Louis-BMWR | 05-06-2009 | 18:45 uur | Abonneer op dit bericht Zend dit bericht naar een kennis Reageer op dit bericht
Wie is Louis-BMWR
BMW R1150R
Ik heet Louis en ben nieuw op dit forum.

Na een ongeval in 1977 heb ik 26 jaar geen motor gereden. Pas in 2003 weer opgestapt op een (mooie, hele goede) BMW K75. Pas eind vorig jaar een andere BMW (boxer) gekocht. Vooral omdat deze EVO/ABS had en weer wat meer vermogen. DE K75 was namelijk nog steeds perfect. Daarom ben ik verknocht geraakt aan BMW. Dat is kwaliteit.

Een bijzondere ervaring van deze week:

Via internet vond ik bij Motoport in Stadskanaal de motor van mijn dromen. Een R1150R uit 2004 met EVO/ABS en in de kleur en uitvoering die ik het mooiste vond. Deze kocht ik in september 2008. Omdat de garantie midden in de winter zou aflopen kreeg ik zelfs 9 maanden garantie.
Slechts twee dagen voor het einde van de garantieperiode ontdekte ik een lek aan de onderkant bij het uiteinde van de cardan. Na overleg met Motoport Stadskanaal kreeg ik toestemming deze bij Motoport te Eindhoven (Veldhoven) te laten inspecteren. Als het met een kleine reparatie verholpen kon worden dan mocht Eindhoven dat doen en de rekening naar Stadskanaal sturen.
De volgende dag kon ik al terecht. Alhoewel een flinke reparatie nodig bleek (men dacht aan de achterste keerring van de cardan) werd ik na overleg tussen beide dealers meteen geholpen. Men realiseerde zich dat ik er anders weer helemaal voor uit Breda moest terugkomen en maakte ruimte in de planning.
Halverwege de reparatie bleek de lekkage echter bij een keerring nabij de versnellingsbak te zitten. Dat is veel meer werk en kost meer tijd. Toch besloot men de reparatie af te maken om te voorkomen dat ik nog een keer terug moest komen. Natuurlijk werd de reparatie daardoor wel kostbaarder.
Motoport Eindhoven verdient een dikke pluim, vanwege de klantgerichte benadering. Ik werd immers die zelfde middag geholpen. Maar zij kunnen de reparatie nog bij de naamgenoot in Stadskanaal in rekening brengen.
Motoport Stadskanaal verdient daarom helemaal een warme douche en een groot compliment. Zij hadden mij ook helemaal naar Stadskanaal kunnen laten komen, maar hebben deze klantvriendelijke – maar voor hen duurdere - oplossing toegestaan. Dit is pas echt goede after sales service. Daarmee ben ik een zeer tevreden klant van Motoport (Stadskanaal en Eindhoven) geworden!

Met vriendelijke griet,
LouiS


Reageer

Naam:  
 
 
Je reactie:
 

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:
 
 
Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.