JaZz | 03-10-2001 | 22:30 uur | Abonneer op dit bericht Zend dit bericht naar een kennis Reageer op dit bericht
Wie is JaZz
geen
Hey mensen,

Ik ga binnenkort beginnen met lessen en als ik dat felbegeerde papiertje op zak heb dan wil ik een motor gaan kopen. De grote vraag is dan ook, 'wat is een goede motor om mee te beginnen'. Ik ben de 22 dus die 25kw regeling is nie meer op mij van toepassing. Ik zat zelf eerst te denken aan een honda cbr 600 maar dit werd me afgeraden omdat dit ietsje teveel zou zijn als je nog geen rijervaring hebt. Een honda cb 500 zou een betere motor zijn om mee te beginnen. Wat is jullie mening. Een cbr is natuurlijk een enorm wrede motor maar ik wil wel een motor waar ik goed mee uit de voeten kan en waar ik verantwoord op kan rijden (ik zit namelijk niet te springen om ongelukken die voorkomen hadden kunnen worden). Laat maar wetenw at jullie het beste vinden en wat jullie eerste motor is/was. Ow ja, het hoeft natuurlijk niet perse een honda te zijn, maar wel een sportif type.

Thanks in advance

Greetz (de nog bike-loze) JaZz

SuP?

  UnixIt | 03-10-2001 | 23:25 uur | Reageer op dit bericht
Wie is UnixIt
Suzuki GSX 600 F
Hey JaZz,

Als ik jou was zou ik eerst eens kijken hoe je de hele zaak aanvoelt nog tijdens het lessen. Heb het er ook eens over met je instructeur, die kan je wel vertellen wat geschikt zou zijn voor jou en je rijstijl.

Zelf heb ik Soes GSX F 600 uit 1997 en heb ook pas sinds 9 augustus mijn papiertje, maar ik moet zeggen dat ik het een heerlijk machien vind. Wat vermogen betreft haalt ie natuurlijk niet bij een CBR 600, maar evengoed toch een top van 225 op de teller (is hard zat). Waar ik aan moest wennen is dat het ding wel de neiging heeft om een bocht in te vallen, maar eenmaal gewend is het alleen maar fijner rijden.

Voor stoplichies etc kun je best meekomen met andere motoren, reageert niet heel direct op het gas, maar toch vlot genoeg om nog lekker te kunnen rijden. (Heeft sowieso wel altijd de neiging om toeren te maken, maar verbruikt toch altijd ongeveer 1:18).

Maak in ieder geval een goede (langere) proefrit, waarin je veel verschillende dingen met de motor doet, om het verschil in gedrag te testen...

Veel succes met lessen en we horen het wel als het zover is!

Greetz

Ralph

  Barth | 12-10-2001 | 15:55 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Barth
Yoh JaZz

Ik heb mijn rijbewijs zelf nu een paar maanden. Op dit moment ben ik ook op zoek naar een motor. Ik wilde inderdaad ook graag een sportief maar wel een handelbare motor. Ben nu zelf onder andere aan het kijken naar een kawasaki gpz500 (niet duur, handelbaar en sportief). Verder kun je misschien kijken naar een kawasaki zzr600.

Succes ermee

Bart

  JanB | 12-10-2001 | 17:57 uur | Reageer op dit bericht
Wie is JanB
Yamaha Fazer 1000
Sportief maar handelbaar. Dan zou ik tot ongeveer 600 cc gaan (daarboven wordt het wat zwaarder en qua vermogen wat moeilijker). Maar ook binnen het 600cc gebeuren zit aardig verschil. De supersports (CBR600, Suzuki GSX600, Yammie R6 etc.)zijn wat lastiger in de omgang qua zit en motorkarakter (vermogen komt er nogal bruusk in) Maar denk ook eens aan de Yamaha Fazer 600 (allround, sportief en toch makkelijk te berijden) en soortgelijke motoren als de Honda Hornet 600, en de Suzuki Bandit 600 (iets minder sportief, maar toch ook nog 80 pk)en Kawasaki ZR7.
Een CB500 of een ZZR500/600 zijn natuurlijk ook prima fietsen.

  JanB | 13-10-2001 | 02:15 uur | Reageer op dit bericht
Wie is JanB
Yamaha Fazer 1000
Nog iets: die CB600 Hornet is in de oudere modeljaren uitgerust met een 16 inch voorwiel, dat schijnt ze een tikje temperamentvol in de besturing te maken....De 17 inch modellen sturen prima.

