![]() |
gs750 | 18-10-2000 | 09:23 uur | Abonneer op dit bericht |
![]() ![]() |
![]() |
Mijn suzuki gs750 is 21 jaar oud en pas gereviseerd.Er is een vierinéén uitlaat op gemonteerd en open luchtfilters. Het volgende is het geval.Bij het starten loopt hij vaak op drie cilinders. En nu lijkt het te helpen om op de carb.overdruk slang van de tweede vlotterbak van links te Blazen.Dan hoor je de vierde cilinder direct bijkomen.Ook houd de motor in bij de vijfde versnelling tijdens het gas bijgeven.Wie heeft er nog leuke iedeeen? André |
|
![]() |
||
![]() |
Danny. | 23-10-2000 | 00:54 uur | |
![]() |
![]() |
Op drie cilinders lopen: Begin bij het begin, dus zorg dat de bougies in orde zijn. Controleer dan de klepspeling. Is ook deze in orde, doe dan een compressietest. Het is heel belangrijk dat de compressieeinddruk van alle cilinders (bijna) gelijk is. Is dit niet zo, dan lekt er waarschijnlijk een klep. Als dit alles goed is, dan zijn de carburateurs aan de beurt. De vlotterniveaus moeten perfect staan afgesteld. Vaak komt het voor dat een vlotternaald lek is. Hier zijn mooie (imitatie) revisiesetjes voor te koop. En dan uiteraard goed synchroniseren. Het is een hoop werk, maar als je het goed doet heb je ook een hoop resultaat! En dat haperen in de vijf, dat is wel typisch. Ik vind, zoals u het omschrijft, een beetje op een kapotte versnellingsbak lijken. De tandwielen worden dan niet goed gekoppeld, waardoor hij bij het gas geven steeds even uit de versnelling schiet. Maar uiteraard hoop ik voor u dat het iets eenvoudigers is! Succes ermee, Ik zie je op de motor, Danny
|
|
![]() |
||
![]() |
free biker | 14-05-2011 | 15:25 uur | |
![]() |
Hallo bikers ik rij een gs750 uit 77-78 en hij verbruikt veel olie een liter op nog geen 1000 km nu denk ik dat mijn blok toe is aan een revisie ik ://www.ben-motoren.com/ woon in de achterhoek is er iemand die mij een goed en een betaalbaar adres voor mij heeft mvg free biker
|
||
![]() |
||
![]() |
Simon | 25-04-2014 | 23:04 uur | |
![]() |
Je kan een kijken naar de kleprubbers. Deze rubbers dichten de kleppen aan de bovenkant af en houden daarbij de olie tegen. Het kan zijn dat de rubbers zijn versleten. Na verloop van tijd verminderd de elasticiteit van het rubber. Succes
|
||
![]() |
||
Reageer