rcas | 18-02-2005 | 17:02 uur | Abonneer op dit bericht Zend dit bericht naar een kennis Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Ik heb een Virago 250 lekker licht dingetje, de klacht is de volgende: Zo nu en dan als de motor warm is en ik moet bijvoorbeeld voor een stoplicht stil staan en ik geef geen gas meer dan wil de motor soms afslaan. Sneller stationair lopen heeft geen zin want hij slaat even zo goed af. Na dit afslaan doet hij het weer prima...kan dan een of twee dagen weer goed rijden totdat het probleem zich weer voor doet. Nu zat er een scheurtje in het inlaatspruitstuk, deze is vervangen en dit leek in eerste instantie te helpen...doch niet. Nu heeft de motor een aantal jaar stil gestaan bij de vorige eigenaar. Ik heb hem dus net 2 maanden..IEMAND ENIG IDEE???? rcastricum000@wanadoo.nl

  Jerna | 18-02-2005 | 17:11 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
BMW Rockster
Mogelijke oorzaak kan het niet synchroon lopen van je carburateurs zijn.

OK wie volgt?



--
Groetjes van de enige echte TFB.

  Hulzie | 18-02-2005 | 17:14 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Kan ook, maar van het vervangen inlaatspruitspuk even de imbusjes natrekken (valse lucht) Poloft/schiet ie ook af en toe? Appels en Peren??

jaren stilgestaan (en alle bezineresten uitegslagen, gumaanslag etc)

- wel carburateurs schoongemaakt?
- tank leeg gegoten en gespoeld?
- filter in tank nagezien en zo nodig vervangen door een externe?
- 1e tank wel gereden met petrol?

(is alle oude rommel en aanslag van het stilstaan wel verwijderd dus)

Oost West

Thuis best





Dit bericht is gewijzigd door Hulzie op 18-02-2005 @ 17:17

  rcas | 18-02-2005 | 17:57 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Nee hij schiet niet (appels en peren). Doch een ploffend uitlaadgeluid denk ik wel soms te horen.
Alle filters zijn echt schoon en vernieuwd er zit geen water of aanslag in de tank. Tussen tank en carb. zit een ectra filter........HELP. Hoe stel ik het synchroon lopen af?



Dit bericht is gewijzigd door rcas op 18-02-2005 @ 18:00

  Hulzie | 18-02-2005 | 18:24 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Dat plofje wat je omschrijft, is synchroon stellen, daardoor kan ie af en toe afslaan

Synchroon Stellen
Motor warm laten draaien
Motor uit zetten
Tank eraf halen
Meters monteren
,Sluit de vacuüm leidingen van de synchroon meter aan op de vacuüm poort van de carburateur, deze vacuüm poort zitten aan/in het slangetje wat van de carburateur naar het luchtfilter loopt, koppel deze slang los en sluit de apparatuur aan op de carburateur Het kan ook zijn dat je deze op de vacuüm poort moet aansluiten, dit verschilt per type, dan moet je eerst de schroeven verwijderen Aparte benzinefles aansluiten
Motor weer starten
Stel op 1000 Rpm en op 2000 en 3000 Rpm Indien het verschil groter is dan 10 mm Hg (0.4 in Hg) tussen de twee cilinders moeten deze opnieuw gesynchroniseerd worden, is de waarde kleiner dus niet. Stellen doe je middels de synchroon schroeven de verdraaien / balans schroeven Stel verder de carburateurs gewoon synchroon aan elkaar, ga uit van de waarde die de carburateur met de laagste waarde aangeeft en stel de ander hier naar toe. Bij de een is het aansluitpunt van de meter de verbinding van de ene carburateur naar de ander, dan moet je deze losgooien, je ontdekt het vanzelf, trek het slangetje los en leg je vinger op de nippel, deze moet vacuüm zuigen, dan heb je de juiste.
Bij de ander is het het slangetje wat van de carburateur naar het luchtfilter voert, maar in beide gevallen moet je bij het loshalen vacuüm kunnen voelen.
Bij mijn eigen zijn het gewoon twee messingkleurige nippels aan de carburateur en er zit geen slang o.i.d. aan, CV 44 carburateurs, vandaar de wat vage uitleg hoe deze aan te sluiten, ik heb verschillende typen gesteld en ze zijn niet alle gelijk aan elkaar. In het boek, de clymer manuel staat het vast wel duidelijk omschreven. Verder de aanwijzing volgen die staan op de handleiding van de meetapparatuur er zit verschil in de apparatuur en er gaat niks boven de aloude kwikkast.

