreem korte eindoverbrenging kunnen overwegen. Dit kost iets aan topsnelheid, maar hij wordt er wel in alle versnellingen veel feller door. Intussen zou ik lekker gaan sparen voor een Aprilia RS250. Dan heb je een rasecht scheurijzer waar je heel veel plezier mee kunt hebben en waarmee je met alles mee kunt komen. Als je meer over de RS125/250 wilt weten kun je mij mailen. veel rijplezier groetjes dikeraider
|
|
![]() |
||
![]() |
ToNic | 09-04-2000 | 09:52 uur | |
![]() |
![]() |
uitboren naar 400 cc, lichtgewicht zuigers, turbo erop, andere (grotere) carburateurs, versnellingsbak aanpassen.....oeps, frame kan 't niet meer aan. ander frame, een mooie van spondon b.v. ai, tís nu de voorvork. eeeehhhh ook maar een ander. denkdenkdenkdenkdenk. ja 't kost een paar knaken maar dan heb je .....nog steeds niets. zeg die fabrieksmachines, zo gek nog niet hoor, europees of japanees of amerik....... ja amerikaans (buell dus)maken zulke goede motoren en zo veel dat ze ze verkopen. probeer nu niet van jouw machine iets te maken wet er niet in zit. verkoop, zodra je zwaarder mag, die motor(gewild want 25 kw voor de opstapper) en ga nu al rondneuzen EN SPAREN. succes. blijf rijden, ToNic
|
|
![]() |
||
![]() |
krijn | 20-04-2000 | 21:45 uur | |
![]() |
![]() |
Grotere hoofdsproeier (+20%),powerfilter(k&n)monteren ,demper uit de uitlaat halen. tandwielen origineel houden .naald in carburateur 1 of 2 tandjes hoger zetten ,verwacht geen wereldwonder maar het scheelt wel iets krijn.
|
|
![]() |
||
![]() |
gerard | 23-12-2009 | 23:43 uur | |
![]() |
cilinder van een 500cc eenpitter erop zetten bv honda xl500 inclusief bijbehorende carb en uitlaat,ik vergeet nog te zeggen dat je eerst moet kijken of je slag het zelfde is.
|
||
![]() |
||
|
||
![]() |
jeroen | 18-02-2010 | 17:18 uur | |
![]() |
mijn vrouw heeft zo'n GN gereden vroeger, is leuk fietsje voor de kleinere, beginnende rijder/ster, alleen op topsnelheid (>120 km/u) vrij instabiel door het semi-custom rijwielgedeelte. Een nette GS 500 E met betere veren in de voorvork rijdt veel lekkerder en net zo zuinig (1:20 of beter) en hoeft niet veel meer te kosten... Andere cilinders erop zetten e.d. is een heilloze weg, vooral gezien de kosten/baten verhouding. Hou het rubber onder en rij lekker rustig door op je GN, hou je nog meer eurie over voor je spaarpot ook!
|
||
![]() |
||
![]() |
jeroen | 18-02-2010 | 17:18 uur | |
![]() |
mijn vrouw heeft zo'n GN gereden vroeger, is leuk fietsje voor de kleinere, beginnende rijder/ster, alleen op topsnelheid (>120 km/u) vrij instabiel door het semi-custom rijwielgedeelte. Een nette GS 500 E met betere veren in de voorvork rijdt veel lekkerder en net zo zuinig (1:20 of beter) en hoeft niet veel meer te kosten... Andere cilinders erop zetten e.d. is een heilloze weg, vooral gezien de kosten/baten verhouding. Hou het rubber onder en rij lekker rustig door op je GN, hou je nog meer eurie over voor je spaarpot ook!
|
||
![]() |
||
![]() |
jeroen | 18-02-2010 | 17:30 uur | |
![]() |
waar rij je nu... 10 jaar na dato![]() grtz, jeroen
|
||
![]() |
||
![]() |
jeroen | 18-02-2010 | 17:30 uur | |
![]() |
waar rij je nu... 10 jaar na dato![]() grtz, jeroen
|
||
![]() |
||
![]() |
Jan de Kort | 02-03-2010 | 13:07 uur | |
![]() |
Ik ken heel de zaak niet. Maar mij valt wel op dat de eerste berichten uit 2002 zijn. Daarna nog uit 2008. Kan het niet zo zijn dat er inmiddels iets veranderd is? Het is in elk geval wel lekker aktueel, door gebrek aan beter ???![]() ![]() ![]()
|
||
![]() |
||
Motorverhuur
|
||
![]() |
Jan de Kort | 02-03-2010 | 13:07 uur | |
![]() |
Ik ken heel de zaak niet. Maar mij valt wel op dat de eerste berichten uit 2002 zijn. Daarna nog uit 2008. Kan het niet zo zijn dat er inmiddels iets veranderd is? Het is in elk geval wel lekker aktueel, door gebrek aan beter ???![]() ![]() ![]()
|
||
![]() |
||
Reageer