![]() |
Redactie | 29-10-2010 | 12:04 uur | Abonneer op dit bericht |
![]() ![]() |
![]() |
Honda heeft besloten de CBR250R ook in Nederland te voeren. Er zijn weinig motorfietsfabrikanten die vergelijkbare modellen aanbieden in het segment van sportieve 250cc- wegmotoren. Honda heeft met de CBR250R een sterke troef in handen. Honda verwacht de CBR250R uiterst competitief in de markt te kunnen zetten. ![]() De CBR250R wordt in de Thai Honda manufacturing Co. Ltd. de Honda fabriek in Thailand, geproduceerd en zal wereldwijd worden verkocht. De Europese markt maakt in 2011 kennis met de CBR250R. Juist vanwege deze 'global scope' is de CBR250R ontworpen onder het motto 'Sports Quarter for One World'. Het uitgangspunt bij het ontwerpen van de CBR250R was een motorfiets te ontwikkelen voor een uiteenlopend koperspubliek. Zowel voor beginners als meer gevorderde rijders biedt de CBR250R het plezier van een lichte en soepele roadsport. ![]() Lage kosten De stilistisch fraaie CBR250R biedt alle voordelen van een 250cc inclusief lage kosten, toegankelijkheid en souplesse. Samen met de veelgeroemde sportieve CBR rijkwaliteiten en de vloeistofgekoelde één cilinder motor heeft de CBR250R alles in zich om een succes worden. Ook zijn direct in het oogspringend fraaie kuipdesign zal de potentiële kopers zeker aanspreken. ![]() De Honda CBR250R is voor het eerst in Europa te zien tijdens de EICMA 2010, de internationale toonaangevende motorbeurs in Milaan, die gehouden wordt van 4 t/m 7 november. De Honda-stand bevindt zich in paviljoen 4. De CBR250R is vanaf maart 2011 in Nederland te koop. Bron: honda.nl |
|
![]() |
||
![]() |
A.J.T.Hassing | 29-10-2010 | 15:38 uur | |
![]() |
![]()
|
||
![]() |
||
![]() |
panniel | 31-10-2010 | 15:13 uur | |
![]() |
Mooi maar wie begint tegen woordig nog op een 250 cc? ik ben opgestapt op een 250 tweetakt yamaha, maar iedereen die je hoort wil eigenlijk niet lichter dan een 500 cc
|
||
![]() |
||
![]() |
Ad12 | 01-11-2010 | 17:35 uur | |
![]() |
![]() Yamaha TRX |
Leuk motortje en hoeveel of liever gezegd hoe weinig vermogen hebben we daarin? Veel vermogen is niet voor iedereen noodzakelijk maar een laag vermogen kan ook gevaarlijk zijn in het drukke en snelle verkeer.![]()
|
|
![]() |
||
![]() |
JK | 01-11-2010 | 22:18 uur | |
![]() |
Jammer dat het een één-pitter is. Voor binnendoor zijn die heel erg leuk, maar op de snelweg rijd het gewoon lekkerder met minimaal twee cilinders, zeker als we praten over 250cc. Sowieso hadden ze gewoon een 4-cil. blok moeten gebruiken zoals de oude CBR250RR. Over die oude gesproken, die oude ziet er toch veel bruter uit dan dit nieuwe model. Laten ze de VTR250 maar in Nederland invoeren!! Maar nee, Honda Nederland denk het weer beter te weten.
|
||
![]() |
||
Reageer