Uitleg :

Ik zal pogen een beetje uitleg te geven over het dure woord synchroon stellen. Dat is niks meer dan de beide carb. gelijk aan elkaar stellen. Hetgeen domweg inhoudt dat de beide gaskleppen/schuiven EXACT tegelijker tijd opengaan en EVENVER sluiten, dat is in feite alles, en dat regel je met de stelschroef van de betreffende carb. Bij een tweepitter ben je daartoe altijd meters nodig, bij een vier ook maar als je een 4 pittercarb. blok erachter weg hebt kun je ze ook op het oog stellen, doch wanner er geen reden toe is haal je ze er niet achter weg en is het middels het aansluiten van de vacuüm nippels veel makkelijker. Indien je ze niet gelijk kunt krijgen dan is meestal de oorzaak, bij mij steevast een lek inlaatspruitstuk/rubber. Oorzaak kan dan zijn of lek inlaatspruitstuk/rubber of lek membraam of valse lucht. (gewoon bij het luchtfilter) Vragen? stel ze maar, stel wekelijks synchroon oftewel gelijkstellen

Hoe?

Bij de tweepitter doe ik het met de Bhoemstraat, zorg dat je eerst de handleiding goed doorleest en de demping juist insteld. Anders lukt het niet. Bij de 4, kwikkast, en voorheen met een 4 kloks Bhoemstraat.

Wat als ie niet goed staat?

Een en ander is uiteraard van toepassing als de sproeiersetting okay is, maar daar mag je in alle redelijkheid vanuit gaan. Lekkage en/of valse lucht is funest voor goed synchroon staan.

Wat als ie niet goed synchroon staat.

Dat heb je gewoon gedonder in't vooronder Ploffen in de uitlaat etc. etc. echt bij schieten af, dat kennen we allemaal wel, twee cyl. met twee carb. zijn daar beregevoelig voor, in tegenstelling tot een hd b.v. die luistert daar niet naar daar die maar 1 carb heeft, als een 4 pitter niet goed staat start ie niet op 4 poten en schiet ie ook af en toe, doch minder erg dan een 2 cyl. met 2 carb. Stand van gas naalden heeft niks te maken met periodiek synchroon stellen, deze staan gewoon goed, mits synchroon stellen na andere naalden gemonteerd te hebben Qua klokken, only Bhoem klokken werk ik mee, daar die gewoon een zeer goede demping hebben, zijn wel eens zo duur als de goedkope, maar dat zijn ze waard. (setje voor een 4 carb. systeem kost 249 euro, een 2 carb versie de iets meer dan de helft geloof ik) Laten stellen heb ik eenmaal laten doen, en was nog niet goed ook, betaalde ik 120 gulden voor, daarna ben ik het zelf gaan doen want kon toen klokken kopen voor 180 gulden dus dat was rap terug verdiend. Wie ut eens wil zien, dat kan best eens op een zaterdag, niet teveel in 1 keer, maar kan wel gezellig zijn.
• 2 carb. Motoren zijn gewoon heel gevoelig omtrent goed synchroon staan.
• 1 carb fiets, de hd, is ook niet perfect, heeft hiervoor weer stoterstangen die telkens loslopen met als gevolg dat de kleppen en de rest van de cyl. kop vaak naar zijn grootje gaan, = tik in blok.

