![]() |
Michel62 | 20-04-2001 | 04:41 uur | Abonneer op dit bericht |
![]() ![]() |
||||||||
![]() |
Beste motorvrienden, wie kan mij iets meer vertellen over een Suzuki GSX 1100 F uit '92-'95. Ik vind het een prachtige motor en wil er dit seizoen graag een kopen. Ik kan alleen niets vinden over deze fiets. Topsnelheid? Vermogen? zwakke/sterke punten? gewicht? Wie kan mij verder helpen? Alvast hartelijk bedankt!, Michel |
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
hwtyger | 20-04-2001 | 11:02 uur | |
![]() |
||||||||
![]() |
ik geloof datie rond de 130 pk zit.Hys ook aardig gewichtig,ik denk rond de 240k.Topsnelheid zal ergens rond de 260 liggen.Zwakke punten:slippende koppeling('kruipen' by stilstand),dit schynen ze allemaal te hebben,zeker als het er 1 is met een 'r' blok eronder.Roesten,vooral de tank.Goede punten:goede starter,zelfs na winterstop,snel.Staat graag op battlax banden,wp voor&achter scheelt enorm by sportief ryden! !hwtyger!
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
siegie | 20-04-2001 | 20:48 uur | |
![]() |
||||||||
![]() suzuki gsx1100f |
beste michel, ik heb uw bericht vandaag gelezen op het bikenet. ikzelf heb een gsx1100f van 1993 en ben er zeer tevreden over.maar zorg dat je een onderhouden machine koopt, daarmee bedoel ik dat ie op regelmatige tijdstippen zijn klepspeling heeft laten stellen omdat ik mijn machine ook tweedehands gekocht heb en nu mijn klepspeling wou laten nakijken ,omdat we een tour door de alpen gaan maken,kwamen ze in de garage tot de vaststelling dat de kleppen nog nooit waren afgesteld,kmstand nu 30000,en conclusie nokkenassen stuk,reparatiekosten rond de 43000BFR later stuur ik u wat sites ivm gegevens voor de gsx1100f kijk eens op deze site http://www.bikerboerse.de/redaktion/0999/story3.html Dit bericht is gewijzigd door siegie op 20-4-01 @ 9:13 PM
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
hwtyger | 23-04-2001 | 13:32 uur | |
![]() |
||||||||
![]() |
o ja, nog een belangryk zwak punt:de dynamo kan doorbranden.Het wordt dan ook aangeraden niet te starten met licht aan! !hwtyger!
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
Michel62 | 23-04-2001 | 20:33 uur | |
![]() |
||||||||
![]() |
Beste Hwtijger en Siegie, bedankt voor jullie informatie. Vooral op dat goede onderhoud/ klepspeling zal ik extra goed letten. Aleen eeh, volgens de Duitse website van Siegie heeft de GSX 98 Pk en een top van 221 km/h en volgens Hwtijger een vermogen van 130 Pk en een top van 260 km/h. Is er iemand die kan vertellen wie gelijk heeft? Alvast bedankt, Michel
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
siegie | 23-04-2001 | 22:38 uur | |
![]() |
||||||||
![]() suzuki gsx1100f |
hallo , wij hebben allebeide gelijk denk ik in duitsland zijn de moto's teruggetuned naar max 100 pk groetjes
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
Motorverhuur
|
||||||||||
![]() |
Michel62 | 24-04-2001 | 00:40 uur | |
![]() |
||||||||
![]() |
He Siegie, da's fijn om te horen dat de motor toch wel 130 Pk heeft. Wederom heel erg bedankt! M. vr. gr. Michel
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
Richie | 26-04-2001 | 14:24 uur | |
![]() |
||||||||
![]() Kawasaki GPX 750R , GPZ500S en Yamaha XV500 |
Michel, let je wel op dat je dan ook geen duitse import koopt? Anders moet je hem weer eerst terug tunen voordat je weer al het vermogen hebt! Groetjes Richard.
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
RobNijland | 20-01-2002 | 00:17 uur | |
![]() |
||||||||
![]() Suzuki GSX 1100F Katana |
Je bericht is al wat ouder maar ik waag toch maar een poging. Ik heb een GSX1100F Katana uit 92 met het volle vermogen. Die genoemde 260km/h loopt ie makkelijk. Hij is nu te koop voor een hele scherpe prijs wegens verhuizing. Als je nog interesse hebt bel dan 06-29313105 of mail me op: rob.nijland@home.nl.
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
Hubert | 09-07-2010 | 10:29 uur | |
![]() |
||||||||
Vernogen is 136 PK, max. koppel 112 Nm bij 7000 toeren. Max. snelheid: voldoende voor de Autobahn.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
brianprint | 10-10-2011 | 21:44 uur | |
![]() |
||||||||
![]() cbx1100f |
brian
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
ReBel | 20-10-2011 | 16:45 uur | |
![]() |
||||||||
wp staat voor White Power (vering). Het scheelt idd. vaak een hoop als je de fabrieksvering vervangt door after-sale.
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
kees | 06-05-2012 | 17:32 uur | |
![]() |
||||||||
Hoi Michel, Een gsx1100f is een fantastische (ondergewaardeerde) machine.136 pk bij 9500 tpm 111.7 NM bij 7000tpm is het koppel.Top theorie 245 (270 op de klok).confort is hoog.Zeer betrouwbaar.Verstelbare ruit ! Het is géén "sportmachine" voor het korte bochtenwerk, maar voor het snelle toersegment. Vr.gr. Kees
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
brianprint | 18-06-2012 | 16:53 uur | |
![]() |
||||||||
![]() cbx1100f |
ik heb maanden geleden nieuwe banden laten opzetten, balhoofdlagers zijn vervangen nieuwe vering in laten zetten en nog steeds de wobbles. heb geprobeerd meer en minder lucht in de banden te doen maar nog steeds de wobbles. het lijkt wel op als de banden goed warm zijn is dit veel en veel minder maar heeft iemand misschien een ander idee? Brian Brian
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
crazycasey | 11-07-2012 | 21:13 uur | |
![]() |
||||||||
![]() bmw,cagiva,yamaha,suzuki |
keesdus
|
|||||||||
![]() |
||||||||||
![]() |
harm | 25-03-2014 | 22:47 uur | |
![]() |
||||||||
uitlaatsysteem is zeer gevoelig voor roest. en slecht erbij te krijgen: wie heeft er voor mij nog een stelbochten? ![]()
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
|
||||||||||
![]() |
harm | 25-03-2014 | 22:51 uur | |
![]() |
||||||||
uitlaatsysteem is zeer gevoelig voor roest. en slecht erbij te krijgen: wie heeft er voor mij nog een stelbochten? ![]()
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
Reageer