![]() |
schumi | 25-05-2008 | 21:06 uur | Abonneer op dit bericht |
![]() ![]() |
![]() |
Ik heb een Haybusa. Tussen de 3000 en 4000 toeren en in de 3e versnelling of hoger schudt mijn stuur als ik het loslaat. Heeft iemand enig idee hoe dit komt? |
|
![]() |
||
![]() |
panniel | 27-05-2008 | 11:04 uur | |
![]() |
FJR 1300 A |
Is dat nie bij een speciale snelheid? Het zou je balhoofd lager kunnen zijn.Je voorvork te los? Of de banden in onbalans.
|
|
![]() |
||
![]() |
ha munck | 29-05-2008 | 16:03 uur | |
![]() |
![]() Z 1000 ST bwjr '78 / GSX 1100 F '04 |
combinatie bandenspanning en afstelling achtervering?
|
|
![]() |
||
![]() |
depeppel | 29-05-2008 | 21:46 uur | |
![]() |
|
Denk dat je banden aan het cuppen zijn, half ver****en ? en rij je met birthstones BT.
|
|
![]() |
||
![]() |
ducati916s | 02-06-2008 | 17:36 uur | |
![]() |
heb ik ook gehad op een ducati paso 750. lag aan een verschillende veerdruk ov voorste veerbenen.
|
||
![]() |
||
![]() |
Frans Pieters | 04-06-2008 | 11:25 uur | |
![]() |
Het komt voor dat als je een dikkere achterband er op heb gezet van 190 naar 200 dat dit kan gebeuren. Kijk ook even naar het uitlijnen van voor en achterwiel. Voor en achter het zelfde merk nemen, en het liefst de originele banden gebruiken. Andere oplossing als je het niet kunt vinden is een goed stuurdemper laten plaatsen. Ik heb zelf een Hayabuskruid gehad, en daar had ik deze problemen ook mee. Ik raad je aan de banden origineel te houden. ![]()
|
||
![]() |
||
|
||
![]() |
John | 04-06-2008 | 17:31 uur | |
![]() |
Bij het monteren van de nieuwe voorband zijn de balance blokjes aan de zijkant van de velg gemonteerd. Deze blokjes moeten in het hart van de velg geplaatst worden. Deze blokjes zorgen voor het uit balance brengen ven de centrifugaal krachten en veroorzaken zo het slinger effect bij ca 80 kilometer per uur
|
||
![]() |
||
Reageer