De vacuüm die bij het stellen wordt opgewekt, wordt opgewekt door de cyl en zuigers, dat is de -waarde die je op de klokken afleest, en die waarde moet van elke carb. gelijk zijn. Verder aan oorzaken van niet goed te krijgen nog toe te voegen. De O ring of de pakking die achter het inlaatspruitstuk zit, maar dat ontdek je tijdens het stellen pas

Factoren die van belang zijn het stellen

Zeker weten dat je geen lekke uitlaatpakkingen hebt = ook valse lucht.
Geboorde uitlaten zijn moeilijker, tegendruk moet hetzelfde zijn.
Andere luchtfilter maakt het moeilijker.
Ik voldoe zelf aan alle bovenstaande, 0,0 demping in mijn handgemaakte uitlaten, maar voor het stellen voorzie ik ze van dempers, dat is makkelijker Ik heb geen Intruder carburateurs, wel dynakit, maar dat went wel.
Ik heb S&S filters met spons dus, deze zet ik twee dagen voor het stellen opnieuw in de filterolie, anders heb ik onevenredige lucht toevoer, en dat wordt ook gezien als valse lucht.

Motoren voorzien van Dynakit gaat moeilijk daar de kwaliteit van het materiaal gewoon slecht is, gasnaalden daarvan gaan ongeveer 10.000 km mee, en zijn dus meestal in staat van ontbinding, wordt tevens gezien als valse lucht.
De gaskabel mag niet versleten, bij een twee carb. Systeem gaat die kabel van beide gaskleppen naar een tonnetje en dan gaat ie verder als 1 kabel naar het handvat, als het tonnetje versleten is gaan de gaskleppen niet tegelijk open en dan heb je altijd verschillende waarde’s, dan kun je alleen stationair stellen.


Maar synchroon stellen kan iedereen en is de investering meer dan waard

Voor wie?

Soms is het even zoeken naar de stelschroef.

Welke klokken

Let erop bij die meters dat je die met de laagste -meetwaarde neemt. Dat is naar ik meen, - 0,06 - 0,1 bar. Hoe lager de waarde, hoe fijner je de afstelling krijgt, en let op optimale demping, want anders kun je twee maal.
En...........misschien ligt er nog ergens een tweekoloms kwik kolom meter voor je in de hoek, dat is het neusje van de zalm


Oost West
Thuis best

  rcas | 19-02-2005 | 13:19 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Hulzie erg bedankt voor je uitleg...ik ga het met iemand proberen....je hoort of leest het nog wel.

Advertentie

  rcas | 19-02-2005 | 13:23 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Ik zit momenteel op mijn werk maar bedenk dat ik volgens mij maar 1 carb. op de motor heb...we gaan kijken.

  risk | 19-02-2005 | 13:25 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Wat ik van deze virago weet is dat, van 1 van de pitten, de bekabeling en de bobine nog wel eens wil doorslaan naar het frame!!

Volgens mij van de achterste pit, maar daar ben ik niet 100% zeker van.

Waar ik wel zeker van ben is dat zo'n ding zonder vonkjes erg slecht loopt!!! =) =) =) =) =)

xx Geen Motorweer????

Wie zegt dat!!!!!

Remko

  rcas | 19-02-2005 | 13:32 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Kweet het zeker ik heb maar 1 carb. Wat het doorslaan betreft dan moet de motor toch voortdurend klachten hebben?

  Hulzie | 19-02-2005 | 13:37 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Bij 1 carb. hoef je niet synchroon te stellen

Maar de boel wel schoon maken

Oost West
Thuis best

  risk | 19-02-2005 | 13:47 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Niet perse!!
De weerstand van een kabel verandert als hij warmer of kouder wordt en de vochtigheids graad speelt ook een rol!!!

xx Geen Motorweer????

Wie zegt dat!!!!!

Remko

Advertentie

  Hulzie | 19-02-2005 | 13:52 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Risk bedoeld de bobine. (vermoedelijk bougiekabels, die zijn te vervangen)
1 carb. kun je qua synchroon niks aan stellen, dus ook geen koppijn van krijgen

Oost West

Thuis best





Dit bericht is gewijzigd door Hulzie op 19-02-2005 @ 13:53

  rcas | 19-02-2005 | 14:22 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Voor mij houdt het contact met jullie voor vandaag op...........(mijn werk zit erop) ik ga het doorslaan zeker nakijken en wat betreft het schoonmaken van de carb. ik ben voor de volle 100% overtuigd dat dit niet meer nodig is! Bedankt voor de mogelijke tips ik ga aan de slag.

