Na de introductie van de eerste zes nieuwe Suzuki modellen in Rome werden begin deze
maand de nieuwe GSX-R600 en Nederlands populairste Supersportmachine, de nieuwe
GSX-R750, geïntroduceerd in Parijs.
Sinds de introductie van de eerste GSX-R in 1985 domineert Suzuki het Supersportsegment
met baanbrekende vermogens, gewichten en tal van technische innovaties. Zo introduceerde
Suzuki als eerste het lichtgewicht aluminium frame, de upside down voorvork met radiale
remklauwen, dubbele gasklephuizen voor een optimale gasreactie en uiteraard het S-DMS
systeem waarbij rijders hun eigen mapping kunnen kiezen. Ook de nieuwe GSX-R600 en
GSX-R750 doen niet onder voor hun voorgangers en zijn de nieuwe maatstaf in het
supersport segment!
GSX-R600, Balanced Performance
Sublieme handling in combinatie met het krachtigste en meest efficiënte 600cm3 motorblok
ooit gebouwd door Suzuki, dat is de nieuwe GSX-R600! Een prestatie waar de ingenieurs
van Suzuki trots op zijn. Voorzien van de nieuwste elektronica uitgerust met het S-DMS
Systeem voor een perfecte mapping in iedere omstandigheid. Lichtere wielen geven, in
combinatie met de vernieuwde voorvork en schokbreker, nog betere acceleratie en
rijeigenschappen. Daarnaast is de GSX-R voorzien van een verbeterde aërodynamica in
combinatie met een opwindende nieuwe styling.
De 2008 GSX-R600 de enige échte race replica! Kleuren : wit/zilver, zwart en blauw/wit
Leverbaar : voorjaar 2008


GSX-R750, The Original Racer Replica

Als enige fabrikant is Suzuki in staat gebleken een competitieve 750cc Supersport machine
te bouwen. Al jaren combineert de GSX-R750 de handelbaarheid van een lichte 600cc motor
met het brute vermogen van een 1.000cc. De GSX-R750 geldt als het ideale compromis voor
top rondetijden op elk circuit maar ook voor veel plezier tijdens de dagelijks kilometers op de
openbare weg.
Net als de GSX-R600 is ook de GSX-R750 compacter geworden voor een betere handling.
Een nieuw gegoten lichtmetalen frame, opwindende nieuwe styling en een nog betere
aërodynamica. Een geavanceerd motormanagement- en brandstofinspuitsysteem, met de
mogelijkheid om tijdens het rijden een andere motormapping te selecteren, zorgt in
combinatie met het nieuwe motorblok voor nog meer vermogen. De volledig instelbare highperformance
vering en de radiaal gemonteerde remklauwen zorgen ervoor dat dit vermogen
perfect te hanteren is.
De 2008 Suzuki GSX-R750. Met het krachtigste en meest efficiënte hightech 750 cm3
viertaktmotorblok dat Suzuki ooit ontwikkeld heeft. Goed voor Superbike-prestaties in
combinatie met het gewicht en de handling van een 600cc Supersports!
Kleuren : blauw/wit, zwart en oranje/zwart
Leverbaar : voorjaar 2008

Bron: Suzuki.nl