![]() |
sax | 05-02-2005 | 23:36 uur | Abonneer op dit bericht |
![]() ![]() |
Honda CB 600 S |
Mijn man heeft vandaag een proefrit gemaakt op een Honda CB 750. Aangezien wij beide geen enkele ervaring hebben wat betreft Honda heb ik een vraag. Tijdens het rijden trilt het stuur iets en in de bochten lijkt het wel of de motor naar buiten wijkt. Komt dit door het veel kleinere voorwiel? (is een stuk kleiner dan het achterwiel). Is dit normaal bij deze fietsen, met andere woorden, moet je wennen aan het rijden op deze honda. Hij rijdt nu op een Suzuki GS 650 GT. Volgens de verkoper zijn de banden goed op spanning, dus dat nemen we dan maar aan. Ik hoop dat iemand hierover iets kan vertellen. Alvast bedankt Alaaf Sax (B) |
|
![]() |
||
![]() |
risk | 06-02-2005 | 00:43 uur | |
![]() |
DL650 A |
Als je het niet vertouwt laat het apparaat dan door een expert bekijken of laat een aankoop keuring doen!! Het stuur hoort niet te trillen, volgens mij!! En loopt hij in iedere bocht naar buiten of maar 1 kant op?? suc6 en wees voorzichtig!!! xx Geen Motorweer???? Wie zegt dat!!!!! Remko
|
|
![]() |
||
![]() |
motortje | 06-02-2005 | 09:51 uur | |
![]() |
![]() Honda Deauville |
had een 750 uit 1982. Is ook zeer spoorgevoelig. het trillen kwam bij omdat er een kleine slag in het wiel zat. http://www.motorrrijles.nl
|
|
![]() |
||
![]() |
Superklomp | 06-02-2005 | 10:07 uur | |
![]() |
![]() |
Controleren: speling balhoofdlager, zwaar punt balhoofdlager, staat van de voorband, gebalanceerd of niet, en soms wil een motor ook nog wel eens met een specifieke band beter sturen. Mijn R850R heeft duidelijk voorkeur voor Metzeler MEZ 4, en dan zelfs nog met de vermelding B : speciaal voor BMW-Boxer. Ik heb deze er laatst op laten zetten, bij Jos Smit in Haarlem, en daarna stuurde de fiets beduidend strakker en vertrouwder. Trouwens, die voorkeur voor Metzeler MEZ 4-banden had mijn R100RT ook al. Die deed het ook goed op Michelin Pilot Road, maar wou ook eens Metzeler proberen omdat ik veel had gehoord over de lange levensduur van die band. Too old to die young
|
|
![]() |
||
![]() |
Hulzie | 06-02-2005 | 11:16 uur | |
![]() |
|
Hoort niet, kan diverse oorzaken hebben - versleten balhoofd, kosten onbekend - versleten balhoofdlagers , lagers zelf 52 € - slag int wiel - schadefiets - kromme vork Verkoper moet de oorzaak weten, en eerlijk zijn, anders koop je zulk spul gauw te duur Oost West Thuis best
|
|
![]() |
||
Reageer