  Hulzie | 19-02-2005 | 14:28 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Als ik het goed begrijp waren ze allemaal gezond daar vandaag (anders had je geen tijd)

Als je morgen weer dienst heb, schrijven we morgen verder, mijn vrouw heeft ook weekend dienst!!!!!

Oost West
Thuis best

  rcas | 22-02-2005 | 20:21 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Inmiddels is de carb wederom geheel schoon gemaakt, heb ik een flesje anti-rommel in de tank extra gedaan en kreeg ik van een dealer te horen dat ik maar eens andere benzine moest gaan tanken 98 ipv 95....hopen dat dit werkt!

  Hulzie | 22-02-2005 | 20:52 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
En zat er vuil in de carb? In een sproeier?
Filter AAN de kraan IN de tank ook schoongemaakt?
Van 98 of 95 kan ie niet afslaan, 98 heeft een betere smering en is duurder

Oost West
Thuis best

Advertentie

  rcas | 23-02-2005 | 14:41 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Carb. was op het oog geheel schoon. Tank is schoon in extra filtertje tussen tank en car. zit niks....ik ga rijden en tot nu toe geen problemen maar dat zegt nog niks.....ik schrijf wel weer bij opkomende problemen.

  rcas | 10-03-2005 | 17:51 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Helaas maar waar hij slaat nog steeds zo nu en dan af. Tanken met 98 maakt niets uit en de extra benzine toevoegingsreiniger helpt dus ook niks.......buiten alle al geprobeerde zaken WIE WEET ER NOG IETS OF IS BEKEND MET DIT PROBLEEM???
Ik bemerk wel dat hij op die momenten een wat ploffender geluid onderin maakt....


Dit bericht is gewijzigd door rcas op 10-03-2005 @ 17:55

  Hulzie | 10-03-2005 | 18:49 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Inlaatspuitstuk al ingespoten met remreiniger om te zien of ie daar lek is of op een andere wijze valse lucht zuigt? (geplof onderin) Synchroon kan niet, want is een 1 carb versie, gare bougie of kabel of dop kan wel

Oost West
Thuis best

  Viking64 | 10-03-2005 | 20:42 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
R1150R R100RS VW-T4 matzwarte opoefiets
Vraag anders GT750 eens hier op het forum.
Hij woont in Sweet Lake City. Ook weer geen wereld afstand van Castricum smile



VIKINGS have more fun!!

  rcas | 14-03-2005 | 12:04 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Helaas hij slaat nog steeds zo nu en dan af doch als ik op die momenten de choke helemaal open zet dan blijft hij wel draaien....WIE o WIE?

Motorverhuur

  EagleBiker | 14-03-2005 | 16:09 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Doe eens een antwoord op de vaker gestelde vraag over bougiekabels, bougiedoppen en bougies zelf! Althans als je geholpen wilt worden :-)

Ik weet ook nog wel een 535 van '91 te koop. Is een familiestuk (van mijn vrouw) waarvan we afscheid nemen wegens zwangerschap (bij mijn vrouw). Kost weinig en is goed. >> die is nu dus VERKOCHT <<<

Greetz,

Eagle



Dit bericht is gewijzigd door EagleBiker op 21-03-2005 @ 14:54

  Jerna | 14-03-2005 | 17:41 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
BMW Rockster
 Quote:
 buiten alle al geprobeerde zaken WIE WEET ER NOG IETS OF IS BEKEND MET DIT PROBLEEM???
Misschien is het een idee om even te vermelden welke dingen je nu inmiddels dan hebt gedaan. Dan zijn er hier ongetwijfeld deskundigen die daar nog nieuwe probeerdingen aan toe kunnen voegen!
--
Groetjes van de enige echte TFB.

