![]() |
dhees | 14-10-2005 | 15:36 uur | Abonneer op dit bericht |
![]() ![]() |
![]() kawasaki z 650 |
Ik heb een kawasaki z650 gekocht in onderdelen. Na hem vrijwel geheel in elkaar te hebben gezet blijkt dat de motor niet boven de 5000 toeren komt. Verder mist de moter af en toe een paar slagen bij stationair draaien. Mischien heeft dat verband met elkaar! Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen? De carburateurs zijn uit elkaar geweest en waren niet vies, De ontsteking heb ik niet gecontroleerd maar stationair of onder de 5000 toeren is er geen probleem. Het vervroegingsmechanisme loopt soepel. In het toerengebied dat wel toegankelijk is loopt de moter goed. Zelf heb ik het idee dat (dit is gokken hoor) de hoofdsproeiers het niet doen. Die zijn echter schoon. Hopelijk weten jullie meer en hoef ik niet meer met de trein tussen Adam en utrech. Dat is nl. zwaar *****, Groeten, David |
|
![]() |
||
![]() |
Dikkie Dik | 14-10-2005 | 21:24 uur | |
![]() |
![]() suzuki gsx750es |
Zit er wel een luchtfilter op?. Gr.DD. Burn it.
|
|
![]() |
||
![]() |
nico K2 | 09-12-2005 | 22:49 uur | |
![]() |
Gl1000 K2 |
Moie Ontluchting van de benz.tank control. Onluchting van de vlotterkamers control. Vlotterniveao control. Benzine filters (ook in de tank) bij de benzine kraan als die aanwezig is control. Dit zijn een paar dingentjes die mij zo te binnen schieten (Te weinig benz. dus). Hoofdsproeiers kunnen verkeerd zijn. Probeer een paar hoger in het getal als wat er op staat. Succes Nico Motorrijders zijn net insekten. Als het mooi weer is komen ze uit alle hoeken en gaten naar buiten. groetjes Nico
|
|
![]() |
||
Reageer