  Rodge | 14-10-2001 | 12:53 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Rodge
Hey jazz...
ik heb nu 4 maanden mijn rijbewijs en wilde ook op sportief materiaal beginnen, maar niet direct al teveel power. De dag na behalen van mijn rijbewijs hen ik een FZR400 gekocht en die bevalt super. Hij is licht, goed handelbaar en toch supersportief. Net onder de 60PK (58 geloof ik) en rijdt evengoed dik 200. Mijns inziens een ideale opstapmotor als je voor sportief gaat. Ikzelf heb ondertussen nu ook al CBR600/ZZR600 en 900RR Fireblade van vrienden gereden en ga binnenkort wel overstappen naar zwaarder, maar heb geen seconde spijt gehad van opstappen op deze 400.

Mazzel
Rodge

Advertentie

  robdyk | 01-04-2002 | 20:09 uur | Reageer op dit bericht
Wie is robdyk
Aprilia RSV Tuono
Yo JaZz !! Laat je niks wijsmaken door je instructeur ! Ze hebben allemaal een eigen menig die vaak niet overeenkomt met de jouwe.
Je kunt natuurlijk ook eens en motor huren die je graag zou willen.
Als beginner is een motor tot 70 pk plenty.
Leer eerst maar eens rijden. Iedereen kan wel een ZX-12 of een R1 of een fireblade kopen.
Waarom denk je dat die dingen zoveel tekoop staan.
Allemaal knapen die net het rijbewijs hebben gehaald, en het wel mooi vinden, en kicken, om met hun meer ervaren maten mee te doen.
Na een tijdje kom je wel achter dat het niks is.
Je gaat toch wel vaak de gashandle "open" trekken.
Je bent bang om te vallen, dus ga je maar niet voluit, zo leer je nooit echt goed de motor onder controle te krijgen.
Een CBR 600 is als beginnersfiets dus eigenlijk niet aan te raden. De merken die de anderen al noemden zijn goeie beginnersfietsen, Kawa GPZ 500, Honda CB 500, Yamaha Diversion 600, Bandit 600, Suzuki GS 500, aan dat soort kaliber kun je beter denken !!!!


Mijn ploffie: XT500 '78
Mijn racer Kawa ZX-6R

  Richard_vA | 04-04-2002 | 20:22 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Richard_vA
Suzuki SV650s
Hoi Jazz,

Ik heb nog een goede suggestie voor je.
De Suzuki SV650s, lees de test verslagen maar eens op www.motormaniacs.nl
Ik ben zelf op deze motor begonnen zo'n twee jaar geleden. Is mij uitstekend bevallen.
Het is een zeer goed controleerbare motor voor een zacht prijsje. EN je kunt de supersport machines nog fantastisch bij houden.

Groetjes,

Richard

  Bol d'Or | 19-04-2002 | 22:43 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Bol d'Or
Honda CB 900 F2
Hé JaZz,

Ik ben anderhalf jaar geleden overgestapt van een
Suzuki GSX250E (zo'n klein, oud tweepittertje) op een Honda CB900F en ik kan je zeggen dat ik me in het begin soms meer passagier dan bestuurder voelde op die Honda, terwijl ik op die Suzuki toch al 25000 km ervaring had. En dat terwijl je mijn CB900, naar huidige maatstaven, zou kunnen zien als een toer-motor (95 pk en 235 kilo's) terwijl ie 20 jaar geleden werd gezien als een 'superbike'.
Ik moet er niet aan denken dat ik direct, na het halen van het rijbewijs, op een 100 pk motorfiets plaats had genomen! Ondanks dat ik bij vrienden en kenissen bekend sta als een 'rustige jongen', denk ik dat ik dit berichtje dan nu niet meer had kunnen schrijven. Er zijn zat situaties geweest waarbij ik met nat weer tóch iets te hard op het gas ben gegaan na het uitkomen van een bocht, of dat ik bij het naderen van een stoplicht toch nét iets harder reed dan ik dacht, waardoor die stilstaande auto's toch wel heel hard dichterbij kwamen.... Ook wel eens gehad dat ik voluit accelererend de snelweg op wilde, maar dan merk je dat zo'n lange, flauwe bocht toch steeds krapper wordt en dat je zo druk bent die bocht te halen dat je het benul niet meer hebt om het gas ietsje dicht te doen..... Niet dat ik hier een beetje de ouwe lul uit wil hangen of zo (volgens mij zijn we namelijk leeftijdsgenoten), maar ik kan je wél zeggen dat ik persoonlijk de stap van 250 cc naar 900 cc behoorlijk groot vond.