  rcas | 17-03-2005 | 07:49 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
sorry voor het late bericht.
Carb. is 3x uit elkaar gehaald en geheel schoon gemaakt, doorgespoten e.d./nieuwe sproeiers.
Extra benzinefilter geplaatst tussen tank en carb.
Tank is schoon en watervrij.
Nu heeft de zaak de vacuumpomp uitgesloten van deelname om te bekijken of daar de oorzaak zit.
Wat ik alleen nog niet heb gedaan zijn de Bougiekabels/bobine vervangen. Dit zou mijn laatste optie zijn om te vervangen. Op dit moment waarbij de vacuumpomp is omzeild loopt de motor (nog) goed, maar dat zegt nog niks hij kan misschien zoals voorheen zomaar weer de storing geven, maar tot dusver nog niet. Ik ga deze morgen weer ff rijden. Bougies zijn wel vernieuwd.
Overigens als de motor de kuur vertoond en ik doe de choke op dat moment geheel open gaat de motor niet direct naar een veel sneller toerental maar hij blijft dan wel lopen....

  Superklomp | 17-03-2005 | 09:05 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Superklomp
Met het vervangen van de bougies zou je probleem wel eens over kunnen zijn, volgens mij kan de vauumpomp toch niet zoveel invloed hebben? Hulzie?





Too old to die young

  Hulzie | 17-03-2005 | 09:45 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
 Quote:
 Nu heeft de zaak de vacuumpomp uitgesloten
Dan kan het nog zo'n zaak zijn, maar het is mensen werk en kunnen fouten maken, dat kan niet bij een benzinekraam met een open-res-en Pri stand (dat is een vacuum carburatiesysteem kraan met een membraam rubber erin, die kun je in theorie vervangen, maar in de praktijk nieuw rubber plaatsen aan de kraan , het membraam gedeelte, werkt niet en is duur, Andere kraan werkt wel, als dat de oorzaak is) echter bij een kraan met de standen Open - res - dicht, kan dat wel,

- wat voor kraan heb je?
- of hebben ze die aangepast
- en hoe?

Het zijn van die domme dingen, maar daar ben ikzelf eens mee het schip in gegaan.

(was een GS 550, lek membraam, troep vervangen, 30 euro voor een nieuw rubber voor t membraam, en dat is imitatie, want origineel zijn ze er niet, opdat het nooit goed gaat, en toen op marktplaats een hele benzinetank gekocht met kraan voor...........5 euro in Hardenberg, kraan overgezet en motor rijdt nog steeds goed)

Al doende leert men, maar toen was ik echt boos op die kraan en alles wat erbij hoorde, tig keren carburateurs schoongemaakt, vlotters bleven overlopen, motor bleef inhouden, dat was de oorzaak

Oost West

Thuis best





Dit bericht is gewijzigd door Hulzie op 17-03-2005 @ 10:04

Advertentie

  Superklomp | 17-03-2005 | 12:52 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Superklomp
Oh ja, dat is ook zo, natuurlijk heeft de vacuumpomp invloed. Niet aan gedacht.





Too old to die young

  risk | 17-03-2005 | 21:50 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
DL650 A
Vacuum pomp???
Op een Virago???
Waar dan???

=)

xx Geen Motorweer????

Wie zegt dat????

Ikke niet!!!

Remko

  annemien | 17-03-2005 | 21:52 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Suzuki Bandietje
Vacuum, pompen, viagra...

Waar gaat dit toch allemaal heen? =)



Everybody needs to believe in something.
I believe I'll have another beer.

Mzzl Soes

  Superklomp | 17-03-2005 | 22:45 uur | Reageer op dit bericht
Wie is Superklomp
 Quote:
 Vacuum pomp??? Op een Virago??? Waar dan???

Zie je wel, ik weet er niet veel van :wink::wink:





Too old to die young

  Hulzie | 18-03-2005 | 00:28 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Het is Vacuum benzinekraan en vacuum carburateur.

