![]() |
Boefke | 28-03-2005 | 15:38 uur | Abonneer op dit bericht |
![]() ![]() |
![]() Suzuki GSXR 1100 (W) |
Ik ben van plan een Soez GSXR1100 aan te schaffen. Kan iemand mij iets meer vertellen over: - De bekende gebreken van deze fiets? - Het vermogen van een oliekoeler en een waterkoeler? - Welke kan ik het beste aanschaffen? (olie- of waterkoeler) - Kan men ooit moeilijk doen als ik van een oliekoeler het subfame aanpas (zit vastgelast aan het frame, dit in tegenstelling tot de waterkoeler)? Wie er eentje te koop heeft mag 'm aanbieden Biertje? Boef |
|
![]() |
||
![]() |
Hulzie | 28-03-2005 | 15:50 uur | |
![]() |
|
De 2e vesnelling, daar staan ze bekend om (slecht tandwiel ofzo, maar kraakt vaak) mijn GSX 1100 deed dat ook van 98 Oost West Thuis best
|
|
![]() |
||
![]() |
Fritz | 01-05-2010 | 21:07 uur | |
![]() |
Hallo Oma ![]() De versnellingsbak inderdaad en dan eerder de 3e versnelling. Als je proefrijdt en je kunt in een (2e of) 3e versnelling een duidelijk gierend geluid horen weet je gelijk in welke versnelling de vorige eigenaar het liefste reed. Net als bij de ZZR 1100 heb je aan 3 versnellingen bij normaal gebruik al genoeg door de eindeloze kracht van het blok. Niet echt een teken dat de bak aan gort is maar wel een voorteken.
|
||
![]() |
||
Reageer