Ik denk zelfs dat ik op die twee-en-een-half meer plezier heb gehad dan op mijn huidige fiets. Klinkt misschien vreemd, maar dat zit zo: op die 250 had ik, telkens wanneer ik voluit accelereerde, het gevoel dat ik echt aan het racen was. Dit was puur gevoelsmatig, doordat het blok 10.000 toeren draaide (bult kabaal), terwijl ik maar 120 reed. Van nul tot 100 was gewoon 15 seconden lang genieten!! Bij een 100 pk fiets moet je jezelf constant in toom houden. Wanneer je dit niet doet, is het van 0 tot 100 slechts 4 seconden plezier, gevolgd door 10 kilometer rijden tot het volgende stoplicht..... (Ja ja, ik woon in het oosten van het land!!)
Om bovenstaand verhaal even kort samen te vatten:
1. Op een dikke fiets heb je niet meer plezier dan op een lichte. (wel minder aanzien.... vééél minder zelfs. "Kijk, een bromvlieg!!")
2. Een dikke fiets kan je op onverwachte momenten lelijk verrassen.


Maar ik denk wel dat mijn volgende motor een Hayabusa wordt!!!!

Groetjes, Bol d'Or

  JanB | 20-04-2002 | 01:00 uur | Reageer op dit bericht
Wie is JanB
Yamaha Fazer 1000
Och... ik begon op een Fazer en die heeft 95 pk, doet 0-100 in 3,5 seconde en dat scheelt maar een halve seconde met een Hayabusa. Zo lang je weet wanneer je aan de gashandle moet draaien en wanneer niet, is dat best te doen. Als je al van jezelf weet, dat het gas altijd vol open gaat, is een wat minder pittige fiets misschien slimmer om mee om te beginnen. Belangrijk voor een beginner is dat de fiets goed te hanteren is, geen verrassingen en geen rukkerige reacties op gas en remmen geeft. In dat opzicht is zelfs een CBR600 helemaal geen gekke fiets, mits je jezelf maar kunt beheersen.
Overigens heeft Bol D'or in dat opzicht gelijk: beter een motor kopen die je helemaal kunt beheersen (en met wat ervaring alles uit kunt halen) dan zo'n pk-pakhuis waar je bang van wordt. Daar zijn veel R1-eigenaren al achter gekomen.... Dan leer je ook niets meer over motorrijden, als je het gas amper open durft te draaien.

  Mc.bandit | 20-04-2002 | 07:43 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Mc.bandit
Honda CBR 600 F
Hey!
Ik heb zelf pas sinds 26 maart mijn rijbewijs en heb op de motorbeurs eind februari de keus gemaakt welke het zou gaan worden. Dus kijk eerst eens goed rond en ga proefritten maken. Als je uitlegt dat je net je rijbewijs hebt staan ze vaak open voor info en goed advies (als je bij een redelijke garage gaat kijken).
Ik heb gekozen voor de Suzuki Bandit 600 S. Sportief, lekker snel in de stad en zeker goed wendbaar. Ook is hij niet te zwaar aan kg. Ook daar moet je op letten: zorg dat je motor niet met jou ervandoor gaat ;-) Ook op de snelweg heb ik niet te klagen...
Ik wilde eerst voor de GS500E gaan, maar na dat bezoekje aan die motorbeurs werd duidelijk dat ik gauw op die fiets uitgekeken zou zijn...
Goed informeren dus, goed rondkijken, proefritten maken en ook naar je eigen wensen luisteren!
Veel succes!!

groetjes,
Mc Bandit

Advertentie

  nuke | 20-04-2002 | 12:47 uur | Reageer op dit bericht
Wie is nuke
GSX R 1100
Hey Jazz,

Verstandig dat je niet met te veel PK's wil
beginnen,
Iedereen kan een motor besturen maar goed
rijden is echt wat anders.
Ik heb (voordat ik mijn rijbewijs had) veel
gereden op 250 cc en een beetje
gecrosst(Illegaal).
Pas jaren daarna ben ik (legaal) begonnen
met een Susuki 750 ef 80 pk.
Al snel heb ik deze ingeruild voor een GSX R
1100 met 140 pk.
Of dat een verschil was! De PK's schopte in
mijn rug. Heel mooi natuurlijk,maar ik moest
wel weer even leren rijden zodat ik niet
telkens op mijn gashandle moest letten.
Ik rij nu een GSX R 1100 met 155 pk, met als
grootste nadeel dat dit zeker geen smijt motor
is,dus in gevaarlijke situaties geen motor om
even snel uit te wijken.
Kies daarom iets in de trend van CBR600/
KAWA zxr600/ GSX 600 of 750 F. In idergeval
een goede balans in KG en PK.