Bij een motor komt er geen pomp aan te pas

Oost West
Thuis best

Advertentie

  rcas | 21-03-2005 | 13:28 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Aan de andere kant van de tank zit een vacuum gedeelte die nog steeds orgineel en dus standaard is Volgens de zaak mankeerd er niks aan. Desondanks loopt de motor nog steeds goed. Ik denk dat ik alleen problemen kan krijgen als de motor de reserve van de benzinetank gaat aanspreken.
Sorry maar kan je mij nogmaals uitleggen wat de vacuum doet en wat er nu wel/niet gebeurt waardoor de motor blijft lopen en de oude kuur niet meer vertoond.
Waarvoor dient trouwens de PRI stand op mijn kraan...?



Dit bericht is gewijzigd door rcas op 21-03-2005 @ 13:34

  EagleBiker | 21-03-2005 | 14:49 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
 Quote:
 Volgens de zaak mankeerd er niks aan. Desondanks loopt de motor nog steeds goed.
Dus de problemen zijn over? Gefeliciteerd!

Greetz,
Eagle

  EagleBiker | 21-03-2005 | 14:50 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
 Quote:
 Inmiddels is de carb wederom geheel schoon gemaakt, heb ik een flesje anti-rommel in de tank extra gedaan en kreeg ik van een dealer te horen dat ik maar eens andere benzine moest gaan tanken 98 ipv 95....hopen dat dit werkt!
Welke dealer heb je in vredesnaam! Ik krijg sterk het gevoel dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Laat ik nou net mijn handboeken (van de Virago's) hebben verkocht. Ik kan je dus niet echt (meer) verder helpen.
Zoek op het web (of bij Hulzie) een handboek en ga stap voor stap wat mogelijke oorzaken elimineren. Zeker weten dat je een aangenaam rijdend brommertje over houdt.
En uh, zeg die dealer ff vaarwel ...... of wil je wachten tot-ie adviseert om eens lpg te tanken? ;-)

Maar zonder dollen, sterkte! En succes gewenst!


Greetz,

Eagle



Dit bericht is gewijzigd door EagleBiker op 21-03-2005 @ 20:01

  Hulzie | 21-03-2005 | 15:02 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Wat ut vacuum doet.

Niet veel, maar net genoeg

Carb. maakt vacuum, en en geeft dit door aan bezinekraan, dit diet de benzine vlotter stromen. Maar bij helemaal geen vacuum, heb je ook geen benzine, dus het vacuum zorgt voor voldoende dosering benzine



Oost West
Thuis best

  rcas | 21-03-2005 | 18:09 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Eagle biker niet zo minderwaardig over mijn motor door hem "brommertje" te noemen het gaat niet om de cilinder inhoud maar hoeveel plezier je eraan beleeft. Hulzi en de anderen erg bedankt voor alle tips en adviezen. Zoals jullie weten heeft het probleem zich tot dusver niet meer voorgedaan.........en ik ben lekker aan het rijden.
Bij problemen hoop ik weer op jullie te kunnen bouwen, en heb je ooit brandwonden dan weet ik wel weer raad en daad.......Groeten Ruben.


  EagleBiker | 21-03-2005 | 20:01 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
Tsjonge jonge, je hebt nog een hoop te leren. Bijvoorbeeld dat alle motoren brommers zijn .... Voor mij zijn alle motoren motoren, dus ook de hele grote.
Zoek het maar lekker uit verder. Als je de topic terugleest weet je waarom.

Greetz,
Eagle

  rcas | 22-03-2005 | 12:43 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250




Dit bericht is gewijzigd door rcas op 22-03-2005 @ 12:48

  rcas | 22-03-2005 | 12:43 uur | Reageer op dit bericht
Wie is rcas
Yamaha virago 250
Eaglebiker bedankt voor alle moeite en uh...niet zo snel aangebrand....daar is het leven te kort voor. Groeten en veel brommer plezier...!

  EagleBiker | 22-03-2005 | 14:04 uur | Reageer op dit bericht
Foto4
ké :-)

Greetz,
Eagle


Reageer

Naam:  
 
 
Je reactie:
 

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:
 
 
Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.