Ducati schittert in Xerox’s nieuwe wereldwijde reclamecampagne

Ducati schittert in Xerox’s nieuwe wereldwijde reclamecampagneDucati Motor Holding maakt deel uit van Xerox's meest ambitieuze campagne ooit.

De komische campagne, die op 7 september in de V.S gelanceerd werd, suggereert dat Ducati medewerkers meer bezig zijn met het digitaliseren en vertalen van documenten in plaats van zich te concentreren op het bouwen van 's werelds beste motorfietsen. Scènes waarin een Ducati windtunnelsessie verstoord wordt door een kantoormedewerker die vraagt of er nog wat documenten vertaald kunnen worden en één waarin een bezoek wordt gebracht aan het Ducati hoofdkantoor waar iedereen zijn werkzaamheden op hoge snelheid uitvoert, communiceren perfect de boodschap dat een bedrijf zich hoort te richten op haar core business en het back office gedeelte aan Xerox moet overlaten.

"We mogen onszelf gelukkig prijzen dat we geweldige partners hebben die samen met ons, zij aan zij, willen tonen hoe hun bedrijf profiteert van hetgeen waar Xerox goed in is" zei Christa Carone, Hoofd Marketing bij Xerox. "Door op innovatieve wijze gebruik te maken van iconische merken, snijden we door de warboel aan de hand van innovatieve media zoals interactieve billboards en opvallende digitale advertenties. Het gaat erom het vernieuwde Xerox op frisse en boeiende wijze te communiceren om zo het oude imago van Xerox te doorbreken en te laten zien dat de breedte en diepte van onze services en technologie vergroot zijn".

"Deze campagne bewijst maar weer eens de effectiviteit van de langlopende samenwerking tussen Ducati en Xerox" beargumenteerde Ducati's Marketing Directeur, Diego Sgorbati. "We zijn vereerd dat we onze producten mogen presenteren en onze toewijding voor het hoge niveau van klantenservice mogen demonstreren door het gebruik van de processen van marktleider Xerox. De campagne omvat onze merkwaarde van "authentieke Italiaanse prestaties", en het moge duidelijk zijn dat Xerox als geen ander Ducati's toewijding voor perfectie begrijpt. Wij zijn blij met het enorme potentieel die deze campagne ons biedt buiten de traditionele motoromgeving en de toegenomen zichtbaarheid van het merk en het motorrijden in zijn geheel".

De campagne zal later dit jaar gelanceerd worden in Europa, uitgebreid met een veelzijdige multimedia campagne met communicatie in drukwerk, televisie, internet en op luchthavens. Behalve Ducati, bevat Xerox's "Real business" campagne nog een aantal andere wereldbekende premium merken zoals Mariott Hotels & Resorts, de New York Mets en de Notre Dame University.

De videoclip waarin Ducati, als innovatief en resultaatgericht motormerk haar vertrouwen legt bij de kantoorprocessen die Xerox haar aanbiedt, kunt u online vinden op:
www.realbusiness.com/#/document-management

De windtunnelscene vindt u hier: www.youtube.com/watch?v=e6reT9Ux_gI







Bron: Ducati.com
Stem of voeg toe aan:
| Meer

Reageer

 
Naam:  
 
 
Je reactie:
 

Smiley lijst
Klik op een smiley om deze in te voegen in je bericht.
:neutral: :smile: :cry: pirate :depressed :sad: huh?? xd tear :eek: :p :glasses:
:cool: :laugh: :evil: :embarrass :disappoin :wink: :razz: :rolleyes: :twisted: :mrgreen: :redface: :question:
xd :ack: :?: :ermm: :devious: :knockedou :pukey: :bored: :bandit: :kwijl: :arrow: :alien:
:angry: :tired: :angryfire :sleep: :hurt: :lol: :grin: :lick: :exclaim: :ohyeah: :idea: :biggrin:
:chinese:
 
 
Welke dag is het vandaag?
 Even geduld aub...
Vanwege spam is deze controle helaas nodig.
Als je lid wordt van BikeNet.nl kan je direct je bericht plaatsen.
Bovendien houden we je dan op de hoogte van nieuws en andere ontwikkelingen op motorgebied.

Zoeken

 
 

Dealer-acties

Evenementen

Motorverhuur

Toertochten

Motorvideo's