Succes,

Nuke

  nagel | 04-05-2002 | 12:11 uur | Reageer op dit bericht
Wie is nagel
Beste JaZz,
Mijn zoon is begonnen op een Suzuki bandit S 600, wat een lekker maar vooral handelbaar motortje is. Zelf rijd ik een Honda Pan European, maar voor kleinere stukken pak ik heel van zijn motor
Deze staat overigens te koop aangeboden onder nagel
Succes

  cbroem | 04-05-2002 | 23:11 uur | Reageer op dit bericht
Wie is cbroem
CBR 600 F '88
jazz, voor ieder is het natuurlijk anders. Ik heb zelf sinds januari dit jaar mijn A gehaald, en een maand later een CBR 600 gekocht uit 1988... en ik moet zeggen: Rijdt als een tiet!!!!
werkelijk een fantatische bike, en kan em dan ook van harte aanraden. Ik weet niet waar de rest het vandaan heeft dat het te veel zou worden, maar misschien dat dit wel het geval is bij de nieuwere versies. Ik vinnem 100% relaxed in alle opzichten namelijk!

succes ;-)

· what a man has to go through for a piece of ass in these modern ages, is highly rediculous ·

  JanB | 04-05-2002 | 23:17 uur | Reageer op dit bericht
Wie is JanB
Yamaha Fazer 1000
Nou ja, misschien ben jij dan wel één van die zeldzame mogelijke opvolgers voor Jurgen???

Maar alle gekheid, je praat hier over wat het beste is voor de gemiddelde rijder, wat hij/zij aankan etc. en over de ervaringen van een groot aantal motorrijders. Daaruit blijkt dat je beter rustig kunt beginnen, op een motor waar je op kunt leren rijden en alles er uit te halen zonder meteen boven je macht te zitten qua motor.
Het zal sommigen misschien wel lukken om meteen weg te rijden op een pk-pakhuis als een R1 oid., maar voor de meesten (misschien wel allemaal...) is dat gewoon niet verstandig.

  Tasmanian | 07-05-2002 | 20:27 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Tasmanian
Honda XL 1000 Varadero
Wijsheid komt met de jaren. Motorwijsheid zit voor een groot gedeelte in je rechter pols/hand.

mvrgr
Taz


  Richie | 02-07-2002 | 20:54 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Richie
Kawasaki GPX 750R , GPZ500S en Yamaha XV500
Zo is het maar net..
Zelf heb ik het eerste jaar rondgetuft op een CB750F uit 1980.. Ja, zo'n Bold'or. Vond ik echt een heerlijke machine. 80Pk.. Toch heel wat meer dan de gemiddelde lesmotor. En goedkoop. Als je al op je bek gaat heb je niet meteen duizenden guldens schade.
Omdat ik hem voor een prikkie kon overnemen, heb ik een Kawa GPX750R gekocht. Misschien ook geen echt monster, maar van 80 naar 105Pk, en van tour naar tour-race toch een groot verschil.
Voordat je gewend bent aan een motor en z'n vermogen ben je toch weer wat km's verder. Als je in de tussentijd je hand in bedwang houd komt het wel goed!


Wacht niet in de file, pak de motor!
Groetjes Richard.

  yamyyamy | 24-05-2009 | 10:44 uur | Reageer op dit bericht
  ik ben nu druk bezig met mn motorrijbewijs. en heb een motor op het oog de yamaha fzr400r volgens mij is dit wel een mooi motortje om mee te beginnen, vooral voor een jongedame van 1.65 lang. Of heeft iemand een beter idee? weet iemand toevallig hoe snel deze is van 0-100? huh??

  yamyyamy | 24-05-2009 | 10:51 uur | Reageer op dit bericht
  hij is van '89 44kw en 60pk

  Jippie | 29-05-2009 | 11:12 uur | Reageer op dit bericht
  FZR 400 R = grijze import. Kijk even hoe het zit met de verkrijgbaarheid van de onderdelen, mocht er iets gebeuren.

