![]() |
juffertje | 18-09-2004 | 16:04 uur | Abonneer op dit bericht |
![]() ![]() |
![]() honda VT 600 |
Heheh valt nog wel mee, de negende theorie gehaald en nu staat er een datum voor bijzondere verrichtingen. Eigenlijk wou ik graag alles in een dag doen....maar op een of ander manier kom je bij die vent er niet door. Dus ben bang dat ik dit jaar geen ritje ga maken met het mooie weer. :-{ Dat is flink balen. Nu heb ik ook een vraagje. Heb een honda VT 600 gekocht, moet volgens de rijschool dus nu ook afrijden op een zwaardere klasse...en wat als dat door een of andere reden niet lukt....verteld die effe dat ik dan ook niet op mijn motor kan rijden...Jezus en daar kom je nu pas mee...!!!! Maandag heb ik dus rijles op een zwaardere...nou ik zal hem dus een poepje laten ruiken...pfff. Wat denken jullie ? heeft dit te maken met gewicht/lengte of gewoon iets anders ? bedankt juffertje |
|
![]() |
||
![]() |
annemien | 18-09-2004 | 16:34 uur | |
![]() |
Suzuki Bandietje |
Beter dat je er nu achter komt dan wanneer je A-beperkt zou hebben. Volgens mij zit het verschil hem in het vermogen, maar is dat best te doen. Zou je toch per se eerst dat lichte willen halen mag je 3 jaar licht rijden of opnieuw je rijbewijs gaan halen. Wat voor type motor reed je tot nu toe en wat ga je vanaf maandag rijden? Everybody needs to believe in something. I believe I'll have another beer. ![]() ![]()
|
|
![]() |
||
![]() |
risk | 18-09-2004 | 16:47 uur | |
![]() |
DL650 A |
Niet te zwaar aantillen!! =) =) Op een "zware" motor is het niet moeilijker dan op een lichte motor!! Je kan je rijschool ook voorstellen om op je eigen motor te lessen! Misschien is dat een idee?? Veel succes in ieder geval!! Poetsen???? ![]() Wat nou Poetsen? Met dit weer?? Remko
|
|
![]() |
||
![]() |
Eco | 18-09-2004 | 22:52 uur | |
![]() |
![]() Honda XL 600 V Transalp |
Niet druk om maken. Ik heb ook eens een rijles op de lichte fiets gedaan. Was erg leuk, maar de verschillen zijn niet spectaculair. De bijzondere verrichtingen zijn vrijwel gelijk. Of er nou 25 of 50 paardekrachten die 100 tot 200 kilo omhoog moeten houden maakt weinig uit. Als je de techniek beheerst lukt het op beide motoren en zo niet hou je ze beide niet op eigen kracht overeind. =) Het grootste verschil zit in de snelweg. Dat vond ik niet leuk met een lichte fiets. Je rijdt minder makkelijk weg van gevaarlijke situaties. Daar vond ik de zware motor makkelijker rijden. Kortom, het wordt eigenlijk makkelijker. :-) Groeten, Eco
|
|
![]() |
||
![]() |
Ozze Jan | 19-09-2004 | 07:56 uur | |
![]() |
BMW Rukker, Honda Sieske |
Succes in ieder geval, en verder sluit ik me helemaal aan, bij alle reacties hierboven ![]() ![]() ![]() En ik poets met Dasty, 1,69 pleuro's bij de Wibra
|
|
![]() |
||
![]() |
sire | 19-09-2004 | 10:22 uur | |
![]() |
VS 1400 |
heeeeeeeeeel veel sterkte , als wij het kunnen kan jij het zeker ook ! We zullen allemaal voor je duimen. groetjes sire Als idioten konden vliegen, was hiet hier en vliegveld !
|
|
![]() |
||
|
||
![]() |
-Jelmer- | 20-09-2004 | 17:19 uur | |
![]() |
Suzuki SV 650 S |
Geen probleem, zwaarder slaat idd niet op het gewicht en dat beetje extra vermogen op een lesmotor valt ook goed te overzien. Gaat je vast lukken. Sukses!
|
|
![]() |
||
Reageer