Reacties (6)
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Het is en blijft goed en duur, nu maar wachten op de R1200R. Too old to die young
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Dank Smurf voor deze geweldige service. Kunnen we jou niet "opperhoofd testen" maken hiero? ![]() Het is inderdaad een fijne fiets die R1200RT. (alleen ozze..... voor mij 2 cilinders te weinig.. ![]() hou de goeie kant boven Strat
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() ![]() Groetjes uit Limburg, Bert Af en toe poets ik de Rukker met Dasty
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Wel 2 cylinders te veel, maar toch errug mooi ![]() ![]() ![]() VIKINGS have more fun!! |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
|
Superklomp, ik ben het roerend met je eens. Wachten op de R1200R, 95 PK en 120 NM koppel ? Sta te trappelen !!!! Zeer doordacht weer die RT. Superkuip en de kwaliteit druipt er weer vanaf. Maar helaas teveel plastic voor mij. Een ST kan nog net vooral dat eigen gezicht. Scheur veilig, let op mij Ronald
|
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
Ik vind die K1200R ook een beest, 2 cilinders te veel, mar wie weet..... Too old to die young
|
|||||
Reageer
|
|
|
|
|
|