  JojoR1 | 29-05-2009 | 11:18 uur | Reageer op dit bericht
  Meer dan 20 jaar geleden heb ik m'n roze stempelkaart gekregen en heb ondertussen best wat verschillende brommers gehad.
Voordat ik m'n rijbewijs kreeg wilde ik al een Yamaha RD350LC, zo'n tweetakt. Dit werd me door alles en iedereen afgeraden (inclusief instructeur). Eigenwijs als ik ben toch een proefrit gemaakt en het voelde perfect. Heb de motor gekocht en er vier jaar veel plezier van gehad. Daarna de nodige andere brommers gehad (XR600, CBR1000, DR400, FZR1000, R1, KTM 640SM) en tot ik de KTM kocht heb ik nooit meer het gevoel gehad helemaal één te zijn met de motor. De R1 reed ook geweldig. Maar hier is in dit land, waar je elke 500m op de foto staat, niet fatsoenlijk mee te rijden.
De R1 ingeruild voor de KTM en het juiste gevoel was weer terug.
Mijn advies is: Eerst uitzoeken wat je mooi vindt (binnen je budget), dan proefritten met de uitverkorenen maken. Als het gelijk goed aanvoelt, dan is dat gewoon jouw fiets!
Voelt het niet helemaal goed, dan gewoon niet doen.
Kom je er met je eerste keuzes niet uit, kijk dan naar de 'wat minder mooie'.
Kortom gewoon op je gevoel afgaan.
Geen motor ervaring speelt hierbij nauwelijks een rol. Het kan de beste motor ter wereld zijn, maar als jij je er niet veilig op voelt is dit gewoon niet jouw motor.
Ik ben bv. helemaal gek met die KTM, maar dat wil helemaal niet zeggen dat dit voor een ander wat is. Sterker nog, m'n meissie zweert bij haar Hornet600 en vindt die KTM helemaal niks.
Voor elke motor zijn voor en tegen argumenten te bedenken, maar waar het uiteindelijk om gaat is dat JIJ er lekker mee rijdt. Niks meer niks minder.

Advertentie

  Daantje | 26-04-2010 | 19:49 uur | Reageer op dit bericht
  Hoi allemaal, Ik ben ook bezig met mijn rijbewijs en ben gister wezen kijken bij een CBR 600 maar aangezien ik 1.65 ben en wel vrij lange benen heb in vergelijking met mijn bovenlijf, kon ik net bij de rem en koppeling. Nu mijn brandende vraag, is een CBR400 nu kleiner? Ik bedoel niet in hoogte maar is deze korter? Ik weeg ook maar 52 kg en wil er graag op blijven zitten xd.

  motorrijder1 | 02-05-2012 | 18:40 uur | Reageer op dit bericht
  misschien de yammie thundercat
mooie bike, betrouwbaar, en sportief weet niet of je daar van houd maar ik wel

  motorrijder1 | 02-05-2012 | 18:46 uur | Reageer op dit bericht
  wat is jullie budget eingelijk,
qua budget je smaak en het vermogen dat je wil kan je een beetje gaan denken wat je wil
denk wel als je een racer bent daar rekening mee te houden
een ongeluk ligt in een klein hoekje

  motorrijder1 | 02-05-2012 | 18:46 uur | Reageer op dit bericht
  ik heb zelf de yamaha thundercat gekocht

3 letters T O P
ik vind hem er stijlvol uit zien en rijd ook fijn
misschien zeggen mensen nu, je rijd op een opgevoerde brommer.
MAAR
ik weet wel beter ik wou eerst een echte toer kopen maar heb met hoop dat ie fijn was deze gekocht nou ik vond hem superhttp://www.bikenet.nl/Content/BikeForum/images/Emoticons/icon_smile.gif

  niels | 02-05-2012 | 18:52 uur | Reageer op dit bericht
  kijk op marktplaats al 2 mooie yamaha thundercats gezien wel tussen de 2000 en de 2600 euro maarja
je moet er wat voor over hebben

Motorverhuur

  niels | 03-05-2012 | 18:37 uur | Reageer op dit bericht
  motorrijder1 heeft wel gelijk ik heb ook de yamaha
thundercat gekocht nou hij rijd inderdaad geweldig
smile ( ik heb 1 op marktplaats gekocht zag er ook een bij motoport maar 3000 euro toch iets te veel vergeleken met het aantal kilometers wat die had ):p

  mwah | 06-05-2012 | 14:47 uur | Reageer op dit bericht
  Waarom wil je weten hoe hard-ie gaat? Die dingen gaan toch allemaal sneller dan mag en verstandig is? Veel belangrijker is dat je er comfortabel op zit zodat je lekker ontspannen kunt rijden. Hoe meer het een racer is, hoe meer je op je handen "hangt" en dat is niet echt fijn op wat langere ritten.
(ik rij zelf een Deauville; kan wrs hard genoeg, maar rijdt heeeeeel lekker en comfortabel)

  krullebol | 07-08-2012 | 23:31 uur | Reageer op dit bericht
  Ik heb nu een aantal maanden een kawasaki versys 650cc en ik kan je vertellen het is een super motor. Iicht en soepel ,wendbaar en rijdt als de brandweerals je dat wilt.zuinig en betaalbaar . Een aanrader als een beginnersbike.:p

  frans | 09-08-2012 | 00:28 uur | Reageer op dit bericht
  he jazz

ik heb nu ongeveer 10 jaar mijn rijbewijs.
Ik begon op een honda vlx 600, heb ik 1 jaar prima mee gereden. na 1 jaar kocht ik een honda ace 1100,
heb ik 8 jaar gehad, maar liefs 80.000 km mee gereden.
toen ik door italie reed zag ik iedereen op een vespa rijden . motor ingeruild met wat bijbetaling. kocht ik een vespa 250 cc abs. heb ik 1 jaar gehad, spijt als haren op mijn hoofd, een scooter is geen motor ( hij ging wel 140 km per uur) maar toch, snel weer een motor gekocht nu heb ik een honda ace 750 cc uit 2001 zat pas 13000 km op de teller, ik heb hem nu 5 maanden staat nu op 21000 km.
Ik heb jaren rijervaring op gedaan in de ardennen en luxemburg, ik heb ook 6000 miles gereden in amerika, 4000 km in maleisie , 3000 km in italie, 4000 in thailand. Deze motoren heb ik allemaal gehuurd, alleen in italie heb ik met mijnj eigen motor gereden. wat heel belangrijk is "bochten"afremmen op de motor door voor de bocht terug te schakelen, kijk goed door de bocht als je naar de berm kijkt ga je daar onheroepelijk in.Als je in de bocht rij geef je gas zodat je hem zo door de bocht trek.in Amerika was er een man van 60 jaar die had pas zijn rijbewijs en 0 ervaring, bij iedere bocht raakte hijin de stress, uiteindelijk kreeg hij hartklachten en moest hij met een helicopter naar het ziekenhuis worden gebracht. Hij was gek gemaakt door zijn vriend, dat hij mee moest gaan, koste hem haast zijn leven. ga eerst goed oefenen want als je pas je rijbewijs hebt kan je nog niet genoeg rijden je weet alleen je motor onder controle te houden. Maar het is het wel waard , ik heb nooit spijt gehad van dat papiertje , motorrijden is mijn grote hobby ik ben nu 61 jaar en wil dit nog vele jaren doen, succes en een behouden vaart.:eek: :eek:

  A | 08-11-2013 | 23:13 uur | Reageer op dit bericht
  Ik heb 30 jaar mijn rijbewijs ,reed in de begin jaren midden in de winters door . Heb diverse motoren gehad ,Kawasaki z 500 , z 650 f2 , Yamaha rd 350 ypvs ,dan bijna 30 jaar niet gereden (Wel brom scooters) ,Toen weer begonnen met een Yamaha xj 600 ,daarna Kawasaki gpz 400 , en nu rijd ik alweer enkele jaren een Suzuki gsx 600 F uit 2001, een prima motor ,toch blijft de Yamaha rd 350 ypvs ,altijd mijn lievelings motor ,snel ,ligt ,en een mooi tweetakt geluid. Motor rijden heeft niets met cilinder inhoud en pk tedoen ,en super snel van A naar B te rijden ,het is gewoon puur genieten en dat kan ook met lichte motorensmile smile

Motorverhuur


Reageer

Naam:  
 
 
Je reactie:
 

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:
 
 
Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.